De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 01-09-2004, 12:41
DJ Scorpio's Avatar
DJ Scorpio DJ Scorpio is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: May 2002
Location: Bilzen
Posts: 130
Talking Harige baancommissarissen ????

Grapje van David


David Coulthard heeft tegenover Autosport magazine laten weten dat hij na zijn botsing met Christian eigenlijk zijn wagen naast de baan moest parkeren. Bij McLaren waren ze namelijk doodsbang dat Kimi over een van de brokstukken zou rijden die Coulthard had achtergelaten en zo Kimi uit de strijd om de overwinning halen.

“Het leek erop dat Christian Klien mij in de weg wilde zitten, maar in werkelijkheid had hij zijn linker spiegel verloren, door deze reden kon hij dan ook mijn positie niet voldoende schatten. Hij reed door Eau Rouge en ik zat al in de slipstream, het was zijn band tegen mijn voorvleugel. De voorvleugel ging kapot, vloog langs de antenne die afbrak en miste op een haar na mijn hoofd. Vervolgens brak de vleugel de camera in tweeën en kwam terecht op mijn achtervleugel.”

”Het team werd nerveus en vroeg zich of ik geen brokstukken op het circuit zou achterlaten, dus vroegen ze mij om de wagen zo snel mogelijk te parkeren. Ik wilde echter niet helemaal vanaf daar terug naar de pits lopen! Er zijn daar bossen, harige baancommissarissen en god weet wat meer... Ik wist dat als ik het redde tot onderaan de heuvel, dat ik ook de pits wel zou halen. Toen kwam de Safety Car in de baan vanwege de troep die ik achterliet en dat was perfect.”

”Ik kwam binnen, de vleugel werd vervangen en ik ging terug de baan op en helaas zaten de side-pods vol met gras. Als je met een snelheid van ruim 300 kilometer per uur honderd meter over het gras rijdt, dan pik je meer rotzooi op dan een straatveegmachine. Toen ik de stop maakte, haalden ze de voorvleugel van de achtervleugel af en ik zag dat er een grote hap uit was. Ik dacht, 'Oh, fuck', die dingen hebben immers nogal snel de neiging om in elkaar te klappen.”

Gelukkig voor David haalde hij de finish, en met een zevende plaats mag breng hij en Kimi McLaren tot op vijf punten van Williams.


Bron: http://www.f1-club.be/
Reply With Quote
  #2  
Old 01-09-2004, 12:46
RX-7 freakske's Avatar
RX-7 freakske RX-7 freakske is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2003
Location: Reppel (Bocholt)
Posts: 310
Ik denk dat David te veel naar film's heeft gekeken.
Harige baancommisarissen zijn heus niet gevaarlijk hoor
__________________
webmaster van: www.kellyjamers.com & www.vanherck-racingteam.be
Reply With Quote
  #3  
Old 01-09-2004, 14:02
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
bigfood op Spa
__________________
greetz
Reply With Quote
  #4  
Old 01-09-2004, 14:43
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Aug 2003
Location: Beersel
Posts: 2,866
doelt hij daarmee op bepaalde paddockers die daar toevallig baanpost waren?
__________________
Reply With Quote
  #5  
Old 01-09-2004, 20:52
Ferrari Forever's Avatar
Ferrari Forever Ferrari Forever is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: wolk nummer 9
Posts: 375
Nu zit ik mij hier nog altijd af te vragen of het zwart stukje carbon dat ik op het circuit heb gevonden van Coulthard zijn Mclaren komt of niet ?
__________________
Take the blue pill and stay in Wonderland.
Take the red pill, and I'll show you how deep the rabbit hole goes
Reply With Quote
  #6  
Old 01-09-2004, 21:45
Peter Baert Peter Baert is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Posts: 372
DC zei op autosport.com "hairy", maar bedoelde hij niet "scary marshals"?

Mooi ook als vertaling: "harig".
"Behaard" klinkt anders ook niet slecht.

Maar de echte heroďek is niet vertaald.
Lees maar:

“The engine temperature had gone right up and so for the last few laps I'm going through Blanchimont with steam coming into the cockpit and thinking, I'm either going to blow the engine and put water on the rear axle or the rear wing is going to collapse. Whether it happened at 190mph or 200mph it was going to hurt, so I just kept pressing on, although I was short-shifting for the last couple of laps to look after the temperature once I'd passed Panis.”

Grote jongen, DC!

__________________
www.skynet.be/pitstoptv
Reply With Quote
  #7  
Old 01-09-2004, 22:51
yvdp's Avatar
yvdp yvdp is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: May 2001
Location: Schilde, Belgium
Posts: 2,758
lol
"Whether it happened at 190mph or 200mph it was going to hurt, so I just kept pressing on"
__________________
greetz
Reply With Quote
  #8  
Old 02-09-2004, 10:20
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
veel verschil zal dat inderdaad niet uitmaken die 10 mijlen per uur.
__________________
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 21:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.