De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Autosport algemeen
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #16  
Old 23-06-2004, 20:54
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
Quote:
Originally posted by B.V.S.
haha... ik zie het al gebeuren... diegenen die de pits in moeten rijden gewoon rechtdoor en de anderen gaan naar rechts en sturen de chicane in... woehoew... spektakel...
Daar zal nog een rond punt komen. Ni vergeten te pinken
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #17  
Old 23-06-2004, 21:08
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Heeft er al iemand dat miezrig stukske beton zien liggen dat van middenin de Bus Stop de pits inschiet. Dát is de nieuwe ingang, en ik denk dat het nog spectaculairder wordt dan een rond punt...
Reply With Quote
  #18  
Old 23-06-2004, 23:26
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
amaai, en al die werken voor de 25 uren funcup
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #19  
Old 24-06-2004, 07:58
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
Quote:
Originally posted by A.J.
amaai, en al die werken voor de 25 uren funcup
idd wat een eer
maar met een beetje chance moeten ze die al opnieuw overdoen na de race met al die rodeocoureurs bij ons eat your hart out F1
__________________
Reply With Quote
  #20  
Old 24-06-2004, 19:27
Mr.Dallara's Avatar
Mr.Dallara Mr.Dallara is offline
www.dallara.it
 
Join Date: Jan 2004
Location: Italy
Posts: 1,926
Op pitstop.tv vind je een prachtige foto van de "nieuwe" Busstop chicane!

(zie > Busstop-chicane heraangelegd)


Als ik zo zie op die foto, dan lijkt het wel dat je als toeschouwer een pak verder van het spectakel staat. (aangezien het circuit nu verder richting binnenkant verhuist en de draad meer dan waarschijnlijk op dezelfde plek zal blijven staan... )
__________________

Last edited by Mr.Dallara; 24-06-2004 at 19:30.
Reply With Quote
  #21  
Old 24-06-2004, 19:48
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Quote:
Originally posted by Mr.Dallara
Als ik zo zie op die foto, dan lijkt het wel dat je als toeschouwer een pak verder van het spectakel staat.
Zoals overal de evolutie is...
Reply With Quote
  #22  
Old 24-06-2004, 21:21
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2002
Location: Wetteren, Belgium
Posts: 203
Ik vraag mij af wat dat gaat geven bij het uitkomen van Blanchimont. Nu is dit bvb met de Clio "à fond" tegen 220, maar dan wel redelijk nipt. Als je dan direct rechts moet draaien en dan scherp links, dan vrees ik dat we daar veel schuivers gaan zien.

Ik ben benieuwd...
Reply With Quote
  #23  
Old 25-06-2004, 15:06
Maarten's Avatar
Maarten Maarten is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Mar 2002
Location: Bonheiden City
Posts: 2,168
man man, graaf, al die werken aan het circuit, benieuwd wat dat gaat geven inzake tijden
tof dat wij als eerste met de fun cup het circuit kunnen inrijden
__________________
Reply With Quote
  #24  
Old 06-07-2004, 12:42
Compact's Avatar
Compact Compact is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 54
men heeft nieuwe asfalt gelegd van les combes tot men terug op het oude gedeelte komt, ook nieuwe asfalt uiteraard van voor de bus stop tot na de source
asfalt met naar het schijnt zeer veel grip zowel bij droog als nat weer.
de nieuwe busstop maakt het circuit +/- 2 sec trager, maar de nieuwe asfalt maakt een winst van een dikke 3 seconden, alles tesamen dus iets sneller.
de veranderingen aan de busstop zouden wel de nodige problemen geven wat het aanremmen betreft en is tevens zeer smal!!! snelheid bij ingaan busstop nu ongeveer 20 km/hr trager dan vroeger.
Reply With Quote
  #25  
Old 06-07-2004, 18:24
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator
 
Join Date: Sep 2001
Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Posts: 8,648
fotooke van hoe het eruit gaat zien
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	p7060094.jpg
Views:	674
Size:	391.8 KB
ID:	55  
__________________
***You can’t make any noise above the 90 decibels,
So welcome in the land of silence friends The Kids- Bloody Belgium***

Reply With Quote
  #26  
Old 06-07-2004, 18:59
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
leuke verandering
__________________
greetz
Reply With Quote
  #27  
Old 06-07-2004, 19:41
Scapa's Avatar
Scapa Scapa is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Jul 2001
Location: Everywhere
Posts: 4,300
Wel heel smal bij het aansnijden :s Nog een kans minder om voorbij te steken op het eerste zicht...
Reply With Quote
  #28  
Old 06-07-2004, 21:01
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
vind het een positieve verandering.
Maar :
de muur staat nu wel heel dichtbij. Hier zie ik enkele frontale botsingen gebeuren. Men rijdt nu recht op de muur af aan de rechtse van de eerste chicane. Dus volgend jaar talud weg

Die mousse blokken staan daar en vormen een vertragingschicane voor iemand die rechtdoor gaat. Maar wie gaat daar vóór stil geraken???
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #29  
Old 06-07-2004, 23:00
Autosport.be's Avatar
Autosport.be Autosport.be is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Aug 2002
Location: Wetteren, Belgium
Posts: 203
Ik vind de nieuwe situatie levensgevaarlijk.

Bij het uitkomen van Blanchimont zit iedereen op topsnelheid (220 bij de Clio's, 250 bij vele andere klassen). De lichte knik naar links die daar op volgt lijkt mij zeer dicht bij de chicane te liggen, wat dus betekent dat je al midden in deze knik op de rem moet.

Ik zie dus al gebeuren dat het regelmatig zal gebeuren dat er iemand zijn achterkant niet meer zal kunnen zullen houden en achterwaarts, dwars door de mousse blokken of het gras, het verkeer onder een hoek van 90 graden in de chicane zal rammen.

Ik vrees dat de nieuwe situatie geen lang leven beschoren zal zijn.
Reply With Quote
  #30  
Old 06-07-2004, 23:23
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Quote:
Originally posted by Autosport.be
De lichte knik naar links die daar op volgt lijkt mij zeer dicht bij de chicane te liggen, wat dus betekent dat je al midden in deze knik op de rem moet.
die lichte knik is naar rechts denk ik want anders heb je stukken
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 19:12.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.