De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Closed Thread

Thread Tools Rate Thread
Old 12-09-2004, 18:16
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Commentaar op vrt IMPRESSIONAND

IMPRESSIONAND

Het woord van dhr Van Hooydonck, heeft hij een sponsor die impressionand heet? Dit woord komt wel zeeeeer dikwijls uit die zijne mond.

In het begin van de race ook de commentaar over barrichello zijn intermediat banden, eerst slechte keuze dan goede keuze en uiteindelijk toch slechte keuze. Maar wie heeft er gewonnen? juist ja barrichello.

De commentaar van Goossens is dan toch wel van een veel betere kwaliteit vindt ik.

Maar voor de rest impressionante verslaggeving.
Old 12-09-2004, 18:19
joost joost is offline
De Paddock Regular

ik vind dat 'ik vindt' met stam zonder 't' is.
Old 12-09-2004, 18:24
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast

misschien moven naar f1-gedeelte?
Old 12-09-2004, 19:33
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by joost
ik vind dat 'ik vindt' met stam zonder 't' is.
Dit is geen betaal site, dan mag er al eens een foutje in staan zekers. ( allemaal amateurs hier)
Old 12-09-2004, 21:27
smiley's Avatar
smiley smiley is offline
De Paddock Enthousiast

ja het was mij ook al opgevallen dat het woord impressionand een van zijn favoriete woordjes is
maja is wel grappig
Old 13-09-2004, 12:36
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Re: Commentaar op vrt IMPRESSIONAND

Quote:
Originally posted by Megane
IMPRESSIONAND

Het woord van dhr Van Hooydonck, heeft hij een sponsor die impressionand heet? Dit woord komt wel zeeeeer dikwijls uit die zijne mond.

In het begin van de race ook de commentaar over barrichello zijn intermediat banden, eerst slechte keuze dan goede keuze en uiteindelijk toch slechte keuze. Maar wie heeft er gewonnen? juist ja barrichello.

De commentaar van Goossens is dan toch wel van een veel betere kwaliteit vindt ik.

Maar voor de rest impressionante verslaggeving.
Jeffrey doet (deed) dat goed vind ik.
Old 13-09-2004, 12:53
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular

Vind ge? Die liggen daar te slapen. Schumi stak iemand voorbij en 10 minuten later (bij wijze van spreken) zeide ze dat hij er voorbij was.
Old 13-09-2004, 15:09
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

wa mij ook opvalt bij jeffrey, buiten "impressionant" dan, is dat hij telkens als er 2 wagens redelijk dicht bij elkaar rijden (ook als het niet close racing is) "whoa" roept...
Old 13-09-2004, 15:29
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Persoonlijk vind ik het commentaar tijdens de F1 wedstrijden op de vrt nogal saai. Het voordeel van een piloot zoals Marc Goossens, Bas Leinders, ... in de studio te hebben is dat er nog wat informatie van echte kenners bij komt gedurende de verslaggeving. Maar behalve dit pluspunt is de verslaggeving alles behalve impressionant. Een beetje enthousiasme in de verslaggeving is daar toch wel even welkom!! Ze mogen best opgaan in wat er gebeurd in een wedstrijd!
Old 13-09-2004, 15:52
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Ik stel voor dat de VRT sportdienst voor de laatste F1 wedstrijd van het jaar, de co-commentator hier eens komt zoeken tussen al diegene die al heel het jaar de onstuitbare neiging hebben vertoont om mateloze kritiek te uiten op alles wat de VRT en diens verslaggeving in de autosport aangaat.
Ben eens benieuwd hoe hard iedereen gaat lachen als die verslaggeving "live" uitgezonden zou moeten worden. Zou het alsnog lukken, dan kan dat natuurlijk alleen maar postief zijn.

Toch gek dat de kritiek altijd uit dezelfde hoek komt.
Old 13-09-2004, 16:09
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Huudo
Toch gek dat de kritiek altijd uit dezelfde hoek komt.
Is deze uitspraak naar mij gericht?
Old 13-09-2004, 17:50
Lambo's Avatar
Lambo Lambo is offline
De Paddock Regular

Sorry huudo, maar als je kan kiezen tussen VRT en RTBF, dan weet ik wel wat gekozen. En dan spreek ik nog niet over de omkadering en voorbeschouwingen, enkel over het commentaar. Deskundig, meelevend en nagenoeg alles direct juist verklaren en in perspectief zien. En Tassin is ook allesbehalve een 0 qua technische kennis en koersdoorzicht hé...

En dat heeft niks te maken met beste stuurlui staan aan wal. RTBF bewijst al jaren hoe het moet...
Old 13-09-2004, 17:55
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor

Quote:
Originally posted by Lambo
RTBF bewijst al jaren hoe het moet...
spreken alleen de foute taal...
Old 13-09-2004, 18:12
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic

Quote:
Sorry huudo, maar als je kan kiezen tussen VRT en RTBF, dan weet ik wel wat gekozen. En dan spreek ik nog niet over de omkadering en voorbeschouwingen, enkel over het commentaar. Deskundig, meelevend en nagenoeg alles direct juist verklaren en in perspectief zien. En Tassin is ook allesbehalve een 0 qua technische kennis en koersdoorzicht hé...

En dat heeft niks te maken met beste stuurlui staan aan wal. RTBF bewijst al jaren hoe het moet...
Dat kan wel allemaal goed zijn, en mijn grootmoeder zaliger weet dat ook, maar ik ben de steeds weerkerende kritiek na iedere koers op de verslaggeving "spuugzat". Er zijn andere fora waar jullie telkens weer over het zelfde kunnen gaan zeuren, maar niet hier.
De herhaling van steeds hetzelfde soort commentaren begint echt pijnlijk te worden voor diegene die ze uiten, maar wellicht dat het aan levenservaring ontbreekt, om dat te snappen.

En ter uwer informatie, als ik de F1 bekijk, is dat al sedert jaar en dag op RTBF.
Old 13-09-2004, 22:32
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:

De RTBF heeft dan ook al meer ervaring dan de nieuwe crew van de vrt. En volgens mij is de Frans een taal die iets meer emotie toelaat dan het Nederlands.

De mensen van de vrt hebben doorheen die twee jaar al enorme vooruitgang gemaakt, zowel op het vlak van commentaar als de extra reportages, en ok, het is nog niet wat de rtbf of zelfs iv brengt. Maar ze roeien met de riemen die ze krijgen.
Closed Thread

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules