![]() |
|
|
||||
|
||||
'k ben er eigenlijk blij om (niet dat Ralf gewond is), maar ik zou graag Gené nog eens zien racen....
Ervan uitgaande dat het Gené is...
|
||||
|
||||
Ik denk zelfs dat Gené momenteel de grootste kans heeft om volgend jaar één van de twee vaste rijders te worden.
![]() |
|
||||
|
||||
Ja, ik wil Géne ook nog wel een keertje zien racen. Vorig jaar in Monza deed hij al een aardige prestatie om zolang niet meer echt te racen. En die wil zich natuurlijk volledig bewijzen aangezien hij absoluut in de Williams wil zitten volgend jaar.
|
|||
|
|||
Op pitstop.tv staat te lezen dat FIA tot de conclusie is gekomen dat Schumacher Barrichello niet voorbij is gestoken voor de finish (na de 2de SC).
Dat Schumacher als leider aangeduid werd was een fout van de tijdsmeting die onmiddellijk daarna gecorrigeerd is. |
|
||||
|
||||
Allé nicki_mks .....
Haast u .... het is hoge tijd om te komen vertellen dat de FIA omgekocht is ![]()
|
|||
|
|||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
ik was toen online aan't volgen (op formula1.com) wegens geen tv op kot, en daar heeft wel degelijk nooit opgestaan dat schumi er voorbij was, daar stond dat hij nog tweede was, wel op 0.0 sec .... daarmee dat ik nogal raar opkeek toen ik las dat hij er wel voorbij zou geweest zijn
|
||||
|
||||
Eerst en vooral even zeggen dat dit mijn laatste post hierover is, want ik heb geen zin om op deze gezellige plaats ruzie te gaan maken, terwijl de lijdende voorwerpen toch miljoenen euro's per race blijven oprapen.
Quote:
Quote:
Quote:
Mijn visie op het hele verhaal is gewoon dat het enorm toevallig zou zijn, moest de eerste timingfout in ik weet niet hoeveel jaar net in deze omstandigheden gebeuren. Het spijt me... Edit: toch nog even dit: als dat van de 13 duizendsten waar is, zou er aan 320 km/u inderdaad een verschil van 1m en 16cm geweest zijn op de lijn. Tenzij die lijn enkele meter voor de eerste bocht ligt heb ik daar toch onweerlegbare twijfels over. Last edited by Nicki_Mks; 22-06-2004 at 20:10. |
|
||||
|
||||
Dat er met zekerheid omgekocht wordt, zeg ik niet, want ik heb daar geen bewijzen van, maar dat het mogelijk is, ja. Het is een miljardenbusiness. Als je gewoon al een mail stuurt naar de stewards, kan je al veel bekomen. Dan onderzoeken ze dat en de kans is groot dat er een gevolg aan komt.
Maar dat je hier totaal irrelevante gevallen aankaart. ![]() Geloof maar niet dat andere teams een klacht indienden voor die podiumceremonie of voor die toeschouwer, die jij zag, maar de rest niet. En dat de FIA alles in het voordeel van Ferrari beslist. Hmz, dit kadert toch wel perfect in uw credo: de FIA bevoordeelt 1 team. Antwoord dan eens op deze vraag: waarom doen ze dan zoveel moeite om het kampioenschap spannend te maken, om Ferrari te vertragen etc? Bij u lijkt de F1 maar om 1 ding/team te draaien en niet al de andere teams/piloten... Trouwens, dat van 0.013sec zag ene Biranit Goren van Atlasf1 met zijn eigen ogen op het scherm staan en ik geloof wel dat je hem daarin kan vertrouwen. |
|
||||
|
||||
@ redje,
Nürburgring vorig jaar vergeten? Schumacher werd door een toeschouwer geholpen en kwam zo uit het grind. Volgens de regels hadden ze hem zelfs niet uit het grind mogen duwen. Maar het is een Ferrari en die kunnen zich ongelooflijk veel permitteren, het was immers in Duitsland hé. Tegenwoordig kan je niemand meer in F1 vertrouwen, zelfs Polleke niet. |
|
||||
|
||||
dan moet je eens bij het topic van de toenmalige race gaan kijken(airco?)
Er is toen ook zwaar over gediscussieerd, maar uiteindelijk bleek dat er niks onregelmentairs is gebeurd. |
|
||||
|
||||
Quote:
Voor de duidelijkheid, die persoon was geen toeschouwer, maar de bestuurder van de sleeptruck. |
|
||||
|
||||
op pitstop.tv staat er weer wat nieuws te lezen:
De FIA heeft gereageert op de inhaalactie van schumi op barrichello, schumi was er niet voorbij op de lijn, en dus moest er geen sanctie volgen ... volledig artikel hier Ralf herinnert zich zelfs niks meer van de crash, enkel de start zo nog heel flauw. Er wordt dus vollop gesuggereerd wie hem (eventueel) zou vervangen in Magny Cours, de testrijders Pizzonia en Géne lijken de grootste kanshebbers. volledig artikel hier
..: www.marcgoossens.com :.. Last edited by The Interceptor; 22-06-2004 at 23:45. |
|
||||
|
||||
Spijtig, ik heb liever Gené. Gené werkt een heel jaar de naad uit z'n overall voor BMW nog veel meer dan Pizzonia. Hij verdient die plaats. Met Gené ben je er meer zeker van dat er toch punten zullen komen dan pizzonia...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|