![]() |
|
|
View Poll Results: Hoeveel wagens aan de start van de 24 uur 2007? | |||
Minder dan 28 wagens |
![]() ![]() ![]() ![]() |
3 | 8.82% |
28 wagens |
0 | 0% |
29 wagens |
0 | 0% |
30 wagens |
5 | 14.71% |
31 wagens |
0 | 0% |
32 wagens |
0 | 0% |
33 wagens |
3 | 8.82% |
34 wagens |
3 | 8.82% |
35 wagens |
3 | 8.82% |
36 en meer........ |
17 | 50.00% |
Voters: 34. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
Een echt sprint kampioenschap zou ik de Belcar zeker niet noemen.
Ik hoop op meer dan 36 wagens. Maar wat het uithoudingsvermogen betreft van die machines zullen we moeten afwachten. Hoewel we, volgens mij, wel eens voor een verrassing zouden kunnen staan.
|
||||
|
||||
Het verbaasd me dat zoveel teams aangekondigd hadden om naar Zolder te komen en dat het voorlopige aantal wagens toch maar bitter weinig blijkt te zijn.
Toen ik hoorde dat Ratel van Zolder het 'paradepaardje' van de GT3 wou maken, kreeg ik een idee (lees: droom). Mijn idee luidt om van Zolder een 'Le Mans voor GT3' maken. Met andere woorden, je maakt van Zolder de race waar alleen de beste GT3's deelnemen. Je nodigt de eerste tien van het Europese kampioenschap uit, de eerste tien van het Belgische, Franse, Britse en Duitse kampioenschap, de eerste drie uit de 24h van Spa... Want ik weet niet of een nationaal GT3-GT4 kampioenschap ooit 50 en meer wagens zal kunnen aantrekken voor een 24h-race... |
|
||||
|
||||
Als de info op pitstop.tv ivm Mühlner, Lammertink en de 3e Mosler juist is, zitten we momenteel op 32 deelnemers... heel magertjes als je het mij vraagt.
Op de website van 24u.be staat dat er geen deelnemers zijn in de divisie guests, betekent dit wat het wil zeggen, geen enkele deelnemer van een buitenlands GT3 kampioenschap? |
|
||||
|
||||
ADAC GT masters
Weet iemand wie de speedlover porsche bestuurd in de ADAC GT Masters in het voorprgramma van Champs Cars nu zondag ?
|
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Quote:
Het ziet er naar uit dat de BELCAR naar een absoluut dieptepunt zal zakken binnen twee weken ![]()
|
|||
|
|||
Denk dat we ook enkele Engelse guests verliezen aan A: de 24U Silverstone en B: de British GT manches op Croft...
|
||||
|
||||
Volgens de laatste lijst op 24u.be staat de teller nu op 32!! Tevens zien we nog heel wat ?????????? Zowel op de site van 24u.be als in de paddock van de ADAC GT masters
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Teller staat nog steeds op 32..........
We lezen echter: Quote:
![]() Op de lijst staan minder dan een week voor de vrije trainingen nog wat vraagtekens open: - La Fleur du Pain (#119) - GS Motorsport (#121) - GS Motorsport (#122) Dat gaat nog spannend worden of we uberhaupt met 30 wagens van start gaan op zaterdagmiddag.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|