![]() |
|
|
||||
|
||||
Belcar Kalender 2007
De kalender voor 2007 is vrijgegeven:
Quote:
Mooi dat de belcar terug naar Engeland trekt ![]()
|
||||
|
||||
Valt samen met het World Series weekend in Zolder.
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Britse GT's rijden 2x een koers van 1u.
|
||||
|
||||
Idd. maar Brits GT(wel alleen de GT2's) heeft ook al eens een manche meegereden in Magny-Cours met de FIA GT wagens. Dus zie ik hier geen probleem in. En Brits GT rijd elk seizoen ook 1 weekend een race van 2 uur. Die verrijden ze altijd op Silverstone of Donington. Zie maar op britishgt.com
|
|
||||
|
||||
Hmm staat in ieder geval op mijn te overwegen lijst. Ligt wel niet zo gunstig als brands Hatch
|
||||
|
||||
Met de wagen ligt het vrij ongunstig...maar met het vliegtuig ligt het best gunstig. Het ligt op "loopafstand", dacht ik.
|
|
|||
|
|||
Met het vliegtuig land je er inderdaad bijna bovenop. Daarna een kort stukje met taxi, bus of huurauto gaan, want lopen is toch wat ver.
En dan nog een plek vinden om te overnachten want op de camping in April? |
|
|||
|
|||
De kogel is ook in Engeland door de kerk. Het seizoen 2007 zal enkel openstaan voor GT3 en Cup wagens. GT2 zal niet langer mogen meedoen.
Ik quote even Ratel op DSC. Quote:
|
|
||||
|
||||
Naast de camping, staat toch een hotel :-) . "We" stonden toch in de 'tuin' van het hotel ;-). Dus dat is allemaal best te doen, vraag me niet naar de prijs van dat hotel...
|
|
||||
|
||||
Komaan voor de limburgers...rij gewoon tot Koln/Bonn airport en dan met de vlieger tot EMA Airport. Supersimpel en supergoedkoop want met Easyjet.
Een echte aanrader!
|
||||
|
||||
Inderdaad, had het gisteren nog opgezocht, met Easyjet via East Midlands. Maar ik wacht de eerste race nog af eigenlijk...
|
|
||||
|
||||
€20 voor 2 personen (enkel) Toch wel om over na te denken.
|
|