De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 23-08-2004, 21:50
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by FIRE
Serieus?
hey hangt ervan wat je onder private use verstaat. Als ik mijn fotos op internet zet is dat dan nog voor persoonlijk gebruik of niet. dunne lijn weer.

Reply With Quote
Old 23-08-2004, 21:59
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by TommySoprano
Effe een vraagje:
Heb dus tickets gewonnen voor vrijdag? Zijn er dan geen bijkomende kosten. Heb eens gehoord dat 3 jaar terug een parkeerplek al zo'n 10 euro kostte. Enig idee van de prijzen van snacks en drank? Dank bij voorbaat.
Het woord GRATIS bestaat niet De parking was twee jaar terug idd 10 euro per dag.........gokje, dit jaar 15 euro? Dus allemaal samen in de auto........heeft als bijkomend vooordeel dat de files minder lang zijn.

Snacks (als je die half warme rotzooi dat stempel mag meegeven) zijn ook vreselijk duur, een zak friet met een klets saus zit op 5 euro. Blikje fris of bier kost ook 5 euro........althans in 2002. Rugzakje mee.......

Programmaboekje was twee jaar terug ook 10 euro......zal ook wel duurder zijn geworden.

Een vrijdagje Spa kan zonder goede voorbereiding alsnog uitkomen op een aardig prijskaartje

Volgens mij hebben de organisatoren het idee dat het niet druk gaat worden, ze verkopen opeens tickets (brons) voor alleen de zondag.........dat hebben we ook al jaren niet meer gezien.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 23-08-2004, 22:02
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
parking is 10€. Staat in het officiele kalenderboekje van Spa.

Reply With Quote
Old 24-08-2004, 12:39
MarcelT's Avatar
MarcelT MarcelT is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by raceboy
parking is 10€. Staat in het officiele kalenderboekje van Spa.
Domme vraag natuurlijk, maar geldt dat eigenlijk ook als je een gold ticket hebt gekocht?
Reply With Quote
Old 24-08-2004, 13:18
sledge's Avatar
sledge sledge is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by raceboy
hey hangt ervan wat je onder private use verstaat. Als ik mijn fotos op internet zet is dat dan nog voor persoonlijk gebruik of niet. dunne lijn weer.
Volgens mij mogen foto's wel.
Op de achterkant staat toch duidelijk:
No moving pictures and/or sound recordings originated or recorded at the event blablablabla....
Old 24-08-2004, 13:44
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by MarcelT
Domme vraag natuurlijk, maar geldt dat eigenlijk ook als je een gold ticket hebt gekocht?
Voor Gold en Silver tickets zijn wel aparte parkeerplaatsen voorzien...........maar ook daar is het naar ik dacht gewoon betalen. Met een Gold ticket op zak zal dat geen probleem zijn denk ik

Trouwens, welkom op het forum. Als ik jouw "woonplaats" bekijk moet je akelig dicht in de buurt wonen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 24-08-2004, 15:01
MarcelT's Avatar
MarcelT MarcelT is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally posted by Marshal
Trouwens, welkom op het forum. Als ik jouw "woonplaats" bekijk moet je akelig dicht in de buurt wonen
Dank je, en sorry, ik wilde je niet bang maken maar jouw "woonplaats" bracht me gewoon op een idee. Wat wonen we toch eigenlijk mooi hier he

Als ik dat gold ticket zelf zou hebben betaald zou het natuurlijk geen probleem zijn, maar laat ik nu even zo'n gelukspik zijn die vrijdag met andermans ticket mag gaan omdat diegene dan niet kan
Maar ach, als het dan 10 euro kost heb ik nog altijd een goedkoop dagje Formule 1!
Reply With Quote
Old 24-08-2004, 18:26
team astromega team astromega is offline
De Paddock Rookie

Schandalig dat ze zoveel voor een parkingplaats vragen, en dan nog te hopen dat het niet regent of je kunt nog aan een plaatselijke boer gaan vragen om je uit het slijk te trekken. Het is overal wel iets maar Spa is toch ieder jaar een ramp kwestie van de fans waar te geven voor hun geld. Zelfs in de F3000 paddock is het niet optimaal hoor. We krijgen de 24u stands zoals ieder jaar. Maar als je weet hoe klein die zijn moet ik geen verdere uitleg geven denk ik. De trucks staan dan ook naast elkaar en dat mag je wel letterlijk nemen er is geen plaats voor een voortent of wat dan ook. Voor we in de F3000 paddock zijn hebben we al vier controles gehad, plus er loopt een vliegende brigade rond die de pitkaarten nakijkt. Heb je geen op zak of zichtbaar staat dit gelijk aan buiten gegooid worden ook voor de pitcrew. Ieder jaar moeten wij gewoon paddockkaarten gaan ronselen bij andere teams om de genodigden te kunnen binnenlaten, op andere circuits net hetzelfde, maar dan zijn het de teams die daar hun thuisrace rijden die niet genoeg kaarten hebben. En zo helpen we mekaar, een geluk dat dit nog kan. Maar ik heb echt te doen met de mensen die langs de draad staan en veel betalen ( te veel ) en eigenlijk niets zien. Je staat in soms erbarmelijke omstandigheden met je voeten in het slijk enz........ Een fritje, zou het geen 3 euro of meer kosten? Schandalig tot en met. Het zijn die mensen, de fans die de F1 laten leven wel deze mensen zouden ze moeten koesteren en geven waar ze recht op hebben. Alé voor degene die gaan naar spa wens ik veel kijkplezier en een leuk weekend, misschien tot daar...........................
Old 24-08-2004, 18:29
FIRE FIRE is offline
De Paddock Enthousiast

Gewoon F1 boycotten
Reply With Quote
Old 24-08-2004, 18:34
TommySoprano TommySoprano is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by team astromega
Schandalig dat ze zoveel voor een parkingplaats vragen, en dan nog te hopen dat het niet regent of je kunt nog aan een plaatselijke boer gaan vragen om je uit het slijk te trekken. Het is overal wel iets maar Spa is toch ieder jaar een ramp kwestie van de fans waar te geven voor hun geld. Zelfs in de F3000 paddock is het niet optimaal hoor. We krijgen de 24u stands zoals ieder jaar. Maar als je weet hoe klein die zijn moet ik geen verdere uitleg geven denk ik. De trucks staan dan ook naast elkaar en dat mag je wel letterlijk nemen er is geen plaats voor een voortent of wat dan ook. Voor we in de F3000 paddock zijn hebben we al vier controles gehad, plus er loopt een vliegende brigade rond die de pitkaarten nakijkt. Heb je geen op zak of zichtbaar staat dit gelijk aan buiten gegooid worden ook voor de pitcrew. Ieder jaar moeten wij gewoon paddockkaarten gaan ronselen bij andere teams om de genodigden te kunnen binnenlaten, op andere circuits net hetzelfde, maar dan zijn het de teams die daar hun thuisrace rijden die niet genoeg kaarten hebben. En zo helpen we mekaar, een geluk dat dit nog kan. Maar ik heb echt te doen met de mensen die langs de draad staan en veel betalen ( te veel ) en eigenlijk niets zien. Je staat in soms erbarmelijke omstandigheden met je voeten in het slijk enz........ Een fritje, zou het geen 3 euro of meer kosten? Schandalig tot en met. Het zijn die mensen, de fans die de F1 laten leven wel deze mensen zouden ze moeten koesteren en geven waar ze recht op hebben. Alé voor degene die gaan naar spa wens ik veel kijkplezier en een leuk weekend, misschien tot daar...........................
Tja, tegenwoordig kost een frietje zelfs op de motorcross al 3 euro en dan heb je echt een mini...
Reply With Quote
Old 24-08-2004, 22:58
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Re: Re: Re: Belgian Grand Prix 2004

Quote:
Originally posted by The Interceptor
ik had ze nog niet in voorverkoop besteld, omdat ik toen nog geen punten van exames wist, en kwou toch beetje zekerheid om te gaan
Maar als ge in Spa met de 24 Uren tickets bestelde, was dat ook aan voorverkoopprijs, de overschrijving zat al de dinsdag na 24 uur in de bus, direct geld overgemaakt, dan zullen de tickets deze week wel aankomen zeker
Vrijdag waren ze nog niet aangekomen dus, ik maar een fax gestuurd. Kreeg dan bericht terug dat ik ze daar donderdag in welcome center kan afhalen (nabij Fina tankstation). Nochtans stond ik eerste brief dat ze per aangetekende poste werden opgestuurd, daar heb ik toch 13 euro voor betaald

Ja seh, we zullen donderdag wel zien wat ze zeggen. Morgeavond ben ik alvast ter plaatse
Old 25-08-2004, 16:15
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular

Praktisch vraagje: kunnen mensen met een Bronze ticket de ingang aan de Source gebruiken?
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 16:30
airco's Avatar
airco airco is offline
You'll never walk alone

Quote:
Originally posted by Nicki_Mks
Praktisch vraagje: kunnen mensen met een Bronze ticket de ingang aan de Source gebruiken?
Naar ik me meen te herrineren van 2002
==> NEE
Old 25-08-2004, 16:42
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular

Met een bronze ticket zijn wij toch altijd langs de source binnengegaan... (dan wel niet langs het circuit zelf natuurlijk, maar langs het links van het circuit gelegen boswegske waar je gratis je enkels en nek kan op breken, nadat je in de pipi tunnel langsgeweest bent...
Reply With Quote
Old 25-08-2004, 17:05
Astra-fan Astra-fan is offline
De Paddock Rookie

Ook ik ben in 2002 met een Bronze Ticket binnengegaan langs de ingang aan de Source. Ook in 2000 ben ik langs daar binnengekomen.

Wij zouden graag in de busstop gaan staan tijdens de wedstrijd. Welke ingang kunnen wij dan het beste nemen om daar zo snel mogelijk te zijn? Is dit de ingang aan de Source of is er ergens nog een ingang dichter bij de busstop?
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules