![]() |
|
|
|||
|
|||
Vrijkaarten voor het New Race Festival in Zolder, 26&27 maart.
Vrijkaarten voor het New Race Festival in Zolder, 26&27 maart.
De Paddock wordt in de gelegenheid gesteld om een aantal vrijkaarten uit te delen voor het New Race Festival op 26 en 27 maart 2005. Het weekend waarin de Belcar haar eerste wedstrijd zal rijden voor het kampioenschap 2005. Overige races zullen bestaan uit FRenault 1600, Mini en Zolder Sprinters Cup. Hoe kun je aan vrijkaarten komen? Laat in deze thread weten of je interesse hebt en stuur een mailtje naar marshal@depaddock.eu met daarin vermeld je nickname op het forum en je naam in het dagelijkse leven. De kans is groot dat we een hoop mensen een plezier kunnen doen. Uiterlijk zaterdag 19 maart 22.00 uur moet je mailtje binnen zijn en het berichtje op het forum staan. Na zondag 20 maart volgen dan verdere instructies ![]() Iedereen komt in aanmerking voor deze kaarten, zowel clubleden als de mensen die alleen maar geregistreerd staan op het forum. Namens De Paddock een welgemeend dank je wel aan de mensen die dit mogelijk maken ![]() Last edited by Mark; 15-03-2005 at 21:25. |
|
||||
|
||||
Ksta al in de andere tread ook,ma voor de zekerheid heb ik een mailtje verstuurd.
|
||||
|
||||
Is het nodig nog een mailtje te sturen als je al in de andere thread staat?
|
||||
|
||||
Ik heb wel interesse in een vrijkaart
|
|
||||
|
||||
Geintresseerd en mail verstuurd!
|
|
||||
|
||||
Idem: geintresseerd en mail verstuurd!
|
|
||||
|
||||
ik heb wel intresse in enkele vrijkaarten
|
|
||||
|
||||
ik heb ook wel interesse in vrijkaarten
|
|||
|
|||
Tof zeg ik wil ook wel vrijkaarten en ja mailtje is verstuurd!!!
|
|
||||
|
||||
laat maar komen die kaart(en)
|
|
||||
|
||||
Ik wil ook wel een vrijkaartje, en mailtje is ook net verstuurd!
|
|||
|
|||
Ik heb ook wel interesse. Voor mijn zoon.
![]() |
|
||||
|
||||
Voor mij mag er ook wel een vrijkaartje af...
![]() |
|
||||
|
||||
Hi,
Als er nog vrij kaarten zijn, wil ik er ook graag eentje hebben. Ik zal ook nog een mailtje sturen. Groetjes Yvonne |
|
||||
|
||||
Voor mij ook ...
![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|