![]() |
|
|
||||
|
||||
Je komt met 1 niet toe
|
|
||||
|
||||
Ziet er al mooi uit hoor! En een model is niet genoeg zeker?
![]() Tom |
|
||||
|
||||
Zoals ik al zei, het de ene peugeot komt in mijn kast, en de andere zal gebruikt worden voor iets speciaals.
|
|
||||
|
||||
Voor een crash...
|
||||
|
||||
Een voor en na
![]() |
|
||||
|
||||
Zo kennen we Scooby ondertussen wel.
![]() |
|
||||
|
||||
Verklaar u nader?
![]() |
|
||||
|
||||
Vaak van vanalles een beetje laten zien, maar nooit voluit of stap voor stap. En net zo vaak vergezeld van de woorden "meer zeg ik niet, jullie moeten maar wachten". Voor eens een keer is dat zeker plezant, maar iedere keer opnieuw is wat jammer, zo heeft niemand er wat aan.
Wie A zegt moet B zeggen. |
|
||||
|
||||
Das waar, heb je 100% gelijk in.
Ik kijk altijd op van da mooie en duidelijke verslagen dat jullie maken.Maar zelf kan ik dat niet goed. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Ale zal het maar zeggen zeker
![]() mss vinden jullie het niet speciaal, maar ik alesinds wel, mijn vader is nu al een eindje bezig aan een gesloten trailer. En had hem beloofd om een wagen te maken om er dan in te zetten. De kas van de 206 moest dan in remolie, en zo heb ik beslist om een 2de 206 te kopen, en de ene zal dus voor die trailer dienen. voorbeeld hoe het er ongeveer zal uitzien (het zal wel een witte worden ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dat wil ik wel is zien hoe dat er ga uitzien trailer.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Dat wordt opvolgen
![]() |
|
||||
|
||||
Aha, zo'n trailer... Ideaal om te bekijken voor mijn komende rally van Duitsland Diorama... Hehe... Hopelijk plaats je hier ook wat foto's van??
Grtzzz
|
||||
|
||||
![]() ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|