![]() |
|
|
|||
|
|||
Wat zijn de randanimaties bij de 24 uren van Zolder
Zie hier de eerste nieuwtjes uit het front van de randanimatie tijdens de 24 uren van Zolder.
By the way officieel start uur 17u30 MADUSA monster truck uit USA Deze vrouwelijke bestuurders van de monster truck zal aanwezig zijn gedurende de ganse 24 uren van Zolder. En er zal ook een demonstratie zijn van deze wagen voor de start van de 24 Uren.
|
||||
|
||||
Bij ons zullen de FOSTER'S BABES langskomen. Ze zullen ook in de paddock rondlopen om ons te promoten.
|
||||
|
||||
Aha, klinkt interessant
![]() Maar mij interesseert me het race spektakel zelf nog altijd het meeste. Ben vrij zeker dat ik wel terug van de partij ga zijn. |
|
||||
|
||||
2003:
Tussen finish laatste cupwedstrijd en de start van de 24 uur zat vorig een pauze van 120 minuten. 2004: Tussen finish laatste cupwedstrijd en de start van de 24 uur zit dit jaar een pauze van 165 minuten. Zeer benieuwd wat daar de reden van is, zal toch niet alleen voor de TV zijn ![]() ![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Misschien door die 'gridwalk voor iedereen' volgens B.V.S.?
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Geef mij dan maar jouw Fosters babes, Andy. Die zullen toch geen snor hebben, zeker ? Maar eigenlijk interesseert me die ganse randanimatie geen ene moer, races wil ik zien. Frank |
|
||||
|
||||
Hmmmm, een vrouw achter het stuur.......verklaring voor die 45 minuten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Foto's: http://www.truckworld.com
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
bah, ik vind die monster trucks toch maar niets
|
||||
|
||||
Hopelijk is er dit jaar niet weer zo'n belachelijke erotica tent. Dat ze hun zever ergens anders gaan verspreiden.
![]()
|
|||
|
|||
IVM de gridwalk
sorry voor de fervente aanhangers maar deze is voorbehouden voor de genodigden, racing friends of zolder, teamleden en al die gene die toegang hebben tot de piste Spijtig genoeg niet voor de mensen met een gewoon toegangsticket want dat zo anders een overrompeling zijn daar. en geen erotica tent dit jaar
|
||||
|
||||
liefst ook geen vuilkar in de pitlane dees jaar.
![]()
|
|||
|
|||
in de pitlane een vuilkar, raar heel raar,
wel een dienst die de bakken komt ophalen en ervoor zorgt dat alles netjes blijft voor iedereen
|
|||
|
|||
Het is zeker een raar zicht zo'n vrachtwagen van Containers Corvers in de pitlane TIJDENS de race. Zouden ze het eigenlijk niet langst de paddock kunnen doen als ze alle teams verwittigen om op een bepaald tijdstip de vuilnisbakken achter de boxen te plaatsen?
|
|
||||
|
||||
Die vrachtwagen heeft vorig jaar een rondje circuit ook gedaan, tijdens de race...
|
||||
|
||||
Waarom niet eh. Kwestie van een 'experience' voor de chauffeur...
![]() Last edited by Nicki_Mks; 07-08-2004 at 14:01. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|