![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Motor
t'Was eens een van de betere races, eindelijk eens een echt gevecht gezien.
Wat mij verbaasde was de renault motor, gezien hoe alonso toen button naast hem kwam iedere versnelling eem meter verder uitliep? Volgens mij moet er daar in Japan een of andere motoreningenieur al wel " Hara Kirri" gepleegd hebben ![]()
|
||||
|
||||
ik denk dat de gast die als laatste de achtervleugel van Kimi geregeld heeft zich toch even verscholen heeft
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Naar wat ik hoorde van een collega ging het wel om moeheid, maar aangezien jullie niet graag metaalmoeheid horen kunnen we het omschrijven als materiaalmoeheid. Daar heeft koolstofvezel ook soms last vast ... Die dingen kunnen gebeuren, het is niet de eerste keer, en zeker niet de laatste keer. Moeheid op koolstofvezel is naar mijn weten ook niet te controleren, in tegenstelling tot bij metaal, waar het wel kan.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
daar lag het dus aan ![]() *edit* ik ga nog effe klagen over een ander verzinsel van de FIA. In Juni had je 4 wedstrijden op 5 weken. en nu moet er opeens 3 weken tussen zitten? met wie zijn voeten spelen ze eigenlijk?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Dat probleem van Alonso is volgens pitstop een afgebroken barge board dat onder de wagen was terecht gekomen. Gevolg en verlies van neerwaardse kracht van 8%...
Dan heeft die kerel toch fijn gereden... Ik vond het een knappe schuiver van Kimi en een geweldige race van Schum. Weet er iemand wat er met Barrichelo was ( hij stond op een gegeven moment 9e, maar id eindklassering staat hij MAAR 12e). |
|
||||
|
||||
Quote:
Jan. =----
|
||||
|
||||
Barrichello : Lekke band (linksachter) in de laatste ronde. Hij verloor nog 3 plaatsen in de laatste bochten en parkeerde zijn wagen net na de finish.
Dat was nochtans duidelijk in beeld gebracht. |
|
||||
|
||||
Analysis - Hockenheim race report
Did Ferrari win, or BAR lose? Could BAR Honda and Jenson Button have scored their first F1 victory at Hockenheim, had they not received that 10 grid place penalty for the valve failure on Friday? Or could Kimi Raikkonen have won for McLaren? (www.f1.com) jaah als wie die theorie gaan volgen was opel ook dtm kampioen ![]() maar de race viel wel mee .. jammer van kimi en zeer mooi van button ook een goede race voor webber en ja schumi daar valt nix meer over te zeggen hé.. wel + punt = McLaren is back !! goed voor de sport in iedergeval |
|
||||
|
||||
Heeft er iemand al een foto tegengekomen van de tifo op de Mercedes tribune?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Knappe actie van die manne, zeker met die Ferrari vlag daar ergens tussen (ik meen die gezien te hebben bij de 2e opwarmronde). Ik ben curieus naar het antwoord van de echte TIFOSI in Italie!!!!! Forza Ferrari!!! |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|