![]() |
|
|
||||
|
||||
Lotus 79 - J.P. Jarier - Canada GP 1978 - Hasegawa - 1/20
Hallo iedereen,
Eindelijk nog eens de tijd gehad om een WIP op te started. Deze keer is het geen GT3 of Le Mans model, maar terug eens een goeie ouwe F1. Ik gebruik hiervoor de Hasegawa kit. Op het eerste zicht is de kit niet slecht, totdat je alles begint de dryfitten. Alles moet bijgeschuurd worden of aangepast worden, om deze prutsen een beetje passend te krijgen. Maar we zouden geen modelbouwers zijn, mochten we geen problemen kennen he ![]() De doos + PE set: ![]() ![]() Het motorblok in dryfit met versnellingbak: ![]() ![]() Ik ben ook begonnen met aanbrengen van de enkele kabeltjes voor de bezine en bougie's ![]() Tot zover deze update. Binnenkort volgt er meer ![]() Oh ja. Bijna nog vergeten. TETTEN. Gene censuur deze keer
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 21-09-2014 at 01:19. |
|
|||
|
|||
Ziet er al leuk ooit en een van de mooiste F1 wagens ooit.
Zelf heb ik de Lotus 78 van Tamiya eens gebouwd met de decals van Indycals. Deze zijn zeker de moeite waard. Aangezien het de winnaar is van de duitse GP zal het Mario Andretti zijn die achter het stuur komt te zitten ![]() Veel plezier, deze ga ik zeker volgen. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Hahahaha. Van die fabrikant die airbags maakt
![]()
|
|||
|
|||
Hey Lesley,
OP FB zag ik al een aantal foto's van de bekabeling maar hier is de kwaliteit van de foto's merkelijk beter. Kan je er een aantal posten ????? Alvast bedankt. Bart |
|
||||
|
||||
Tjonge jonge komen jullie iets te kort ofzo....???
![]() Na het modelbouwen (of ervoor) even goed sex hebben, dat helpt wellicht ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Ik kies om het ervoor te doen, dan kan ik relax bouwen... :-)
|
||||
|
||||
Foto verwijderd, ongewenste inhoud!
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by TvD; 27-09-2014 at 11:20. |
|
||||
|
||||
Happy...???
![]()
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by eyckles; 24-09-2014 at 00:12. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Oké, we houden er over op, want gij bent ook nooit tevreden hč Les !!!
![]()
|
||||
|
||||
Hi hi
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Mvg, Lesley Last edited by eyckles; 24-09-2014 at 11:15. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Gaan we nu stoppen met MEMMEN over TETTEN , dit zijn geen TETTEN maar MEMMEN Maurits! : )
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|