![]() |
|
|
|||
|
|||
Wanneer hadden we nog eens een 24U v. Le Mans zonder Belgen?
Zoals op www.racingworld.be te lezen staat, is de kans zeer groot dat er bij de 24U van le Mans dit jaar geen enkele Belgische deelnemer aan de start zal verschijnen.
Heeft iemand een idee hoe lang het geleden is dat de legendarische etmaalrace in de Sarthe doorging zonder ook maar één Belg aan de start? Voor de 81ste verjaardag van de 24U van Le Mans is dit voor onze Belgische piloten een triest dieptepunt. Misschien komt er nog kentering de komende dagen, maar op de officiële deelnemerslijst is er op heden van Belgen geen spoor... |
|
|||
|
|||
Geen Belgen? Wat een zonde met zoveel goede rijder. Het staat in schril contrast tot de 7 Nederlanders dit jaar:
Lammers, Coronel, Bosch, Hezemans, Kox, van Merkensteijn en tenslotte Hugenholtz.
|
||||
|
||||
Re: Wanneer hadden we nog eens een 24U v. Le Mans zonder Belgen?
Quote:
Niet te geloven !!! |
|
||||
|
||||
Als Marc Goossens en Anthony Kumpen niet zouden deelnemen, dan zie ik toch nog altijd Michel Neugarten staan op de Thierry Perrier Porsche (nr 75)? Of beschouw je die als Monegask Mistery ?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Tja, dan vrees ik het ergste... Behalve voor mijn portefeuille dan : ik verzamel namelijk alle belgische deelnemers aan Le Mans. Dat gaat niet veel kosten dit jaar ![]() Last edited by Sennake; 03-06-2004 at 19:28. |
|
||||
|
||||
Nog zo'n vraag: Wanneer hadden we nog eens een 24U v. Le Mans zonder reserves? Alle reserve wagens van de lijst gaan van start
![]() Nee het selectie beleid van die Fransozen laat te wensen over dit jaar. Naar het schijnt zijn ze de Deborah aan het klaarstomen ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als ze in Nederland de nodige budgetten kunnen vinden, waarom hier dan niet ??? We hebben genoeg bekwame piloten die mits een goeie wagen hoog kunnen eindigen zou ik zo denken ...
Purple Greetz, Il Dottore. www.raceshots.be - kristof@raceshots.be Last edited by Il Dottore; 03-06-2004 at 23:53. |
|
|||
|
|||
Vanina zou toch ook op een prsche gaan rijden?
|
|
||||
|
||||
Vanina is teleurgestelt dat het niet in orde gekomen is wist ze me gisteren te vertellen.
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Het valt mij ook al enkele jaren op dat de Nederlanders er wel in slagen om Domes te laten rijden onder Racing For Holland, en dat er van Belgische kant geen teams te bespeuren zijn.
Ook de Nederlandse Spyker doet terug mee. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hmmm, de Spyker zien we dit jaar niet terug op Le Mans ![]() Ok, op Le Mans is de Nederlandse afvaardiging de laatste jaren niet slecht. Als je echter kijkt naar het nivo van de nationale racerij dan moeten wij Nederlanders al enkele jaren diep buigen voor de Belgen. Er gaan nu eenmaal heel wat meer Euro's om in de Belgische racerij als in de Nederlandse............ Trouwens waarom zou je als team veel geld uitgeven aan Le Mans als je niet kunt beschikken over een Audi R8? Zonder die wagen kun je helaas niet winnen...............kun je beter de centen spenderen aan iets waar je meer winstkansen hebt ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
|
|