![]() |
|
|
||||
|
||||
Ondertussen zijn we halfweg de quiz.
En het is superspannend. Tussenstand: Marc Goossens Fanclub 1 65 De quizpoezen 65 Damamaho automobilia 2 65 Damamaho automobilia 1 64 Skylimit 60 Haspengouw Racing Team 60 Scuderia Maaseik 60 BelgiJan 53 De Bokkenrijders 51 Pigion d'or 50 De Oldtimers 50 DHL 48 Pompierkes 48 Autosport.be 46 Musketiers 44 Marc Goossens Fanclub 2 41 Team VDHB 37 |
|
||||
|
||||
Bedankt aan de organisatoren en m'n teamleden voor een heel fijne avond.
![]() ![]()
|
|||
|
|||
Ik wil de organisatoren en mijn teamleden van de quizpoezen bedanken voor de fijne avond.
|
|
||||
|
||||
![]()
Achteraf is het natuurlijk gemakkelijk commentaar leveren, maar dit moet me toch van het hart :
Als er 1 team verdiende om als eerste naar de prijzentafel te gaan, omdat zij echt wel een quasi foutloos parcours hebben afgelegd, dan toch zeker wel het organisatie-team ![]() En als jullie zich zorgen maken over Guido, die het gezien zijn gevorderde leeftijd ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik had niet meer verwacht dat we nog terug zouden komen tot de eerste plaats. De laatste keer waren we ook gestrand op enkele puntjes. Toen ik na het afgeven even bij de concurrentie ging kijken en die verkondigde dat ze in de laatste ronde ook maar één fout hadden begon ik er voor te vrezen. Maar toen was Guido daar, die z'n zin begon met "er zijn nog zekerheden...", die zekerheid dat Damamaho en wij om het jaar winnen werd mooi bevestigd. ![]() Bedankt aan de organisatie en aan mijn teamgenoten. ![]() PS: kan iemand iets doen met een BMR 2005 boek? Ik heb me vergist en 2005 meegenomen ipv. die van 2006, en nu heb ik hem dubbel. ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Dank aan mijn teammaats en een pluim voor de organisatoren. De Live Quiz was weer een succes (ook dat is een zekerheid geworden) en de afwezigen hadden weer ongelijk. In de stand tussen Haspengouw en Damamaho staat het nu 2-2. Dus op naar volgend jaar. En intussen is het volop genieten van de overwinning! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
En is er ook ergens een einduitslag bekend? Ik ben wel erg benieuwd wat min moaten van de quizpoezen er uiteindelijk van gebakken hebben......terwijl ik van een snoepreisje aan 't genieten was.
|
|
||||
|
||||
Ik zou ook graag de volledige einduitslag willen zien. In de drukte aan het einde van de quiz gaat die verloren.
En wat ik ook mis zijn de verhalen die er elk jaar volgen. Is er dan niemand die dit jaar een straffe stoot of een serieuze misser heeft gehad? |
|
||||
|
||||
Blijkbaar hadden ze allemaal goed geoefend op voorhand.
![]()
|
|||
|
|||
Quote:
Dikke merci aan mijn ploegmaten: het was weer de moeite, jongens. En vooral: proficiat aan het organisatiecomité voor de alweer perfect voorbereide en gepresenteerde quiz. Alleen jammer dat alle vragen waarvan we de oplossing kenden, voor de pauze zaten. Schrijf ons al maar op voor de volgende jaargang. (Wellicht met Jan dan, ben eens benieuwd of we dan weer aan de leiding zullen staan halverwege). |
|
||||
|
||||
Aan zij die de uitslag willen weten nog effe geduld.
Beestig druk hier, memorystick met de uitslag op verloren maar gelukkig terug gevonden. Moet hem enkel nog gaan ophalen. |
|
||||
|
||||
En hier is hij dan: de uitlslag.
Tijdens de aankondiging is er een foutje ingeslopen dat hieronder is rechtgezet. 1 Haspengouw Racing Team 131 2 Scuderia Maaseik 130 3 Marc Goossens Fanclub 1 127 4 Damamaho automobilia 1 127 5 Damamaho automobilia 2 126 6 Skylimit 125 7 De quizpoezen 121 8 Autosport.be 105 9 BelgiJan 103 10 De Bokkenrijders 103 11 Pigion d'or 102 12 De Oldtimers 100 13 Pompierkes 100 14 Marc Goossens Fanclub 2 84 15 DHL 82 16 Musketiers 81 17 Team VDHB 76 En het resultaat van de schiftingsvraag: 1 Marc Goossens Fanclub 1 91 2 De quizpoezen 118 3 Marc Goossens Fanclub 2 179 4 De Oldtimers 407 5 Damamaho automobilia 2 616 6 Damamaho automobilia 1 694 7 Autosport.be 785 8 Skylimit 988 9 Haspengouw Racing Team 1047 10 DHL 1339 11 Team VDHB 1823 12 Pompierkes 2014 13 Pigion d'or 2410 14 BelgiJan 2630 15 Musketiers 3424 16 Scuderia Maaseik 6084 17 De Bokkenrijders 8284 |
|
||||
|
||||
Allee, die zevende plaats op amper 10 punten van de winnaars.
Lang niet slecht eigenlijk en het toont dat de topploegen (die boven ons laten we zeggen) heel erg aan elkaar gewaagd waren.
|
|