![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar 2008: Sprintwedstrijdjes?
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik was er al op aant wachten.
Voor meneer Ratel: "Nous avons deja essaié ça. ça ne marche pas, les Belges aiment les courses d' endurance"
|
||||
|
||||
Wel een logische evolutie nu men voluit de kaart van de GT3 trekt. Ik zou twee manches van elk een uur wel appreciëren. Op deze manier zouden we wel ns echt close racing kunnen krijgen in de toekomst.
|
||||
|
||||
Vind 1 uur toch echt te kort, dan haal je echt alles van het oude GT racen weg. Maak het dan 1,5 tot 2 uur: nog steeds kort genoeg om op tv uit te zenden en lang genoeg voor reguliere pitstops.
|
|
||||
|
||||
Nu zyn ze de Belcar helemaal kapot aant maken.
![]() |
|
||||
|
||||
Belcar in het voorprogramma van de 24u van Zolder dan? ;-)
|
|
||||
|
||||
Maar goed dat Ratel geen slager is, het enige wat hij verkoopt is eenheidsworst.
|
||||
|
||||
Met andere woorden, het wordt dit jaar Belcar FIA GT3. Nuja, ik vind dat we niet moeten klagen, we krijgen FIA GT in de plaats. (ik vermoed toch dat de verandering naar GT3 gebeurde met als cadeautje FIA GT voor Circuit Zolder)
|
||||
|
||||
wel maar een magere ruil, als je het mij vraagt dan...
een heel kampioenschap om zeep helpen, om 1 wedstrijdje van 2 uur bij te krijgen... dat ze de FIA-GT dan maar laten vallen, kunnen we in Spa nog naar gaan kijken
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Wanneer gaat die fia gt race door op zolder ? of is dat nog ni bekend
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() 20 en 21 oktober. Zie Autosport Algemeen voor de rest van de kalender voor CZ...
|
||||
|
||||
Quote:
Belgen hebben iets met langeafstandsraces. Ons landje heeft op dat gebied een rijkgevulde traditie, zowel op het vlak van organisaties als endurance-successen van Belgen in het buitenland. Een logische verklaring is er niet voor; het is zoiets als Nederlanders en schaatsen; maar het is er gewoon: Belgen zijn enduranceliefhebbers. Maar daar zal Ratel allemaal niet van wakker liggen. Of we het leuk vinden of niet; we zullen de GT3-eenheidsworst à la Ratel door onze strot geramd krijgen. ![]() |
|
||||
|
||||
Aha, dat is leuk om te horen. (zou de transformatie naar GT3 echt geen stimulans geweest zijn voor Ratel? ik denk het wel)
|
||||
|
||||
Ik heb vorig jaar verschillende wedstrijden FIA GT3 gezien en die gaan over 1u en dat waren stuk voor stuk juweeltjes...Dus laat maar komen die 1h wedstrijd.
|
|