![]() |
|
|
||||
|
||||
De Paddock Modelbouw goes: KMK Scale World - 11 september 2011
Nog een dikke 5 weken en onze eerste activiteit na het verlof komt eraan; namelijk onze deelname aan de modelbouwbeurs van KMK te MOL.
De beurs van KMK gaat door op zondag 11-09-'11 in het Technisch Instituut Sint-Paulus" in Mol en begint omstreeks 10.00. Adres: Kruisven 25 - 2400 Mol (Belgium) Meer info vinden jullie hier: http://www.kmk-scaleworld.be De inschrijving is reeds in orde, al weet ik niet welke opp. we ter beschikking hebben. Geïnteresseerden onder ons, meld jullie even aan, zodat we weten hoe groot ons "clubke" zal zijn. Ook mensen die modellen willen tonen, laat het hier even weten. Ik zal daar omstreeks 08.15 zijn om met de opbouw te beginnen. Als ik me niet vergis, hebben volgende mensen op de vorige avondvergadering reeds toegezegd. -Nismo -TvD -Loixrallyfan -Sennake -Dominique -Mech@niC -Doc -BSmodels Tot 11 september. ![]() ![]()
Mvg Johny When people rob banks, they go to jail When banks rob people, they get a bonus. Last edited by Nismo; 04-09-2011 at 22:21. |
|
||||
|
||||
Ik was er toen helaas niet bij, maar ik ga er wel bij zijn in Mol.
|
|
||||
|
||||
We hebben 8 meter gekregen, dus ge weet meteen hoeveel tafellakens ge moogt strijken.
![]() Ik zal waarschijnlijk ook aanwezig zijn. De Revival is het weekend erna. ![]()
|
|||
|
|||
Wat moet ik me voorstellen bij deze beurs? Veel militaire voertuigen/vliegtuigen en een handje vol wagens? Worden er bv ook modellen en onderdelen verkocht?
De site heb ik bekeken daarom ook de vraag over de militaire voertuigen. |
|
|||
|
|||
Het is zoals je het zegt, maar er is wel het een en ander aan auto's te vinden. Men moet alleen goed zoeken. Ook qua onderdelen. De keer dat ik er was, was Domino er ook, en die hebben vaak wel leuk automateriaal bij hun.
|
|
||||
|
||||
Je kan zelfs je bestellingen van Dominio laten meebrengen naar beurzen waarop zij ook aanwezig zijn, bespaar je de verzendingskosten.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel een paar modellen neerzetten kan dat?
![]() Als dat kan, moet ik dan ook om 08.15u aanwezig zijn of mag het gewoon voor 10.00u? Ik heb alleen geen "bedrijfskleding" van "de Paddock" maar dat is hopelijk niet noodzakelijk, toch. Groet Maurits
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ik wilde eigenlijk ook gaan maar ik doe het denk ik volgend jaar. ![]()
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 07-08-2011 at 10:17. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat onze "bedrijfskleding" betreft, mocht je er interesse in hebben, we hebben nog een hemd in voorraad, een XL. Ik zal het eens meebrengen. ![]() Bij deze zet ik bij op onze bezettingslijst.
|
||||
|
||||
De zaterdagavond heb ik een feestje. Dus verwacht mij niet om 8u. Ik ga proberen rond 10u in Leopoldsburg te zijn.
![]()
|
||||
|
||||
Nog een week, jongens, en het is weer zover.
Voorlopig zijn we met 7, als er nog mensen zijn die willen meedoen, of alleen maar modellen willen tentoonstellen, laat het ons hier even weten. Tot volgende week ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zat aan de Porsche GT2 te denken. Ik zal er waarschijnlijk wel niets mee winnen maar gewoon voor de gein eigenlijk. ![]()
![]() Jim Hall is Chaparral Last edited by Mech@niC; 04-09-2011 at 09:13. |
|
|||
|
|||
count me in ik breng een paar 1/43 modellekes mee, we zien wel waar we ze tussen zetten. Ik ga proberen tussen 9u en 9u30 ter plekke te zijn.
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
|