![]() |
|
|
View Poll Results: BMW M3 GTR | |||
Touring |
![]() ![]() ![]() ![]() |
34 | 55.74% |
GT |
![]() ![]() ![]() ![]() |
27 | 44.26% |
Voters: 61. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Kun je eeuwig over discussieren, de ene zegt Touring de andere GT. Ik zeg GT u zegt Touring, benieuwd wat dat zou geven in een Poll... |
|
||||
|
||||
Dat is nu toch niet de moeite om een Poll op te starten. Het is een touring wagen.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|||
|
|||
Voor mij is het heel simpel.
De ex GS BMW is welkom in de Belcar Original! Enkel tijdens de 24UREN van ZOLDER. Mvg... |
|
||||
|
||||
Weer lekker genuanceerd Brecht. Volgens mij mag iedereen hier een eigen mening hebben, of is dat soms veranderd? Ik vind ook dat de M3 V8 en de M3 GTR GT's zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik vind de KS Motorsport BMW's wel een touring, vanwege omdat ze naar de Silhouette regels zijn gemaakt. Betreft de GS BMW: zelf vind ik het ook een GT net zoals de M3 GTR van BMW Motorsport zelf. De auto is gehomologeerd als GT en daarom mag hij meedoen.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Met alle respect voor je antwoord maar als je de M3 GTR van BMW Motorsport en de M3 GTR van GS als twee gelijke ziet dan heb je geen inzicht in de ontwikkeling/opbouw/doelstelling van beide wagens. Het enige wat gelijk is de naam.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Natuurlijk zie ik ze niet als gelijke wagens. Wat BMW Motorsport voor techniek en prestaties heeft geleverd met de M3 GTR zou de GS M3 GTR nooit aan kunnen tippen. Maar daar gaat het nu niet om, het gaat erom dat ze beide gehomologeerd zijn als een GT auto. |
|
||||
|
||||
Wie heeft die GS BMW Gehomologeerd ? Want die GS BMW is een uitgebouwde M3 met een GTR sticker.
|
|
||||
|
||||
Niet in de belcar, niet in FIA GT of Le Mans
|
||||
|
||||
Quote:
En jongens, die discussie of de M3 GTR een GT of een Touring is, hebben we nu al zo dikwijls gehad; daar zullen we het wel nooit over eens worden. Voor mij persoonlijk blijft het een touring (alleen al omwille van het basis berline-model); een GT is voor mij per definitie een tweezitter. |
|
||||
|
||||
Ik zeg ook niet dat ze iets met elkaar te maken hebben, ik heb gewoon in een persbericht of iet sdergelijks gelezen dat de GS BMW ook gehomologeerd was als een GT. Verder bedoel ik er gewoon niks mee.
|
|
||||
|
||||
Dus de Porsche 996 en Lister Storm zijn geen GT's?
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() Ook AM, Maserati Gransport, McLaren F1,.... ![]()
|
||||
|
||||
Geen enkele GT is een "echte" 2-zitter, definitie klopt dus inderdaad niet.
|
|