![]() |
|
|
||||
|
||||
pitwalk GP van België (donderdag 26/8)
In de laatste Turbo (nr 124 - aug.) staat te lezen dat iedereen die zich een weekendticket heeft aangeschaft, donderdagmiddag gratis zal kunnen deelnemen aan een pitwalk. Zonder weekendticket moet je wel 15€ betalen.
misschien interessant voor sommigen hier om een (halve) dag eerder af te reizen?? |
|
||||
|
||||
Dat wordt dan een dagje vroeger naar ginder gaan hé.
|
|
||||
|
||||
Tot en met 1994 kon men op donderdag (ook zonder weekendticket) gratis de pitlane in. Toen kon men op donderdag ook de technische controle bijwonen. In 1993 zijn zelfs 90% van de piloten uit de boxen gekomen om handtekeningen uit te delen.Dit was inderdaad een reden om een dagje vroeger af te zakken naar de gp van België.
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Ge kon donderdag altijd al wel het circuit op hoor, alleen wel niet tot in de pitstraat, dus daar ga ik zeker ook een kijkje nemen!
|
||||
|
||||
Ik wist dat ze dat tijdens de GP van de VS hadden geïntroduceerd, maar ik wist niet dat ze dat ook naar de GPs in Europa hadden doorgetrokken.
In 1996 weet ik wel dat ik op donderdag een rondje op het circuit heb kunnen rijden met de fiets, ... tot in de pits zelfs. Geen controle toen.
|
|