![]() |
|
|
||||
|
||||
24 uur van Daytona
GLPK Racing heeft beslist om na enkele jaren forfait dit jaar terug deel te nemen aan de 24 Uren van DAYTONA (en hopelijk met minder pech dan in Zolder). Het team zal 1 of 2 Vipers inzetten in deze editie.
Voor deze race trachten wij zoveel mogelijk geïnteresseerden mee te krijgen. Hierbij gaat het er ons niet om geld te verdienen maar enkel een evenement te creëren dat iedere autosportliefhebber en ook voor ons team een onvergetelijke ervaring wordt. De prijs hiervoor is dan ook zeer schappelijk. Basispackage in hotel***:42.000 BEF, hotel****:47.000 BEF Inclusief: vluchten Bruss-Orlando-Bruss, transferts naar Daytona Beach, 4 overnachtingen obv een 2 persoonskamer (met ontbijt), weekend ticket Daytona Speedway. Deze prijzen zijn onder voorbehoud en mogelijk te wijzigen afhankelijk oa dollarkoers. Ook voor bedrijven bieden wij mogelijkheden om mee te gaan al dan niet gecombineerd met publicitaire plaatsingen. Datum race: van do 31/01/02 tot di 05/02/02 Meer info: anthonykumpen@hotmail.com, tel: 0496/58.01.90, fax: 011/21.40.88 Dit is een van de initiatieven die wij gaan nemen om ons team toegankelijker te maken voor geïntersseerden. Indien iemand realiseerbare suggesties heeft voor andere initiatieven staan wij steeds open voor uw ideeën en kan u ons steeds contacteren. Sportieve groeten GLPK Racing |
|
||||
|
||||
Werner, ziede da zitten ?
![]() |
|
||||
|
||||
Als da echt is zijn we weg.
Ik heb er wel vragen bij. Heb dit ook gelezen op het sport24 forum en ik stel me vragen bij degene die dit gepost heeft. |
|
||||
|
||||
Als we bellen naar die nummers en ze weten van niks is het een grap, anders is het for real eh :-)
|
|
|||
|
|||
Daytona
Werner, Sennake
Ik verzeker jullie dat dit geen grapje is. We proberen echt zoveel mogelijk volk bijeen te krijgen om mee te gaan. Jullie mogen mij altijd vrijblijvend bellen voor meer informatie. Mijn nr nog eens 0496/58.01.90 dan kom je persoonlijk bij mij uit (anthony kumpen). Nog eens bedankt Sennake voor dit op dit forum te zetten. Als jullie nog forums om dit op te zetten zou ik dit ten zeerste apprecieren. Ik heb gezien dat hier nog andere autosportforums zijn als je dit ook hierop wil zetten. Ik ben namelijk niet zo een internet kenner en heb hulp gehad van een vriend om dit op het belcar forum te zetten. Als jullie toevallig iemand kennen die tijdens de 24U van zolder in de GLPK loge is geweest kan die jullie ook bevestigen dat daar al inschrijvingsformulieren lagen om mee te gaan naar daytona. Die formulieren heb ik thuis liggen en ik kan ze eventueel naar jullie sturen per post. als jullie plaatsen kennen waar veel autosportfans komen (café's,indoor kartbanen,...) kunnen deze formulieren eventueel daar gelegd worden. Groetjes Anthony Kumpen |
|
||||
|
||||
Bedankt voor de reactie Anthony.
Ik heb je ondertussen ook al een mailtje gestuurd. Denk wel dat ik meegaa. En BTW welkom op De Paddock. |
|
||||
|
||||
Tja Werner, zou het gezellig worden als er een nederlander meegaat?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Met gelijkgestemde zielen kan het niet anders dan gezellig worden Marshall.
![]() |
|
||||
|
||||
Nou met mijn nieuwe baan is het geen probleem. Wat mij betreft, Daytona here we come!
Alleen lijkt het me verstandig, om zolang mogelijk te wachten met boeken. Stituatie in de VS is op 1 week tijd, op zijn lichts gezegd, een beetje veranderd. Met de enkele voordelen en nadelen natuurlijk. De US dollar en de vliegtickets zullen rap dalen, de Euro stijgt...das gunstig. Maar als de vergeldingsacties aan de gang zijn in januari/februari zit ik liever niet in een vliegtuig richting VS. Ik sta overigens geheel achter die vergeldingsacties, we mogen niet vergeten aan wie wij de welvaart hebben te danken in West Europa!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Voor mij is Daytona ook nog altijd OK.
Maar het zal inderdaad afhangen van hoe de situatie in de VS evolueert. Laat ons hopen dat het de goede kant uitgaat. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|