![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ik ben er heel vroeg bij, de 4de wedstrijd moet immers nog in Bilzen gereden worden, maar had al een oproep voor race 5.
Ik ben namelijk op zoek naar een teamgenoot voor deze race. ![]() ![]() We zullen niet als laatste eindigen (hoop ik toch) ![]() |
|
||||
|
||||
Ik zou wel eens willen meedoen, maar wat voor tijden draaien jullie in Antwerpen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Let wel op. Als ge niet lid zijt van de MAK, dan moet ge wel nog 20 euro lidgeld betalen. De race zelf kost 65 euro (dus 32.5 euro per man). |
|
||||
|
||||
Ik heb ook op de site van indoorracing antwerpen gezien dat er een endurance race is van 2 uur op 28 juni 2005. Ik ga proberen te gaan samen met mijn teammaat, misschien nog andere kandidaten?
![]()
|
||||
|
||||
Zaterdag waren er nog maar 4 teams ingeschreven voor die 2 uur race.
Ik doe normaal gezien ook mee. |
|
||||
|
||||
Als ik me niet vergis doet Rhino Racing ook mee. Denk dat we momenteel met 3 piloten waren. Als iemand wil meedoen en geen team kan vormen dan kan ik altijd wel eens zien of we kunnen helpen
![]() ![]() Last edited by vertigo; 06-06-2005 at 15:02. |
|
||||
|
||||
Blijkbaar was ik vergeten te vermelden dat ik al een teammaat gevonden heb. Rhino Racing 2 heeft een vervangpiloot nodig (weeral
![]() ![]() Ik ga niet meedoen aan die 2 uren race. Ik ga gewoon eens op voorhand een kwartier rijden, dat zal wel volstaan als voorbereiding. Let wel op, het is een heel zwaar parcours (vind ik toch), dus een uur aan een stuk rijden is er niet zo vanzelfsprekend, in tegenstelling tot andere parcours! |
|
||||
|
||||
Quote:
Inderdaad een lastig en zwaar parcour. Vooral die opeenvolging van haarspelden. Ook vind ik dat je er niet al te veel mogelijkheden hebt om in te halen. |
|
||||
|
||||
We zullen zien wat het geeft,ik kan al vermoeden dat het herselt achtig is aangezien de layout van het circuit. Maar de 2 uursrace interesseert me wel dus
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
||||
|
||||
2jen he, wa dacht ge
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Hey, Ik had een vraagje of iemand al was gaan testen in Antwerpen
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Hellow,nu het allemaal weer dichterbij komt
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Gisteren was er de 2 uur race in Antwerpen. De baan is iets trager geworden.
De snelste tijd was er gisteren 38.922 |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|