![]() |
|
|
||||
|
||||
Heeft de Williams het startnummer niet op de de voorspoiler staan in het midden onder de neus?? Zo was het vorig jaar toch. Ik heb ook een paar foto's van de F1 maar kan ze niet online zetten
![]() ![]() Foto: www.f1racing.nl Last edited by Snelle Japie; 28-08-2004 at 23:58. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
het nummer van de williams staat inderdaad op de voorvleugel, tussen de 2 "tanden" die de vleugel aan de neus houden.
minardi en Jordan weet ik niet...
|
||||
|
||||
Ook op users.skynet.be/kbo-torfs vind je al enkele foto's van de vrijdagtrainingen. Meer foto's volgen in de loop van de week, met ook foto's uit de paddock, in de pits en op de grid... |
|
||||
|
||||
Mooie foto's HHugo
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
Staan een paar enorm knappe foto's tussen! Moet fijn zijn als het de jouwe zijn...
Grtz, Jordi |
|
||||
|
||||
Quote:
Hopelijk zijn de mijne ook zo mooi. |
|
||||
|
||||
Onze nationale trots
![]() Aerodynamica op de Jordan 1 (26 en 27/08/2004) ![]() Aerodynamica op de Jordan 2 (26 en 27/08/2004) ![]() Baumgartner ![]() Pizzonia Out ![]() Deze meneer kwamen we tegen in het verkeer richting Stavelot ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Ik heb ook heel wat foto's genomen, kga proberen de mooiste online te krijgen. Vooral die bij het rempunt aan Rivage, zelfde plek als HHugo precies
![]()
|
||||
|
||||
foto's online
ondertussen zijn ook Tom's foto's online bezichtbaar, met exclusieve foto's uit de Pitlane van de F1 en F3000 op zondag!!
Meer? : check users.skynet.be/kbo-torfs Greetz |
|
||||
|
||||
Edit: iemand had al geantwoord op t probleem van de Williams-startnummers.
![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
![]() groeten Gunther ***Edit: formaat aangepast van de foto, maximaal 800 * 600 als formaat gerbuiken.*** Last edited by Mark; 30-08-2004 at 23:26. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|