De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Endurance
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 17-05-2004, 17:33
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
Daar was een andere reden voor:

De vrij matige 15de chrono was te verklaren door een probleem met de schokdempers tijdens de kwalificaties. Dat euvel werd echter voor de race opgelost. In de warmup zette Bert al veel snellere tijden. Tijdens de race draaide hij zelfs 1,5 seconde sneller dan zijn kwalificatietijd en bevestigde daarmee de vooruitgang van de Ferrari.
Reply With Quote
  #17  
Old 17-05-2004, 17:41
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Les excuses sont faites pour s'en servir
Reply With Quote
  #18  
Old 17-05-2004, 18:06
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally posted by stijnconinx
Les excuses sont faites pour s'en servir
Amaai Coninx, uw Duits is nog niet zo slecht

C U
Reply With Quote
  #19  
Old 17-05-2004, 18:45
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Quote:
Originally posted by Pascal
Amaai Coninx, uw Duits is nog niet zo slecht

C U
Mentecato! Dat is wel Italiaans eh, ziede gij dat niet
Reply With Quote
  #20  
Old 17-05-2004, 19:51
Mistery Mistery is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Nov 2001
Posts: 1,627
Quote:
Originally posted by stijnconinx
Les excuses sont faites pour s'en servir
Stijn, dit kan misschien een terechte opmerking zijn... maar is dit niet het liedje dat we o.a. bij G&A al twee jaar horen zingen ?
Het is inderdaad eigen aan piloten dat ze nooit zelf een fout maken, het is eigen aan preparateurs dat ze altijd juist zijn in hun beslissingen en hun setup, maar effe nadenken brengt mij zeer snel tot een directe waarheid...

Schieten kan, maar dan moeten er wel degelijk kogels in het geweer geladen zijn hé No hard feelings
Reply With Quote
  #21  
Old 17-05-2004, 19:54
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Een heerlijk nieuwtje uit de Hockenheimse Paddock..............de Zwaantjes schijnen voor 2005 twee Lambo's besteld te hebben. Zou wel betekenen dat de Viper aan zijn laatste internationale seizoen bezig is.

E.e.a. is te lezen op een Engelstalig forum
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #22  
Old 17-05-2004, 20:32
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Quote:
Originally posted by Marshal
Een heerlijk nieuwtje uit de Hockenheimse Paddock..............de Zwaantjes schijnen voor 2005 twee Lambo's besteld te hebben. Zou wel betekenen dat de Viper aan zijn laatste internationale seizoen bezig is.

E.e.a. is te lezen op een Engelstalig forum
Ik had het ook gelezen. Zou wel geweldig zijn als ze het financieel rond krijgen.
Reply With Quote
  #23  
Old 17-05-2004, 21:07
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Mja, als je voor de start van het seizoen zegt:

Quote:
"Na twee seizoenen in de N-GT achtten we beiden de tijd rijp om een trapje hoger te mikken en voor de algemene overwinning te gaan. JMB en de Ferrari 575 GTC was volgens ons daarvoor de beste combinatie."
en je staat dan na 4 races op de 24ste plaats bij de piloten mogen we toch van een niet zo geslaagde seizoensstart spreken. Zeg dan zoiets niet, doe je dit wel dan moet je er rekening mee houden dat je daar op afgerekend wordt. Het ging m mij niet alleen over deze race. Vorige races was ook dikwijls een gevecht met de beste N-GT's in kwalif. 15de op de grid in Magny-Cours (2s achter teamgenoten Wendlinger-Wolff), 19de in Valencia (2.5s achter teamgenoten), 11de in Monza (bijna 4s achter teamgenoten). Tijdens de race werd er deze keer wel een bemoedigende tijd neergezet. Zien of deze lijn kan doorgetrokken worden.
Reply With Quote
  #24  
Old 17-05-2004, 21:12
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 4,516
Alle 575's presteren matig.
Reply With Quote
  #25  
Old 17-05-2004, 21:31
Gilles's Avatar
Gilles Gilles is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2002
Location: MM
Posts: 788
bwa, zou ik niet meteen durven zeggen hoor FIRE. Waarom doen Wendlinger-Wolf-Lechner het dan zo goed? In de kwalif toch ook 3de dit keer. GPC Giesse volgt ook van nabij ... Dit weekend had de tweede overwinning kunnen leveren voor een 575, maar een lekke band besliste er anders over.
Reply With Quote
  #26  
Old 17-05-2004, 23:20
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
De pot verwijt de ketel...

Quote:
Originally posted by Mistery
Stijn, dit kan misschien een terechte opmerking zijn... maar is dit niet het liedje dat we o.a. bij G&A al twee jaar horen zingen ?

Schieten kan, maar dan moeten er wel degelijk kogels in het geweer geladen zijn hé No hard feelings
Laadt eerst zelf uw geweer ne keer voor ge schiet maar dan wel via pm
Reply With Quote
  #27  
Old 17-05-2004, 23:32
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Is het slechte presteren van JMB niet voor een groot gedeelte te wijten aan de oprichting van GPC? Als ik het nog goed voor de geest kan halen is een groot gedeelte van de JMB engineers en monteurs overgestapt naar GPC.

En ja, doe je sterke uitspraken.........dan zul je daar op worden afgerekend. Zo wordt het spelletje nu eenmaal gespeeld

Edit: De reden dat de 575 dit weekend iets beter presteerde als de voorgaande wedstrijden is te verklaren door een evolutie die de fabriek heeft laten doorvoeren aan de motors, volgens de franse sites is er sprake van een toename van 20 pk. Meer evoluties zijn op komst.............mag je de conclusie trekken dat de eerste versie van de 575 een kleine mislukking is?
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 18-05-2004 at 00:00.
Reply With Quote
  #28  
Old 18-05-2004, 10:21
Z3Cp's Avatar
Z3Cp Z3Cp is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Mar 2004
Location: Hasselt
Posts: 102
Quote:
Originally posted by Marshal
Is het slechte presteren van JMB niet voor een groot gedeelte te wijten aan de oprichting van GPC? Als ik het nog goed voor de geest kan halen is een groot gedeelte van de JMB engineers en monteurs overgestapt naar GPC.

En ja, doe je sterke uitspraken.........dan zul je daar op worden afgerekend. Zo wordt het spelletje nu eenmaal gespeeld

Edit: De reden dat de 575 dit weekend iets beter presteerde als de voorgaande wedstrijden is te verklaren door een evolutie die de fabriek heeft laten doorvoeren aan de motors, volgens de franse sites is er sprake van een toename van 20 pk. Meer evoluties zijn op komst.............mag je de conclusie trekken dat de eerste versie van de 575 een kleine mislukking is?
Ik wil even verwijzen naar de laatste reaktie op de Fia GT in Magny Cours (6/5/04) waarin ik dit eveneens aanhaal.
Ik blijf erbij dat Bert de verkeerde keuze maakte, het JMB team werd inderdaad uitgehold tijdens het tussenseizoen. Het budget van Siemens was meer dan welkom bij JMB om de twee wagens te kunnen inzetten en dan is de andere wagen nog de snellere.
Misschien toch beter bij Freisinger in N-Gt blijven rijden, dan was ie alvast zeker van goed materiaal. Beide wagens finishen telkens 1 en 2 in de klasse en laten snellere Gt's achter zich.
Maar wellicht was Bert niet op de hoogte van het weggaan van... en het oprichten van dat nieuwe team ?
Reply With Quote
  #29  
Old 18-05-2004, 11:05
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
Quote:
Originally posted by Marshal
Een heerlijk nieuwtje uit de Hockenheimse Paddock..............de Zwaantjes schijnen voor 2005 twee Lambo's besteld te hebben. Zou wel betekenen dat de Viper aan zijn laatste internationale seizoen bezig is.

E.e.a. is te lezen op een Engelstalig forum
de Zwaantjes zullen het vanaf de volgende race zonder Christophe Bouchut moeten stellen. Ook werken ze volop aan de line-up voor de 24 Uren van Spa, ze hopen o.a. op Marc Goossens, voorlopig is het nog niet zeker of de Corvette zal starten. Ook Jos Menten staat op het verlanglijstje, maar daar hetzelfde verhaal, bij AD hebben ze nog niet beslist of ze aan de 24 Uren van Spa zullen deelnemen.

vollediger artikel op pitstop.tv
__________________
..: www.marcgoossens.com :..
Reply With Quote
  #30  
Old 18-05-2004, 11:16
Belle's Avatar
Belle Belle is offline
British Racing Green
 
Join Date: May 2004
Location: Merendree (Nevele)
Posts: 2,207
Ik dacht dat AD al beslist had om aan de Fia GT mee te doen...

Zolang Marc en Jos meedoen, ben ik al content!
Zou wel tof zijn, zij twee samen bij Zwaan...

Jammer dat de Lambo's pas voor 2005 zijn... Want ja, de Vipers volgen gewoon niet meer in de Fia GT...ze zijn veel te traag geworden...

Greetz,
Belle
__________________
goossens :: lamy :: ortelli :: palttala

www.born2race.be www.bokkenrijders.net
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:48.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.