![]() |
|
|
||||
|
||||
Belle, schrijf je een team in of vervoeg je een team?
|
|
||||
|
||||
Bedankt voor de antwoorden! Zal eerst eens zien waar ik mij kan vervoegen en dan geef ik mijn info door!
|
|
||||
|
||||
Vorig jaar heb ik de quiz al eens bijgewoond en van achter in de zaal eens een beetje gekeken of ik er wat van kon. Dat was al leuk, dus lijkt het me helemaal leuk om dit jaar ook eens echt mee te doen.
Nu, vorig jaar stonden we daar met z'n drieën - een man uit (meen ik) de groep van oa Juha, en een jongere jongen waar ik verder niets van weet. We hadden het er vorig jaar al over om mee te doen, maar dat wordt op deze manier dus wel wat lastiger te organiseren ![]() Hoe dan ook, ik zou graag meedoen. Als dat kan met mijn oud-"teamgenoten" zou dat leuk zijn, maar anders voeg ik me ook graag bij een ander team ![]() |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Zoals ik mijn teamgenoten al heb laten weten kan ik er dit jaar niet bij zijn. Het is dan immers Krokusvakantie, en dan trekken wij jaarlijks richting sneeuw.
![]() Er is dus een vacature bij Haspengouw Racing Team... |
|
||||
|
||||
Maak er maar twee vacatures van, ik ben niet zeker dat pa mee gaat quizzen.
Wakker zijn vanaf de eerste vraag is een positief aspect (wij schieten pas in gang na een reeks foute antwoorden ![]() ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Voor mij geen probleem, en dan blijft de Nederlandse inbreng ook nog behouden.
![]()
|
|||
|
|||
Juha,mag ik ook meedoen met jullie team???????
Groetjes, Racer |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
Die jongen was mijn zoon; maar die kan er dit jaar helaas ook niet bij zijn. ![]() |
|
||||
|
||||
Ah, da's jammer. In dat geval voeg ik me graag bij een ander team!
|
|
||||
|
||||
Ik weet dat onze vriend Carlos dit jaar niet kan komen, dus daar zoeken ze nog een vervanger...
|
|
|||
|
|||
Langs deze weg wil ik JUHA bedanken omdat ik deel mag uitmaken van zijn team.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Begin al maar te studeren, want na twee 2e en twee 1e plaatsen gaan wij in deze vijfde editie van de Live Quiz opnieuw voor niets minder dan de overwinning. ![]() Last edited by Baron; 27-01-2009 at 20:36. |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|