De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 09-05-2004, 20:51
Sway Bar's Avatar
Sway Bar Sway Bar is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Obi-Jan
We hebben tegenwoordig zo van die fantastische apparaten, videorecorders genaamd, Sway...

Jan.
=---
PS.: wij vieren moederdag op 15 augustus, da's meestal gene zondag...
Dat is eigenlijk waar Jan , maar ik heb dan toch de race kunnen zien omdat het een zwaar nachtje was.
Tot voor de wedstrijd water gedronken en dan stillekes aan erdoor gekomen.
Reply With Quote
Old 09-05-2004, 21:16
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green

Ja, het is toch opmerkelijk dat het altijd Barrichello is die bij Ferrari met technische problemen of andere blunders te kampen heeft... Dat zet je toch wat aan het denken...

Groetjes,
Belle

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Old 09-05-2004, 21:51
dulu's Avatar
dulu dulu is offline
De Paddock Rookie

zouden ze dit kampioenschap niet beter van naam wijzigen ? v.b. van F1 naar Formule Schumacher, de piloten van dezelfde bolide's voorzien en ze dan maar laten geven, want -( en dit heb ik al eerder vandaag gelezen )- is toch echt een slaapwekkende vertoning ( anders hadden ze me niet wakker moeten maken )
Old 10-05-2004, 01:19
Obi-Jan's Avatar
Obi-Jan Obi-Jan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Belle
Ja, het is toch opmerkelijk dat het altijd Barrichello is die bij Ferrari met technische problemen of andere blunders te kampen heeft... Dat zet je toch wat aan het denken...
Heb het nog niet herbekeken, maar het leek me toch dat die band erop zat voor het tanken beëindigd was...

Jan.
=---
Old 10-05-2004, 01:42
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Allemaal slaapverwekkend. enige feit om te onthouden: -Renault is het tweede team achter ferarri.
-Schumacher heeft 199 GP's gereden (nee niet 200 , Frankrijk '96 is hij niet gestart.)

Reply With Quote
Old 10-05-2004, 03:01
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

euhm, raceboy, met die GP in frankrijk zal wel rekening gehouden zijn ze. als heel de internationale F1-pers zegt dat hij der 200 gereden heeft, en da zou fout berekend zijn, zou der wel één van die pipo's op gewezen hebben hoor
Old 10-05-2004, 08:06
crazy ernie's Avatar
crazy ernie crazy ernie is offline
De Paddock Rookie

Tja , het was weer duidelijk wie de beste was , hé .....

Trulli heeft het even goed gedaan maar na de eerste pitstop is de race meestal gereden....ik vraag me af hoe schumi het toch maar altijd klaarspeelt....de leider laten pitten dan zelf nog een rondje doorknallen , zelf pitten ( en die duurde 0.8 sec langer dan Trulli ) en dan er nog voorbij kunnen ...: confused:

Ik denk dat ze eerst Schumi eens moeten laten pitsstop maken ...wat zou dat geven....

al bij al hij hheeft ze weer bij hun neus gehad

Old 10-05-2004, 10:25
Robby Robby is offline
De Paddock Rookie

De strategie van Ferrari was, opnieuw, schitterend. En hun pace daar kan niemand iets aan doen. Over één ronde wel, maar niet over een raceafstand.
Reply With Quote
Old 10-05-2004, 12:38
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by marcel
euhm, raceboy, met die GP in frankrijk zal wel rekening gehouden zijn ze. als heel de internationale F1-pers zegt dat hij der 200 gereden heeft, en da zou fout berekend zijn, zou der wel één van die pipo's op gewezen hebben hoor
neeee Die GP zit erbij. maar als ge de opwarmronde ni kunt vervolledigen dan start ge ook niet he. Die internationale pers die er ook maar 199 telt is trouwens een of ander vaag Engels blaadje

Reply With Quote
Old 11-05-2004, 11:01
Alain's Avatar
Alain Alain is offline
De Paddock Regular

Quote:
Ik denk dat ze eerst Schumi eens moeten laten pitsstop maken ...wat zou dat geven....
Ik denk dat een pis-stop eerder op zijn plaats is...allee als de rest nog een kans wil maken

Ik heb een kwartier gekeken en geswitched naar de BBC voor BSB en daar viel héél wat te beleven. Haga die door een vuurzee rijdt en twee teamgenoten die mekaar bekampen tot in de laatste bocht, zonder teamorders etc. ...ja hoor, het bestaat echt nog wel!

Verder heb ik de race terug opgezet als achtergrond en ben ik begonnen met het avondmaal voor te bereiden.

Het is inderdaad niet leuk zo, maar ja daar kan Schumacher en Ferrari niets aan doen. Misschien dat Renault en Williams en Bar tijdens de komende weken nog wel enkele verbetering gaan vinden waardoor de kloof iets kleiner wordt maar verder denk ik niet dat aan de heerschappij van Ferrari getornt zal worden. Hopelijk wel ( en dat is een straffe uitspraak voor een Ferrariman ) want uiteindelijk willen we toch allemaal strijd zien op de baan.

O ja, gisteren moest ik naar Nederland voor mijn werk en tijdens mijn treinrit ving ik een gesprek op ( niet moeilijk met die Hollanders die altijd zo luid praten, alleen Marshal is een uitzondering maar dat is dan ook een Limburger zoals ik maar dan van de andere kant van de streep ) en ze waren bezig over hoe Schumacher gestopt kon worden. Er was er toch één die met volgende oplossing kwam aandraven : ze moeten Ferrari verbieden om een nieuwe auto te mogen bouwen voor 2005 en verplichten met die van dit jaar deel te nemen aan het WK 2005...

Die Hollanders lopen toch altijd voor met alles he
Reply With Quote
Old 11-05-2004, 21:03
Laskaat's Avatar
Laskaat Laskaat is offline
De Paddock Rookie

Vanavond in de wandelgangen was er een interview met Bas en voor de eerste keer vertelde hij naar mijn inziens iets zinnigs over de F1:
namelijk dat ferrari niet zo veel sterker voor de dag komt of verbeterd is maar de anderen gewoon te slecht, ook zei hij dat BAR en Renault nu niet opeens zo veel verbeterd waren maar dat Williams en McLaren zoveel verslechterd waren, en het nu zo opvalt van Bar en renault door die juist vermelde teams die het zo slecht doen, het nadeel van dit alles is dat de F1 nu veel van zijn kijkers en supporters verliest door het "saaie" seizoen. Hij zei ook nog dat je het Ferrari en Shumi eigenlijk niet kwalijk mag nemen, maar dat de anderen nu maar eens moeten reageren door betere wagens voor te rijden.

Groeten,
Laskaat

Last edited by TiBo; 12-05-2004 at 16:40.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules