![]() |
|
#16
|
||||
|
||||
Panis zijn brandblusser is afgegaan vandaar dat hij zo raar uitviel, hij zag niks...
__________________
WRC-prono 2009 kampioen |
#17
|
||||
|
||||
en jawel, Schumacher gaat weer winnen
![]()
__________________
greetz |
#18
|
||||
|
||||
hmmm, het gaat dan toch nog spannend worden?
![]() *edit: toch niet, want Kimi moet nog binnenkomen ![]() *edit2: SC buite, misschien toch nog spannend? *
__________________
greetz Last edited by yvdp; 11-07-2004 at 15:01. |
#19
|
||||
|
||||
eindelijk nog eens een goede strijd tussen schumi en kimi.... mooi mooi mooi
![]() ![]() |
#20
|
|||
|
|||
Na enige tijd nog eens een GP gezien, wat een vergissing bleek:
- cinema tijdens training op zaterdag is gewoon de spot drijven met de fans - in slaap gevallen tss ronde 10 en ongeval Trulli - er was een programma over zeekreeften op national geographic, J |
#21
|
||||
|
||||
lol
![]()
__________________
greetz |
#22
|
||||
|
||||
al bij al vond ik het toch nog best intressant, al kon het nog spannender geweest zijn. de wedstrijd is eigenlijk beslist door de minardi's
__________________
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Ofwel lig je een ronde voor ==> krijgen de minardi's blauwe vlag ... En verlies je hoogstens enkele tienden Ofwel lig je in dezelfde ronde ==> en dan heb je een kluns van een strateeg .... Als je na 10 ronden binnenkomt vraag je achter problemen in het verkeer. Er is geen enkele reden om hier schuld in de schoenen van Minardi te schuiven. Des te meer in de schoenen van de strateeg van McLaren.
__________________
![]() |
#24
|
||||
|
||||
Lagen de minardi's toen al geen ronde achter?
Allé, ik weet het niet zeker hoor. ![]()
__________________
greetz |
#25
|
||||
|
||||
niet alleen bij mclaren hadden ze last van de minardi's he... Massa en Button werden ook gehinderd. toen ze het infield ingingen hingen er al 6 wagens rond die minardi's...
en de minardi's lagen inderdaad al een ronde achter. op 10 ronden kan je als koploper al veilig een pitstop maken zonder posities te verliezen aan een minardi hoor ![]()
__________________
|
#26
|
||||
|
||||
er was wel een verwarend ding op geen 1 auto was er tabak reclame maar naast de baan stond er een plakaat van marlboro
![]() wel opvallend was Giancarlo Fisichella op plaats 6 wauw!! |
#27
|
||||
|
||||
de plakaat was van MarlboroF1
![]()
__________________
|
#28
|
||||
|
||||
dat van de Minardi's weet ik niet. Niet echt opgevallen.
In ieder geval heeft Schumi voor zijn eerste pitstop, de vrije baan optimaal gebruikt om het 5 of 6 sec. (of waren het er meer?) gaatje te overbruggen. Kimi kwam in trafiek terecht en verloor daardoor enkele seconden. Ferrari had sowieso de betere pitstop strategie. Als de PC er niet was geweest had ie met 20+ sec. voorsprong gewonnen. Swat de PC was er wel en dus Kimi vlak achter Schum, die tijdens de persconferentie wel toegaf dat ie blij was dat er 2 wagens tussen hem en Kimi zaten aangezien de Michelins beter presteren indien koud dan de Bridgestones. McLaren is terug, Kimi voor Bari en enkele malen Kimi vlak achter Schum, verder nog gevechtjes tss. Button en Bari, Fisico en JPM enfin, ik vond het aangenaam om naar te zien. Trulli geluk gehad. Diegene die in slaap vallen of liever naar natuurreportages kijken, moeten zich misschien eens afvragen of ze de F1 wel een warm hart toedragen. ![]() Nog iets, ik zou wel eens willen weten, welk team er nog in staat is dezelfde kromme situatie van McLaren in 1/2 seizoen recht te zetten. ....... idd. Op het begin van het seizoen zo goed als iedere motor kapot en nauwelijks in de top-10 bij de quali's. En nu... de reorganisatie heeft het beoogde effect gehad. Eindelijk. ![]() |
#29
|
||||
|
||||
Quote:
|
#30
|
||||
|
||||
ik vraag me ook al jaren af waarom dat bord wel kan, want dat staat daar echt al jaren hoor. Waarom doen dan geen andere merken dit
![]() ![]()
__________________
..: www.marcgoossens.com :.. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|