![]() |
|
|
|||
|
|||
MAK 2005 : race 3 :30 april: Aalst
Na de euforie van de vorige wedstrijd (waarin we derde werden,en momenteel op kop van het kampioenschap staan) ,hebben we nu slecht nieuws: :(
Bart kan omwille van familiale redenen niet deelnemen. Ik ben dus op zoek naar een waardige vervanger ;) Aan potentiele kandidaten:laat u niet afschrikken door onze huidige positie :) ,we beseffen dat een top5 plaats in het eindklassement voor ons het hoogst haalbare is.En een deelname levert altijd meer punten op dat een forfait. Wie helpt mij uit de nood? Iedereen die zich geroepen voelt,laat maar horen... Last edited by stefco; 23-04-2005 at 16:12. |
|
||||
|
||||
Ai, ik heb me al als invaller opgegeven bij Rhino Racing 2 (die hebben in Aalst ook een piloot te weinig). Anders had ik graag ingevallen in jullie team.
|
|
||||
|
||||
Ik blijf zoals alle ander keren voor calamitas racing 2 rijde
![]()
|
||||
|
||||
Euh, ik zou wel willen .. maar ik weet niet of ik wel kan.
Ik ga zeer regelmatig in Aalst gaan rijden (woon ook in Aalst). En kzal toch normaal gezien mee kunnen strijden in top 5. Aleja, tis te zien wie er meerijdt he ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
Hou je me op de hoogte? Nb: parcours is inderdaad gewijzigd,heb nog maar 1 keer getraind,beste rondetijd:47sec.Ik vermoed dat het nog een stuk sneller moet kunnen? |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|||
|
|||
Je kan het (nog steeds) vergelijken met Parijs - Roubaix
![]() |
|
||||
|
||||
Ik heb daarnet gaan rijden en heb 2 heatjes gereden.
In heat 2 46.5 gereden Daar kan nog (zeker) wat af, maar twas maar op 15min. en het kartje was ook niet top maarkom. Kheb wel nog maar 3x in totaal op't circuit gereden en kben best tevreden met deze tijd ![]() En @ threadstarter: mijn moeder is net weg, maar kzal strax es vragen of ik kan en/of ze me kan voeren. |
|
||||
|
||||
Ik ga morgen eens een kijkje in Aalst nemen en of het circuit inderdaad er zo hobbelig bijligt
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Aalst zal er nog steeds hobbelig zijn.
De layout van het circuit is inderdaad onlangs gewijzigd maar aan de ondergrond heeft men niks gedaan. Deze wedstrijd gaat duidelijk maken welke teams er in een goede fysieke conditie zijn ![]() Voorlopig heb ik reeds van enkele teams een inschrijving ontvangen. Deze lijst zal ik updaten naarmate ik ze ontvang :
Last edited by Giovanni; 27-04-2005 at 23:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() dus zulle we zien of dat ook effect heeft op de kartconditie ![]() ![]() Alleszins iedereen véél suc6 en laten we hopen dat we het gevoel zullen hebben, dat we met karts rijden ipv met quads aant offroaden zijn ![]()
|
||||
|
||||
Ja jongens, wat zit iedereen hier bezig over hobbels ? Ik heb daar niveel last van.
|
|
||||
|
||||
Het circuit is meestal toch een beetje hobbelig (door de grondplaten die niet perfect tegen elkaar aansluiten).
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|