|
|
||||
|
||||
Zeg dat wel. Ben geen F1-fan, maar wel al een grote fan van dit project.
Ik blijf geboeid volgen.
|
||||
|
||||
Dat is een leuk compliment Merci maat!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Aan de andere zijde van de spoilersteun zie je nog wat extra details die voornamelijk te maken hebben met de noodstop. Wat je hier ook ziet is dat er van de linkse oliekoeler... niet zoveel meer te zien is. maar de radiators die aan de zijkanten van de koelers zitten zijn wel zichtbaar doorheen de openingen in het koetswerk natuurlijk, anders zoude ze niet veel koeling brengen. Hier zie je al zo'n radiator steken aan de rechterzijde (gedeeltelijk toch). De koetswerkpanelen die boven op de cockpit aangebracht moeten werden, alsook de zijdelingse panelen die ertegen aan gekleefd worden, zijn zoals je kan zien ook al aangebracht. Een foto van de achterzijde gezien waarop je vooral de aangebrachte bekabeling en leidingen kan zien. Ik heb niet alles wat er op de referentiefoto's te zien is nagebouwd; een deel zou sowieso niet zichtbaar zijn, een ander deel zou het totaalbeeld overladen. Ik ben dus gestopt toen ik vond dat het er ok 'uitzag'. |
|
||||
|
||||
Een fotootje van de bolide in zijn geheel zoals hij er nu bij staat.
Idem van de voorzijde gezien. Wat ik hier wou tonen is iets waarvan ik jammer genoeg vergeten ben een foto te nemen vóór het ingebouwd werd. Je ziet een smalle gleuf in het koetswerk. Ik vroeg me tijdens de bouw van dit model al af waar dit goed voor was. Nu blijkt er aan de rechterzijde van de rechtse oliekoeler een kijkglas te zitten dat uit een doorzichtig onderdeel bestond dat je hlafweg moest schilderen met clear orange om de indruk te geven dat de koeler half gevuld is. het zag er erg leuk uit, maar helaas kwam daarna de koetswerkbekleding erover heen, zodat je nu (net zoals in het echt) doorheen de gleuf moet kijken om het peil van de olie te kunnen zien. Maar je ziet op deze foto niet zoveel vrees ik. Als je het model in werkelijkheid zal kunnen bekijken zie je het echter wel nog goed... Wat je hier ook wel duidelijk kan zien is de foto-ets radiator. Dan zetten we de voorwielen ook eens op de Ferrari... En tenslotte een beeld van hoe ik het model zou willen tentoonstellen, of toch ongeveer. Misschien laat ik de voorwielen er af en worden de kleine onderdelen nog wat verlegd, maar in grote lijnen moet het zoiets worden. let ook op de achterspoiler die reeds blinkend zwart gespoten werd om als onderlaag te dienen van de chroomkleur die nog aangebracht moet worden. De voorspoiler ziet er trouwens ook zo uit. Wordt vervolgd! |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit Guy!
één kleine opmerking over het stuur; ik had het idee dat stuurwielen in die tijd gewoon vast zaten en er ook niet snel af konden met een quick-release o.i.d. Ik zou 'm dus ook gewoon vastzetten en er niet naast leggen (Het is uiteraard ook goed mogelijk dat ik het bij het verkeerde eind heb, of dat de coureur te allen tijde een inbus-sleutel bij zich had.... )
|
||||
|
||||
Ja Guy, dit ziet er weer een pareltje uit. Puik werk geleverd en zoals altijd zeer veel detail te zien.
Lesley |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Guy,
Iedereen heeft wel zen "zpecialiteiten" in een bepaalde tak van het schaal modellen bouwen... Die van U is denk ik F1 ! Knap man wa ge hier laat zien ! Grtz, G |
|
|||
|
|||
Mooi alleen jammer van de voorspoiler moet schuin zijn ipv van recht foutje van Hasegawa mooi Guy grts.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Klopt Guy Tamiya zal gemist hebben ze hebben er maar 5 gebouwd Ferrari zal misschien daarmee zijn grts Dieter .
|
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|