![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Is er al iemand die meer weet over die 2003 miles van Franco eind september?
Hoe inschrijven en regelmenten? |
|
|||
|
|||
Info staat in de nieuwe TURBO.
Prijs 3000€ + BTW. |
|
|||
|
|||
Hello,
Moesten er TC'ers willen meedoen aan die race en nog een piloot nodig hebben voor een niet te groot budget (ik ben geen miljonair,hé) biedt ik mijn diensten aan, mijn eigenschap?? regelmatige rijder, geen brokkemaker. enige wens: wagen moet uitgerust zijn met zéér goede verlichting,héél belangrijk op Francorchamp! Doei Luc GM RACING luc@garden-machinery.com |
|
||||
|
||||
beste Luc,
Wij zijn het aan het bekijken om mee te rijden . Ik zal je Zondag eens opzoeken om er van te spreken Groetjes |
|
|||
|
|||
Wij rijden zeker niet mee omwille van alles op de Vlaamse TC. Volgend jaar zijn we wel van de partij.
Of het moest zijn dat er natuurlijk een sponsor komt opdagen met de nodige centjes, maar voor ons zit het er nu niet in. |
|
||||
|
||||
ik geloof dat er op de site van de btcs ook wel wat te vinden valt
diesels max tank van 65l benzine max tank van 120l
|
||||
|
||||
Hallo Luc ,
Wij doen meer dan waarschijnlijk mee met onze clio met drie of vier piloten . Ik zal zondag passeren om het budget te bespreken , ik heb toch nog ééne ( pint) tegoed . Met sportieve groeten JP Racing Team
|
|||
|
|||
Rijden zou ik ook wel willen doen, maar niet met onze wagen.
Ergens een zitje voor een redelijke prijs en we zijn vertrokken |
|
|||
|
|||
YANNICK 88
Hello,
Er is iemand geweest na de race was jij dat? ik had de naam niet goed begrepen (m'n oren suisden en ik was aan't sterven van de warmte, had juist een helse shift van 1 uur 50 gedaan...) zei jij mij dat er een nationale licentie nodig was ? die pint heb je ook niet gehad van mij, dikke sorry!!!! maar ik was kompleet van de kaart. In Francorchamps krijg je er 2 !!! en liefst voor mijn shift dan heb ik nog al mijn zintuigen! DOEI LUC GM RACING ![]() |
|
||||
|
||||
Beste Luc,
Dat was inderdaad ik die je info over de lincenties kwam vertellen . Die pint dat komt nog wel bij een volgende keer . Met sportieve groeten , Van Jan
|
|||
|
|||
Yannick88
Beste Yannick,
Zoals afgesproken,hé? Slaap jij soms niet??, uw bericht is van ongeveer 2u30 deze nacht! dan lag ik goed te "knurren" hoor..... ![]() ![]() ![]() ![]() Doei Luc GM RACING |
|
||||
|
||||
Ik slaap inderdaad wat weinig door de omstandigheden .
met sportieve groeten van
|
|||
|
|||
Nog nergens een "Provisionel Entry List" te vinden. Iemand enig idee hoeveel inschrijvingen er zijn ?????
Doen er ook paddockers mee ??????? C U |
|
||||
|
||||
Er zouden volgens Christian Lahaye een zestigtal wagens aan de start staan. G&A Racing zal aanwezig zijn met de M3 GroepN
![]() |
|
||||
|
||||
volgens de site van de BTCS:
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|