![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
Zware crash Schumacher
Tijdens de trainingen op Monza is Michael Schumacher zwaar gecrasht. Hij bleef ongedeerd, maar de Ferrari is totaal verhakkeld.
[edite] * [/edit] Last edited by TiBo; 03-09-2004 at 16:45. |
#2
|
||||
|
||||
Ondertussen zijn er ook enkele foto's te bekijken:
![]() ![]() Hij zou een klapband gekregen hebben. |
#3
|
|||
|
|||
Re: Zware crash Schumacher
Quote:
![]() Last edited by TiBo; 03-09-2004 at 16:46. |
#4
|
||||
|
||||
Da's wat je kan noemen "destructive material testing".
![]() |
#5
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
#6
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Dit zou toch echt niet mogen gebeuren...de bandenfabricanten zouden eens goed rond de tafel moeten zitten! Want het gebeurt toch iets te frequent als je't mij vraagt... |
#7
|
|||
|
|||
Quote:
|
#8
|
||||
|
||||
En bovendien ook een last minder voor de piloten, want dan moeten ze niet naar bandentype kijken als ze met een andere wagen kunnen rijden (denk maar aan Kumpen-Pirelli voor de 24 uren van Spa).
(Komt uiteraard ook doordat hij door Pirelli gesponsord wordt maar soit...) |
#9
|
||||
|
||||
als je de bochtensnelheden zag in Spa kan je wel stellen dat het misschien tijd wordt dat er minder grip komt vanuit de banden. Door de bandenoorlog is er zo'n vooruitgang geboekt wat betreft de bochtensnelheid dat het gevaarlijk aan het worden is.
Ik ben voorstander van 1 set banden voor de hele race en niet meer tanken vb een tank van 180 liter ofzo. Dan moeten de banden wel hard zijn en kunnen de technici opnieuw aan het denken gaan. Back to the roots heet dat dan...
__________________
http://www.skylimitevents.com |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
|
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|