![]() |
|
|
||||
|
||||
de lexus
![]() |
|
||||
|
||||
ff een vraag btcc is dat de vervanger van de toca tour of is dit een apparte klasse ?
|
|
|||
|
|||
BTCC = British Touring Car Championship
Toca tour was de naam van het evenement, dus zoals men de Beru Top 10 in Duitsland heeft. |
|
||||
|
||||
aah zo zit dat dus
|
|
||||
|
||||
Thruxton : 1e vrije Chilton, Plato, Shedden, Smith, "Piedone", Neal etc. . 2e Shedden, Turkington, Neal, Turner, "Gio", Plato, Jordan, Chilton, Collard . 1e zag er goed uit voor VX, 2e minder behalve Shedden & Turkington was 1e sessie sneller .
|
|
||||
|
||||
hhm ik hoop ôp een eindelijkeens een ggoed weekend voor vx dit weekend.. en dat zou wel moeten lukken, de enigste vx met ballast is chilton met maar 9 kg.. dus dat zou al een voordeel moeten zijn.. vorig jaar waren de integra's hier snel ! vooral eaves (wat alle 3 races won !) ik meen wel dat chilton in 2005 hier de pole had.. te hopen kan hij nu wat punten goed maken in het kampioenschap..
|
|
||||
|
||||
1. Shedden, 2. Turkington, 3. Chilton, 4. Neal, 5. Plato, 6. Turner, 7. Smith, 8. Collard, 9. Gio
|
|
||||
|
||||
hmmm tis weer duidelijk, de wagens met kont hebben weer een klein voordeel..
maar de hatcback's zijn ook aan de top chilton op 3,turner ook mooi op 6 ! ps: bugalfa voor de resultaten en nabespreking van races of qulai ofzo is er het onderdeel btcc resultaten |
|
||||
|
||||
Hazo dat zal ik in't oog houden ni slim van mij... .
Ben zojuist ook eruit geraakt hoe het zit voor 't strafgewicht : Trainingen, qualif en 1e race start 1e in klassement met 45kg, 2e met 36kg, 3e met 27kg, 4e met 18kg en 5e met 9kg vanaf 6e 0kg . Race 2 gaan de 1e 5 van race 1 met hetzelfde strafgewicht v. 45kg op pad, 2e met 4x9kg(36kg) (ik vermoed dat 9kg = e.o.a. engelse gewichtsmaat...), 3e met 3x9kg, etc. . Voor race 3 zijn't dan weer de snelsten van race 2 die met de strafgewichten gaan lopen... Als ge race 1 wint en dan 6e wordt in race 2 kunt ge dus uitgeloot worden om op pole te vertrekken voor race 3 met 0kg strafgewicht ... Nu snap ik ook waarom de winnaars van race 1 of 2 het in race 3 altijd zo lastig hebben vooral naar't einde toe . |
|
|||
|
|||
Goed nieuws van Vauxhall: eindelijk een S2000 wagen
![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
een s2000 vectra, VET !! ik denk dat ze met een wagen met kont het toch terug wat beter zullen doen (net als astra coupé).. te hopen komt volgend jaar ook muller terug naar vauxhall..
|
|
||||
|
||||
Sweet
![]() |
|
|||
|
|||
Is in ieder geval goed om te horen dat Vauxhall verder gaat in BTCC.
Last edited by FIRE; 20-07-2006 at 19:42. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
het veld groeit !!