![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ben blij te zien in de definitie: PC-crash en niet computer crash, er zijn er namelijk die niet crashen al weten die arme PC gebruikers dat niet
![]() Mister Mc In Tosj |
|
||||
|
||||
en nóg is die definitie niet juist
(*ahum*Windows*ahum* ![]() |
|
||||
|
||||
Re: PC's crashen
Quote:
|
|||
|
|||
ik blijf er bij dat het omgaan met een computer ook voor een groot deel bepaald hoesnel die vastloopt.. Natuurlijk is er wel heel veel verschillende kwaliteit tussen de configuraties van de computers maar mijn zusje krijgt het wel heel vaak voor me kaar terwijl andere mensen op de zelfde computer nergens last van hebben..
|
|
||||
|
||||
Mijn PC crashet dus zelden hé.
![]() ![]() Ach ja, hoe meer je experimenteert, hoe meer je PC blijft hangen! Dit maakt ook dat je veel bijleert over je PC. Hoe komt het?, Waaraan ligt het?, Hoe doe ik het best anders?, ... Ik moer dan ook zeggen dat ik zéér tevreden ben over Windows XP. In vergelijking met de voorbije versies is dit echt een pareltje. Als "Longhorn" hierin verder gaat, dan ga ik m'n visie op Micro$oft (moeten) herzien.
|
||||
|
||||
idd, XP is zeer goed, maar de nieuwe RedHat 8.0 kan zekerlijk ook mee hoor. De laatste tijd zie ik XP enkel maar op school meer
|
|
||||
|
||||
Als je xp nodig hebt voor zakelijke toestanden (mijn vader) is het echt geen aanrader. En dat heb ik hem al veel hore roepe...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Wij gebruiken thuis allemaal Xp voor professionele als semi-professionele doeleinden, en met beiden geen problemen.
Een juist afgestelde pc met xp en de juiste drivers levert normaler wijze geen enkel probleem op...
|
||||
|
||||
als je professioneel werkt ben je met windows 2000 nog veruit het beste af.
windows XP draagt (voor professionele gebruikers) niks bij tov van windows 2000. Als nadelen heb je een geheugenvretende themes die je als professionele gebruiker toch niet gebruikt. airco
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
De mijne crasht ongelooflijk veel. Waarschijnlijk mijn eigen schuld, mar kweet wel nie hoe ik t telkens veroorzaak.
|
|
|||
|
|||
Quote:
En tip 2 doe niet teveel tegelijk.. |
|
||||
|
||||
De XP-scandisk is daarentegen wel vreselijk irritant. Duurt ongelooflijk lang hier en kan soms rare toeren doen.
|
|