De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Today's Posts Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-09-2005, 11:19
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Scapa
Dat GLPK volgend jaar met een C5 (of C6)-R in de Belcar zal racen zou wel eens te wijten kunnen zijn aan dat andere gerucht dat circuleert in en rond de paddock. Als ze competitief willen blijven zal de Viper niet meer volstaan waarschijnlijk...
Een gerucht dat er ne DBR9 komt?
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 11:41
Jawaddeman's Avatar
Jawaddeman Jawaddeman is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by The Interceptor
En hoelang hebben we geen Viper - cup gehad?

?
awel en hoe belachelijk was dat niet; als ze supporters en sponsers willen gelukkig maken; dan komen ze met een ander BEEST op de proppen.

trouwens zou het knap vinden als ze hun talent een laten zien en toch met die viper nig kampioen worden; dat betuigd van klasse...
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 19:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by redje
Een gerucht dat er ne DBR9 komt?
Dat er een DBR9 richting België komt mag je zo ongeveer als een zekerheid aannemen. Kijk maar eens naar de stickertjes Waar we die kist gaan terugzien? Tja dat is een ander verhaal............
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-09-2005, 23:28
redje's Avatar
redje redje is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Mark
Dat er een DBR9 richting België komt mag je zo ongeveer als een zekerheid aannemen. Kijk maar eens naar de stickertjes Waar we die kist gaan terugzien? Tja dat is een ander verhaal............
Ik heb een verhaal gehoord met volgende kernwoorden: Belcar, Goossens en Body Coach kwam er ook ergens in voor.
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 00:03
Bramzel's Avatar
Bramzel Bramzel is offline
De Paddock Regular

Voor BELCAR? Met alle respect, niets ten nadele van Belcar, maar een DBR9 inzetten in BELCAR zou een verspilling zijn imho. Van geld en van een DBR9 op een hoger vlak. Met een 550 zou je in het Belcar nog steeds alles zoek rijden, en da's goedkoper. Als BodyCoach/Goossens die DBR9 krijgt hoop ik dat ze hem op internationaal vlak (lees: LMES of FIAGT) gaan inzetten. Of dan desnoods Belcar gecombineerd met LMES of zo.
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 17:11
Integra's Avatar
Integra Integra is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Bramzel
Voor BELCAR? Met alle respect, niets ten nadele van Belcar, maar een DBR9 inzetten in BELCAR zou een verspilling zijn imho. Van geld en van een DBR9 op een hoger vlak. Met een 550 zou je in het Belcar nog steeds alles zoek rijden, en da's goedkoper. Als BodyCoach/Goossens die DBR9 krijgt hoop ik dat ze hem op internationaal vlak (lees: LMES of FIAGT) gaan inzetten. Of dan desnoods Belcar gecombineerd met LMES of zo.
Volledig mee akkoord. Ik zie het al voor mij: een mooie DBR9 die met dubbelen op de BMW van Carlier knalt of zo. Het verschil is gewoon VEEL te groot.
Old 05-09-2005, 17:42
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Hier ben ik het mee eens.
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 21:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Integra
Volledig mee akkoord. Ik zie het al voor mij: een mooie DBR9 die met dubbelen op de BMW van Carlier knalt of zo. Het verschil is gewoon VEEL te groot.
Nou dit keer vind ik je uitspraak regelrechte onzin Zo'n DBR9 is echt geen 10 seconden sneller dan een C5-R op Zolder. Die AM zal wel wat sneller zijn maar het verschil in rondetijden zal niet meer dan 3% procent bedragen. Zo'n groot verschil is dat niet.........en daarnaast, de toppers hebben maar rekening te houden met de tragere broeders. Dankzij die tragere broeders kunnen de snelle mannen hun rondjes maken, dat is een punt dat we niet uit het oog mogen verliezen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 05-09-2005 at 21:36.
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 21:49
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Wie brengt dit gerucht buiten? Ik kan niet echt geloven dat een "klein" belgisch team een DBR full option kan krijgen. Als er iets van aan is, zal het eerder wel zo een GT3 versie zijn zoals ze volgend jaar gaan rijden in het Engels GT kampioenschap.
Maar ik kan me natuurlijk vergissen.
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 22:22
AlainH's Avatar
AlainH AlainH is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Integra
...met dubbelen op de BMW van Carlier knalt of zo...

Zo graag ik die DBR9's zie, als dat zou gebeuren moet die er voor mij niet komen
Old 05-09-2005, 22:23
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Eddy V
Wie brengt dit gerucht buiten? Ik kan niet echt geloven dat een "klein" belgisch team een DBR full option kan krijgen. Als er iets van aan is, zal het eerder wel zo een GT3 versie zijn zoals ze volgend jaar gaan rijden in het Engels GT kampioenschap.
Lees de stickers op bepaalde wagens en lees dan het jaarverslag van bepaalde bedrijven Dat is bijna zoiets als 1 + 1 = 2
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 23:13
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

+ een interview met Goossens tijdens de 24u van Spa waar hij het zelf bijna expliciet zegt...
Reply With Quote
Old 05-09-2005, 23:19
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Mja, dat was hetzelfde toen de eerste Porsche biturbo kwam, de Dauer, de eerste Viper, de Corvette,... en nu zou dat de Aston-Martin kunnen worden.

Het zou goed kunnen dat het team bijvoorbeeld het eerste jaar aanziet als een leerjaar om de auto te leren kennen. Het zou bijvoorbeeld ook kunnen dat het team dat de wagen zal inzetten geen Endurance-ervaring heeft, dan kan dat jaar eens zo nuttig zijn. Lijkt mij in ieder geval een verstandige keuze. Veel zal afhangen welke andere mogelijkheden Marc volgend jaar heeft...
Reply With Quote
Old 06-09-2005, 06:17
Megane Megane is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Eddy V
Een klein team is relatief, gij kent waarschijnlijk de fam. Dumarey niet zekers, die kunnen er zo een paar kopen om mee te spelen.
Reply With Quote
Old 06-09-2005, 08:22
Eddy V Eddy V is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Megane
Een klein team is relatief, gij kent waarschijnlijk de fam. Dumarey niet zekers, die kunnen er zo een paar kopen om mee te spelen.
Klein heeft hier niets te maken met kapitaal. Klein hoort men te verstaan als (en nu zal dit ook weer niet goed zijn zeker ) beginnend team. En neen, ik ken de familie Dumarey niet. Moet dat dan?
Serieus nu, moest die DBR komen is dat van ene kant een mooie zaak, maar waar houdt het in de Belcar eens op? De wagens worden elk jaar dikker en duurder. Als iemand die een team runt, weet ik maar al te goed wat de hele rommel kost om te racen, hoe kan een amateur daar nog aan mee doen?
Maar dat is misschien de bedoeling!
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Posting Rules