De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

View Poll Results: Hoeveel wagens aan de start van de 24 uur 2007?
Minder dan 28 wagens 3 8.82%
28 wagens 0 0%
29 wagens 0 0%
30 wagens 5 14.71%
31 wagens 0 0%
32 wagens 0 0%
33 wagens 3 8.82%
34 wagens 3 8.82%
35 wagens 3 8.82%
36 en meer........ 17 50.00%
Voters: 34. You may not vote on this poll

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 15-08-2007, 19:25
DDRT_Fred's Avatar
DDRT_Fred DDRT_Fred is offline
De Paddock Rookie

Een echt sprint kampioenschap zou ik de Belcar zeker niet noemen.
Ik hoop op meer dan 36 wagens. Maar wat het uithoudingsvermogen betreft van die machines zullen we moeten afwachten. Hoewel we, volgens mij, wel eens voor een verrassing zouden kunnen staan.
Old 22-08-2007, 18:18
Grig-O's Avatar
Grig-O Grig-O is offline
De Paddock Regular

Het verbaasd me dat zoveel teams aangekondigd hadden om naar Zolder te komen en dat het voorlopige aantal wagens toch maar bitter weinig blijkt te zijn.

Toen ik hoorde dat Ratel van Zolder het 'paradepaardje' van de GT3 wou maken, kreeg ik een idee (lees: droom). Mijn idee luidt om van Zolder een 'Le Mans voor GT3' maken. Met andere woorden, je maakt van Zolder de race waar alleen de beste GT3's deelnemen. Je nodigt de eerste tien van het Europese kampioenschap uit, de eerste tien van het Belgische, Franse, Britse en Duitse kampioenschap, de eerste drie uit de 24h van Spa...

Want ik weet niet of een nationaal GT3-GT4 kampioenschap ooit 50 en meer wagens zal kunnen aantrekken voor een 24h-race...
Reply With Quote
Old 24-08-2007, 07:42
CarRerA's Avatar
CarRerA CarRerA is offline
De Paddock Rookie

Als de info op pitstop.tv ivm Mühlner, Lammertink en de 3e Mosler juist is, zitten we momenteel op 32 deelnemers... heel magertjes als je het mij vraagt.

Op de website van 24u.be staat dat er geen deelnemers zijn in de divisie guests, betekent dit wat het wil zeggen, geen enkele deelnemer van een buitenlands GT3 kampioenschap?
Reply With Quote
Old 25-08-2007, 09:08
Speed997's Avatar
Speed997 Speed997 is offline
De Paddock Rookie

ADAC GT masters

Weet iemand wie de speedlover porsche bestuurd in de ADAC GT Masters in het voorprgramma van Champs Cars nu zondag ?
Reply With Quote
Old 25-08-2007, 09:31
M_K M_K is offline
De Paddock Rookie

www.gtmasters.org

Gunther Raus - Peter Vanoudenhove
Reply With Quote
Old 25-08-2007, 21:10
GT2-R's Avatar
GT2-R GT2-R is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally Posted by CarRerA View Post
Als de info op pitstop.tv ivm Mühlner, Lammertink en de 3e Mosler juist is, zitten we momenteel op 32 deelnemers... heel magertjes als je het mij vraagt.

Op de website van 24u.be staat dat er geen deelnemers zijn in de divisie guests, betekent dit wat het wil zeggen, geen enkele deelnemer van een buitenlands GT3 kampioenschap?
En zelfs de 3e Mosler van Gravity en de Mühlner Porsche staan er niet meer op...

Het ziet er naar uit dat de BELCAR naar een absoluut dieptepunt zal zakken binnen twee weken .
Old 25-08-2007, 22:36
Bling Bling is offline
De Paddock Rookie

Denk dat we ook enkele Engelse guests verliezen aan A: de 24U Silverstone en B: de British GT manches op Croft...
Old 26-08-2007, 22:48
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Volgens de laatste lijst op 24u.be staat de teller nu op 32!! Tevens zien we nog heel wat ?????????? Zowel op de site van 24u.be als in de paddock van de ADAC GT masters
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 30-08-2007, 21:13
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Teller staat nog steeds op 32..........

We lezen echter:
Quote:
André van Hoof meldde dat er waarschijnlijk slechts twee BonGou-Speedlover auto's zullen starten, één Porsche 997 GT3 Cup in Divisie 1, en een 996 Cup exemplaar in Divisie 2.

http://www.24u.be/2007/nl/nieuwsberi...in-Zolder.html
Als dat zo is zakken we naar 31

Op de lijst staan minder dan een week voor de vrije trainingen nog wat vraagtekens open:
- La Fleur du Pain (#119)
- GS Motorsport (#121)
- GS Motorsport (#122)

Dat gaat nog spannend worden of we uberhaupt met 30 wagens van start gaan op zaterdagmiddag.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules