![]() |
|
|
||||
|
||||
Ondanks het mooie zonnetje buiten heb ik toch wat tijd in onze lieve kleine Ferrarifan gestopt... Een overzichtje:
- Hij kreeg alvast 2 (of 3 ? ![]() - De voorste ophanging werd geschilderd en bevestigd. - De raamrubbers en andere onderdelen hiervan kregen hun laagje. - De velgen werden in primerkleur gezet. Net als de ramen blijkt dit het juiste kleur volgens de animatiefilm... Niet zoveel, maar stap voor stap he... Hier enkele foto's: ![]() ![]() Morgen volgt nog een laatste primerlaag om dan later deze week aan de laklagen te beginnen... Hopelijk komen ze met de witte primer beter uit... Grtzzzz
|
||||
|
||||
Ziet er terug goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
Waarom doe je nu al de raamrubbers ????
|
||||
|
||||
die zitten toch op de ruitjes en niet op de body dacht ik
|
|
||||
|
||||
Lol, dat dacht ik eerst ook, maar idd, 't is zoals Gèrre aangeeft. De raamrubbers zitten op de raampjes en die zie allemaal los, dus voor- , achter- en zijruiten komen allemaal apart in deze kit. Ik denk dat hij ze er gewoon even ingepast heeft (tenminste als ik me goed herinner, 'k heb nl. deze Fiat zo'n 10 jaar geleden ook al eens gebouwd voor iemand).
|
|
||||
|
||||
Dat weten we dan ook weer al.
|
||||
|
||||
De rubbertjes zitten inderdaad op de ramen zelf. Anders had ik ze natuurlijk nog niet gedaan. Was ik vergeten erbij te zetten... ;-) Maar soms vind ik dat de beelden meer zeggen dan de woorden. "Kijk eens beter lieve kindjes" (Allez, zoiets in het vijfde en zesde en ze maken je bijna af...)
Grtzzzz
|
||||
|
||||
Persoonlijk zou ik toch die lak eerst eens testen op een ander stukje plastic, want ik vond dat de kleur er vorige keer niet levendig genoeg uitzag, en ik betwijfel eerlijk gezegd een beetje of het met witte primer wel de juiste kleur zou zijn...
En het zou zonde zijn om zo'n leuk model van zijn levendigheid te beroven door een foute kleur te kiezen... Ik zou eerder voor 'te geel' dan voor 'te klassiek' gaan dus... Uiteraard doe je je eigen zin, tot nu toe lijkt dat alleen maar goeie resultaten op te leveren. ![]() ________ Web Shows Last edited by B. the builder; 19-09-2011 at 12:05. |
|
||||
|
||||
Quote:
Te geel is niet mooi voor deze wagen, want dat is hij ook niet he. Ivoorgeel is wel correct. Hopelijk krijg ik het deftig op foto want dat zag er verre van prima uit door de flash. Maar met de zonnige dagen in het vooruitzicht... Toch bedankt voor je bezorgdheid...
Werkbank: On hold: Citroën DS3 WRC (Loeb) - Mack-trailer (Cars) - BMW 323 E21 Rally (Vermeulen) Diepvries: Maxi Mégane (Munster) - Mégane 1600 (B.Pyck) - Mini (F.Pyck) Last edited by Loeten; 26-03-2007 at 19:31. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() En met zonnig weer zal de auto inderdaad wel (nog) veel meer tot zijn recht komen. Keep up the good work, zou ik zo zeggen. ![]() ________ Hyde Park Residence 2 Last edited by B. the builder; 19-09-2011 at 12:05. |
|
||||
|
||||
Goed nieuws: laag 1 op de witte primer is nu al even geel als na 4 lagen op de grijze primer... Vanavond zie je foto. Moet nu eerst minivoetballen...
Grtzzz
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Ik vroeg enkel maar of het minivoetbal nog niet gedaan was.
![]() |
|
||||
|
||||
Ja de minivoetbal... Das 4 x 13 minuten en dan tel ik er de vijfde time nog niet bij...
![]() Hier dan de beloofde pics van luigi in de zon. Er zijn nog wat laagjes nodig zoals je ziet, maar hij schittert volgens mij nu al! ![]() ![]() ![]() Op het dak heb ik wel wat ouderdomsverschijnselen... Hopelijk kan ik dat oplossen door wat bij te schuren en weer te spuiten?? Weet niet of het zichtbaar is op de foto. De vrouw vindt het niet erg want Robbe zal daar wel niks over zeggen. Mijn eergevoel vindt dat het beter moet... Grtzzz PS: bijna vakantie !!!! ![]() ![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|