De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 02-04-2007, 19:34
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally Posted by Bling View Post
Mark, weer iets meegemaakt dan?
Uiteraard Wil wel de juiste persoon ter verantwoording roepen

Quote:
Originally Posted by Neo-242
Niet al te veel kritiek op de Marshalls, anders hebben we er binnenkort geen meer, en dan ook geen races meer
Waarom geen kritiek? Het nivo gaat de laatste jaren keihard achteruit, daar mag men best kritiek op uiten. Wellicht dat er dan iemand wakker schiet........alhoewel ik weinig hoop koester dat de zaken zullen verbeteren. De huidige structuur van vrijwilligers is niet meer van deze tijd.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 02-04-2007, 19:42
Yvonne's Avatar
Yvonne Yvonne is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by Jeronimo View Post
Vergeet niet dat je in de eerste stint minder blauwe vlaggen mee/tegen krijgt, dan in de tweede...
Máár Anthony reed de 2e helft van de race...Ik zag namelijk een juichende Longin aan de muur staan...
Reply With Quote
Old 02-04-2007, 19:52
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

inderdaad, en Kumpen werd geinterviewd op de grid, terwijl Longin in de wagen zat
Old 02-04-2007, 19:59
Neo-242's Avatar
Neo-242 Neo-242 is offline
De Paddock Regular

Ik denk dat hij het vooral over mijn lichte kritiek op Alexandra had, en dat hij nogal fan is , wie niet? Maar het moet gezegd, ik vond het tempo van Stefanie indrukwekkend!
Reply With Quote
Old 02-04-2007, 20:04
Jerre's Avatar
Jerre Jerre is offline
De Paddock Rookie

Ja, ben opnieuw verliefd geworden op de dames
Reply With Quote
Old 02-04-2007, 20:40
Netforce_1's Avatar
Netforce_1 Netforce_1 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Kan me iemand vertellen wie de laatste stint reed op de nr. 8? Jurgen van Hover of Johan Van Loo? Alvast bedankt voor het antwoord
De 2e stint op de #8 werd gereden door Jurgen Van Hover.
Piloot was niet al te fris na de race, getuige http://img111.imageshack.us/my.php?i...hoverkoef1.jpg

Heeft jouw vraag iets te maken met het "race incident" met de Porsche # 50 van First Motorsport op het einde van de race in de Jacky Ickx?
Old 02-04-2007, 21:27
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Ik wist trouwens niet dat de racestart vanaf dit jaar single file was? gewoon niemand was opgelijnd.

Reply With Quote
Old 02-04-2007, 21:47
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by Netforce_1 View Post
Heeft jouw vraag iets te maken met het "race incident" met de Porsche # 50 van First Motorsport op het einde van de race in de Jacky Ickx?
Geen idee wat daar is gebeurd, ik kan alleen maar concluderen dat Van Hover als een halve zool reed op weg terug naar de pits na het verstrijken van de finishvlag. Ver na de laatse (interventie)wagen kwam die Porsche voorbij........het is dat onze vlaggeman goed aan het opletten was, anders hadden we enkele geplette oranje mannetjes gehad. Die kerels waren de baan aan het kuisen voor de volgende wedstrijd. Geen al te strakke actie van Jurgen
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 03-04-2007, 10:13
Jeronimo's Avatar
Jeronimo Jeronimo is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Yvonne View Post
Máár Anthony reed de 2e helft van de race...Ik zag namelijk een juichende Longin aan de muur staan...
Pardon, ik was in de veronderstelling dat Longin gestart was. Dan heb ik er ook geen verklaring voor.. Anyway, ik denk niet dat je zo 1-2-3 kunt stellen dat er gelijke omstandigheden zijn. Een tweede stint lijkt me per definitie wel moeilijker, omdat je niet tegelijk met je naaste concurrent het circuit op gestuurd wordt (je wordt als het ware meteen in het diepe gegooid, daar waar de vertrekkende coureur de spanning langzaam opbouwt) en, zoals ik al eerder zei, je veel meer te maken krijgt met blauwe vlaggen.

Quote:
Originally Posted by Neo-242 View Post
Ik denk dat hij het vooral over mijn lichte kritiek op Alexandra had, en dat hij nogal fan is , wie niet? Maar het moet gezegd, ik vond het tempo van Stefanie indrukwekkend!
Mevr. van de Velde ken ik niet zonder helm. (tenminste, ik denk dat je daar op doelt) Stefanie heb ik wel al een aantal keer vrij aardig haar rondjes zien draaien op het Zandvoortse asfalt tijdens een aantal F Renault evenementen. Helemaal nieuw ben ik niet in de Belcar-scene, maar alle ins en outs ken ik er ook weer niet van. Wellicht kom ik hier maar eens wat vaker..
Reply With Quote
Old 03-04-2007, 19:35
HMevo6 HMevo6 is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by Mark View Post
Geen idee wat daar is gebeurd, ik kan alleen maar concluderen dat Van Hover als een halve zool reed op weg terug naar de pits na het verstrijken van de finishvlag. Ver na de laatse (interventie)wagen kwam die Porsche voorbij........het is dat onze vlaggeman goed aan het opletten was, anders hadden we enkele geplette oranje mannetjes gehad. Die kerels waren de baan aan het kuisen voor de volgende wedstrijd. Geen al te strakke actie van Jurgen
Jürgen heeft tijdens de race een spierscheur in de lende opgelopen. Dit in combinatie met 1u10min racen maakte dat hij compleet van de kaart was tijdens de laatste ronden (getuige daarvan was het feit dat hij op het einde van de wedstrijd van de 3de plaats wegzakte naar de 9de plaats).
Reply With Quote
Old 03-04-2007, 20:11
MichelRacing MichelRacing is offline
De Paddock Rookie

Even heel erg off topic!
Is Alexandra van de Velde getrouwd?
Reply With Quote
Old 03-04-2007, 20:27
Pinzie's Avatar
Pinzie Pinzie is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by MichelRacing View Post
Even heel erg off topic!
Is Alexandra van de Velde getrouwd?
Ik kan mis zijn, maar voor zover ik weet is deze juriste niet getrouwd. Is in mijn ogen trouwens een knappe, sympathieke en aangename verschijning
Reply With Quote
Old 03-04-2007, 20:57
El Torro's Avatar
El Torro El Torro is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by HMevo6 View Post
Jürgen heeft tijdens de race een spierscheur in de lende opgelopen. Dit in combinatie met 1u10min racen maakte dat hij compleet van de kaart was tijdens de laatste ronden (getuige daarvan was het feit dat hij op het einde van de wedstrijd van de 3de plaats wegzakte naar de 9de plaats).

Conditie ??
Old 03-04-2007, 21:21
Mark's Avatar
Mark Mark is offline

Quote:
Originally Posted by HMevo6 View Post
Kan wel zijn....de beste kerel was een gevaar voor zichzelf, zijn medecoureurs en de mensen langs de baan. In dat geval had ie zelf de pits moeten opzoeken of had het team hem naar binnen moeten roepen voor een laatste wissel. Het resultaat was toch al om zeep.
Reply With Quote
Old 04-04-2007, 07:44
jeep jeep is offline
De Paddock Rookie

Quote:
Originally Posted by El Torro View Post
Conditie ??
Vrees ook voor de conditie van Jurgen. Vorig jaar is hij ook is omgewaaid toen hij tijdens de piloten wissel uitstapte, ondanks dat er gene wind was.

Voor mij waren de twee beste piloten tijdens de tweede wedstrijd helft Ruben Maes en Henk Haane. Deze hebben prachtige uitrem maneuvers gemaakt in de eerste linkse.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules