![]() |
|
|
|||
|
|||
Commentaar op vrt IMPRESSIONAND
IMPRESSIONAND
Het woord van dhr Van Hooydonck, heeft hij een sponsor die impressionand heet? Dit woord komt wel zeeeeer dikwijls uit die zijne mond. In het begin van de race ook de commentaar over barrichello zijn intermediat banden, eerst slechte keuze dan goede keuze en uiteindelijk toch slechte keuze. Maar wie heeft er gewonnen? juist ja barrichello. De commentaar van Goossens is dan toch wel van een veel betere kwaliteit vindt ik. Maar voor de rest impressionante verslaggeving. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
ik vind dat 'ik vindt' met stam zonder 't' is.
|
|
||||
|
||||
misschien moven naar f1-gedeelte?
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ja het was mij ook al opgevallen dat het woord impressionand een van zijn favoriete woordjes is
maja is wel grappig |
|
||||
|
||||
Re: Commentaar op vrt IMPRESSIONAND
Quote:
|
||||
|
||||
Vind ge? Die liggen daar te slapen. Schumi stak iemand voorbij en 10 minuten later (bij wijze van spreken) zeide ze dat hij er voorbij was.
![]() |
|
||||
|
||||
wa mij ook opvalt bij jeffrey, buiten "impressionant" dan, is dat hij telkens als er 2 wagens redelijk dicht bij elkaar rijden (ook als het niet close racing is) "whoa" roept...
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik het commentaar tijdens de F1 wedstrijden op de vrt nogal saai. Het voordeel van een piloot zoals Marc Goossens, Bas Leinders, ... in de studio te hebben is dat er nog wat informatie van echte kenners bij komt gedurende de verslaggeving. Maar behalve dit pluspunt is de verslaggeving alles behalve impressionant. Een beetje enthousiasme in de verslaggeving is daar toch wel even welkom!! Ze mogen best opgaan in wat er gebeurd in een wedstrijd!
|
|
||||
|
||||
Ik stel voor dat de VRT sportdienst voor de laatste F1 wedstrijd van het jaar, de co-commentator hier eens komt zoeken tussen al diegene die al heel het jaar de onstuitbare neiging hebben vertoont om mateloze kritiek te uiten op alles wat de VRT en diens verslaggeving in de autosport aangaat.
Ben eens benieuwd hoe hard iedereen gaat lachen als die verslaggeving "live" uitgezonden zou moeten worden. Zou het alsnog lukken, dan kan dat natuurlijk alleen maar postief zijn. Toch gek dat de kritiek altijd uit dezelfde hoek komt. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Sorry huudo, maar als je kan kiezen tussen VRT en RTBF, dan weet ik wel wat gekozen. En dan spreek ik nog niet over de omkadering en voorbeschouwingen, enkel over het commentaar. Deskundig, meelevend en nagenoeg alles direct juist verklaren en in perspectief zien. En Tassin is ook allesbehalve een 0 qua technische kennis en koersdoorzicht hé...
En dat heeft niks te maken met beste stuurlui staan aan wal. RTBF bewijst al jaren hoe het moet... |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() De herhaling van steeds hetzelfde soort commentaren begint echt pijnlijk te worden voor diegene die ze uiten, maar wellicht dat het aan levenservaring ontbreekt, om dat te snappen. En ter uwer informatie, als ik de F1 bekijk, is dat al sedert jaar en dag op RTBF. |
|
||||
|
||||
Quote:
De mensen van de vrt hebben doorheen die twee jaar al enorme vooruitgang gemaakt, zowel op het vlak van commentaar als de extra reportages, en ok, het is nog niet wat de rtbf of zelfs iv brengt. Maar ze roeien met de riemen die ze krijgen. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|