![]() |
|
|
||||
|
||||
Subaru Impreza WRC 03 - Condroz 2003 - Snijers - Heller - 1/24
Even mijn laatste projectje online zetten. De blauwe "Ripcurl" Subaru Impreza van Snijers waarmee hij de Condroz 2003 gereden heeft. Ik heb bewust voor de Heller kit gekozen omdat 1. Renaissance dit voorstelt 2. ik de zwarte ook liggen heb (Tamiya) en daar ik deze nog een tikje mooier vind wou ik eerst oefenen op deze.
Ik heb mij enkele doelen gesteld bij het bouwen van deze kit: mooi spuitwerk afleveren, verzorgde afwerking en oefenen op decals plaatsen die niet vlak liggen. Dit alles omdat het toch stilaan tijd wordt dat ik eens een deftig model aflever en naar mijn bescheiden mening kom ik in de buurt van mijn doelen (afwerking volgt nog). Genoeg tekst, bring on the pics! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() Tips en comments zijn altijd welkom! |
|
||||
|
||||
Ondertussen is de Subaru afgewerkt. Na het aanbrengen van de decals heb ik de solresten verwijderd en een 2-tal vernislagen gespoten.
Ik ben tevreden met het eindresultaat, op een paar kleine foutjes na. Enjoy the pics... ![]() ![]() ![]() De rest van de foto's kan je hier vinden: http://forum.depaddock.eu/showthread.php?t=17865 |
|
|||
|
|||
Gezen commentaar op hetgeen je bouwde.
Knap gedaan!! Alleen vind ik dat de velgen er zo speelgoed-achtig uitzien..
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|