![]() |
|
|
||||
|
||||
Geen SRT Vipers in de 24u van Le Mans
Helaas, maar het is niet anders. SRT zal niet deelnemen aan de 24u van Le Mans, en wil zich uitsluitend concentreren op hun Amerikaans programma.
Behalve het zware gebrul van de Vipers zullen we dus wellicht ook de aanwezigheid van Marc Goossens moeten missen. Doodjammer voor de strijd bij de GT's ![]() Last edited by Jan; 26-03-2014 at 11:29. |
|
||||
|
||||
fijn te merken dat je nog alive and kicking bent
![]() voor de rest geen constructieve bijdrage, al is het wel jammer ik ga wellicht naar de 6 uur van Spa begin mei ; kijk er echt naar uit ik vermoed dat die Vipers daar evenmin aanwezig zullen zijn dan (als ze zich willen concentreren op Amerikaanse races)
![]() Last edited by Mario; 26-03-2014 at 14:28. |
|
||||
|
||||
Doeme toch! En in de Zevende Dag was er nog geen vuiltje aan de lucht; Marc zou deelnemen aan de 24 uur (13e deelname)! Dit is echt catastrofaal jammer
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
De slechte verkoop van de straatversie zou aan de basis liggen. Afgelopen jaar hadden ze een productie gepland van 2000 stuks, er werden er slechts 800 gemaakt en een goeie helft daarvan werd aan de man/vrouw met talent gebracht.
Tijdens de eerste 2 maanden van dit jaar werden 91 exemplaren verkocht (ter vergelijking, tijdens dezelfde periode vonden 4700 nieuwe Corvettes een eigenaar) en er zouden zowat 750 onverkochte exemplaren bij de dealers staan. Chrysler heeft dan ook beslist om de reeds verminderde productie voor ten minste 2 maanden helemaal stil te leggen. Crisis! What crisis? Een triest verhaal voor dergelijk icoon uit de automobielgeschiedenis. ![]() |
|
|||
|
|||
ja das heel erg e voe chrysler ook met de vorige versie wast ook zo ze haaden de reportage nog getoond op ngc daar wast ook al zo spijtige zaak
|
|
||||
|
||||
dat is inderdaad heel erg,
hoe zalig was dat gebulder niet; zo net na het gekrijs van de porsches die passeerden ![]() ik krijg er nog kippenvel van ![]() Last edited by lightair; 27-03-2014 at 08:40. |
|
||||
|
||||
Boze Amerikaanse tongen beweren dat Fiat ten allen prijze wil vermijden dat dochter Ferrari in Le Mans zou verslagen worden door aangetrouwd nichtje SRT. Het wegvallen van de Vipers zorgt er bovendien voor dat er twee extra Ferrari's bijkomen. Misschien wat vergezocht, maar we weten ondertussen allemaal dat Fiat/Ferrari niet echt vies is van dergelijke truukjes.
Vanuit die optiek mogen, wat mij betreft, dit jaar Corvette, Porsche en Aston Martin aan het GT-feest zijn. ![]() Als SRT, ipv op voorhand de handdoek te werpen, de uitdaging zou aangaan en Corvette zou kloppen in Le Mans, dan zou dat waarschijnlijk de verkoop van Vipers in de US of A alleen maar bevorderen (als ze bovendien het prijsverschil wat kleiner maken). Financiering van het uitstapje naar Europa kan daarbij uit de portemonnee van Fiat komen, niet al het zakgeld hoeft naar Ferrari te vloeien. Maar ik vrees dat dat allemaal wishful thinking is ![]() |
|
||||
|
||||
BOP 2014 is precies ook niet gunstig voor de Vipers in USSCC .
SRT zal zich logischerwijs eerst concentreren op de eigen markt om daar de Corvettes te verslaan en zo de verkoop te stimuleren, maar als de BOP niet gunstiger wordt ... dan moet je al hopen op 'n gunstiger BOP voor 2015 . FCA kan op 2 paarden wedden voor 2015 : Ferrari's zijn gunstig uit BOP gekomen ivm 2013, dus die zullen 't in 2015 mogen uitzweten misschien . Zonde dat de Marc er niet bij is tenzij een invalbeurt elders nog uit de bus valt . |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|