![]() |
|
|
||||
|
||||
Plaatsen Monaco ?
elk jaar bezoeken we een of meerdere G,Ps .
Nu hebben we het plan opgevat om volgend jaar eens naar de G.P. van Monaco te gaan We weten alleen niet welke plek/tribune we willen zitten ivm het zicht op de baan ,als iemand een goede tip of andere "belangrijke " dingen heeft heeft voor een mooie tribune plek heeft b.v.d. mvg Johan
|
||||
|
||||
Tja als iedereen naar Belgie of Duitsland gaat moeten we zelf maar een tribune plekje in Monaco gaan uitzoeken ,of willen julie je superplek voor je zelf houden ?
|
||||
|
||||
Hallo
Ik was in Juli in Monaco (op doorreis). De beste plaatsen zijn ofwel de "Tabac" (aan de chicane als ze uit de tunnel komen) ofwel aan de "Piscine". Aan de Tabac gebeuren er meestal spectaculaire ongevallen (Schumacher op 3 wielen dit seizoen), de "Piscine" geeft je een mooi overzicht en je staat er vlak voor een "reuzescherm". Logies: als je met de Moto rijdt: IDEAAL!! Dan mag je doorrijden zonder problemen, auto's moeten HEEL ver van het circuit geparkeerd worden. Ik raad aan om nu al een hotel te boeken (best in Nice of zo...) of je gaat je blauw betalen. Alle hotels hebben tijdens het F1 weekend speciale (lees: dure) rates... Hoop dat dit helpt! Greet"S" Fille |
|
||||
|
||||
Alvast hartstikke bedankt voor de info voor de plaatsen
Zoals ik al schreef bezoeken we al sinds 1994 GP,s en we waren nog nooit in Monaco geweest en hebben in die tijd bijna heel europa gehad behalve Monaco en Budapest We overwegen nog om met een reis organisatie te gaan die regelen het hotel en je kan dan met de bus naar het circuit op je zelf uitgezochte plaatsen/tribune plek mvg Johan & Carina
|
|