De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Karting
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-05-2005, 02:09
Speesman's Avatar
Speesman Speesman is offline
de snelste doctorandus

Exclamation MAK 2005: race 5: 16 juli 2005: Indoorkarting Antwerpen

Ik ben er heel vroeg bij, de 4de wedstrijd moet immers nog in Bilzen gereden worden, maar had al een oproep voor race 5.

Ik ben namelijk op zoek naar een teamgenoot voor deze race. Dus als er een team is die een vervangpiloot zoeken voor deze race of als er eens iemand een race wil meerijden in de MAK (met mij als teamgenoot), laat het dan hier in deze thread weten. Ik zou ook een uur alleen kunnen rijden, maar in Antwerpen is dat vrij zwaar (dus liever met 2 karten).

We zullen niet als laatste eindigen (hoop ik toch)
Reply With Quote
Old 23-05-2005, 16:26
TOM's Avatar
TOM TOM is offline
De Paddock Rookie

Ik zou wel eens willen meedoen, maar wat voor tijden draaien jullie in Antwerpen?
Reply With Quote
Old 23-05-2005, 18:32
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

Quote:
Originally Posted by TOM
Ik zou wel eens willen meedoen, maar wat voor tijden draaien jullie in Antwerpen?
Ik ben er zaterdag eens 1 heatje gaan rijden (eerste keer sinds meer dan een jaar dat ik er nog eens geweest ben) en reed 38.9. Maar daar moet nog wel wat afkunnen.

Let wel op. Als ge niet lid zijt van de MAK, dan moet ge wel nog 20 euro lidgeld betalen. De race zelf kost 65 euro (dus 32.5 euro per man).
Reply With Quote
Old 06-06-2005, 13:57
Frederik's Avatar
Frederik Frederik is offline
De Paddock Rookie

Ik heb ook op de site van indoorracing antwerpen gezien dat er een endurance race is van 2 uur op 28 juni 2005. Ik ga proberen te gaan samen met mijn teammaat, misschien nog andere kandidaten? Greetz
Old 06-06-2005, 14:43
TOM's Avatar
TOM TOM is offline
De Paddock Rookie

Zaterdag waren er nog maar 4 teams ingeschreven voor die 2 uur race.
Ik doe normaal gezien ook mee.
Reply With Quote
Old 06-06-2005, 14:58
vertigo's Avatar
vertigo vertigo is offline
De Paddock Regular

Als ik me niet vergis doet Rhino Racing ook mee. Denk dat we momenteel met 3 piloten waren. Als iemand wil meedoen en geen team kan vormen dan kan ik altijd wel eens zien of we kunnen helpen . Anders rijden we met 3 é

Last edited by vertigo; 06-06-2005 at 15:02.
Reply With Quote
Old 06-06-2005, 17:17
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

Blijkbaar was ik vergeten te vermelden dat ik al een teammaat gevonden heb. Rhino Racing 2 heeft een vervangpiloot nodig (weeral ), dus ik rijd nog eens een keer samen met Peter .

Ik ga niet meedoen aan die 2 uren race. Ik ga gewoon eens op voorhand een kwartier rijden, dat zal wel volstaan als voorbereiding. Let wel op, het is een heel zwaar parcours (vind ik toch), dus een uur aan een stuk rijden is er niet zo vanzelfsprekend, in tegenstelling tot andere parcours!
Reply With Quote
Old 06-06-2005, 18:33
TOM's Avatar
TOM TOM is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by speesman
Blijkbaar was ik vergeten te vermelden dat ik al een teammaat gevonden heb. Rhino Racing 2 heeft een vervangpiloot nodig (weeral ), dus ik rijd nog eens een keer samen met Peter .

Ik ga niet meedoen aan die 2 uren race. Ik ga gewoon eens op voorhand een kwartier rijden, dat zal wel volstaan als voorbereiding. Let wel op, het is een heel zwaar parcours (vind ik toch), dus een uur aan een stuk rijden is er niet zo vanzelfsprekend, in tegenstelling tot andere parcours!

Inderdaad een lastig en zwaar parcour. Vooral die opeenvolging van haarspelden. Ook vind ik dat je er niet al te veel mogelijkheden hebt om in te halen.
Reply With Quote
Old 06-06-2005, 18:39
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

We zullen zien wat het geeft,ik kan al vermoeden dat het herselt achtig is aangezien de layout van het circuit. Maar de 2 uursrace interesseert me wel dus Bye
Old 06-06-2005, 20:32
jurgen L. jurgen L. is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Frederik
Ik heb ook op de site van indoorracing antwerpen gezien dat er een endurance race is van 2 uur op 28 juni 2005. Ik ga proberen te gaan samen met mijn teammaat, misschien nog andere kandidaten? Greetz
Wil wel meeoden ma waarom houden ze zoiets op ne dinsdag avond. Ben benieuwd of ze dan aan genoeg inschrijvingen gaan komen. Ohja, wil je met tweeën rijden of met meerdere, aangezien het een zwaar parcours is?
Reply With Quote
Old 06-06-2005, 23:01
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

2jen he, wa dacht ge alleen zo kunnen we elkaar lere kenne op da circuit Laat me nog iets weten, ik moet kijken of ik nog kan,maar klaat je in tijd wel iet weten via msn of sms Greetz
Old 14-06-2005, 11:41
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

Hey, Ik had een vraagje of iemand al was gaan testen in Antwerpen Ik ben een week in juli weg daarmee dat ik voor juli ga kijken denk ik. Wat zijn de tijden er zoal? Zo kan ik weten of ik goed bezig ben Nuja, een ding heb ik me al weten te zeggen, qualifs zijn uiterst belangrijk Greetz, en tot binnenkort
Old 14-06-2005, 13:49
Speesman's Avatar
de snelste doctorandus

Quote:
Originally Posted by Frederik
Hey, Ik had een vraagje of iemand al was gaan testen in Antwerpen Ik ben een week in juli weg daarmee dat ik voor juli ga kijken denk ik. Wat zijn de tijden er zoal? Zo kan ik weten of ik goed bezig ben Nuja, een ding heb ik me al weten te zeggen, qualifs zijn uiterst belangrijk Greetz, en tot binnenkort
Ik ben er ooit eens 1 heat gaan rijden met mijn broer (die had zin in karten en ik zeg daar nooit nee tegen ). Ik reed toen een 38.9 met een iets mindere kart. Heel goede tijden zijn daar lage 38's.
Reply With Quote
Old 22-06-2005, 10:58
Frederik's Avatar
De Paddock Rookie

Hellow,nu het allemaal weer dichterbij komt zou ik willen vragen wie wanneer gaat trainen... Zo kunnen we er een gezellig heatje van maken Tenzij jullie jullie tijden geheim willen houden hehe. Ik ga wss ofwel eind juni of voor 6 juli, erna ben ik weg dus Greetz allen,btw, geïnteresseerden in 75 mins jpr? Greetz Hyper
Old 29-06-2005, 13:05
TOM's Avatar
TOM TOM is offline
De Paddock Rookie

Gisteren was er de 2 uur race in Antwerpen. De baan is iets trager geworden.
De snelste tijd was er gisteren 38.922
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules