De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Formule 1
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply
 
Thread Tools Rate Thread
  #1  
Old 13-10-2003, 21:53
BoerJos BoerJos is offline
De Paddock Rookie
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2
Verandering Spa?

Neem 's een kijkje op:


Bij "New Track Section 2004", aan de Bus Stop... iemand die dit kan toelichten?

Last edited by Werner333; 13-10-2003 at 22:06.
Reply With Quote
  #2  
Old 13-10-2003, 22:01
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Dan is de bomenkap en de reeds uitgevoerde grondwerkzaamheden aan die zijde ook duidelijk. Nu nog een verklaring vinden voor de bomenkap tussen de Kemmel en de dubbele linkse.........

*Edit: ik zie al wat de bedoeling is voor de bomenkap op de Kemmel. Heel eenvoudig, uitbreiding zone brons. De rondweg van het circuit gaat dus ook veranderen. De huidige voetgangersbrug net na de Radilion komt nu nog uit in het bos. Daar staat nu een verharde weg getekend.............die een tunnel krijgt verderop de Kemmel, meer richting Les Combes. Juiste conclusie
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.

Last edited by Mark; 13-10-2003 at 23:37.
Reply With Quote
  #3  
Old 13-10-2003, 22:15
HHugo's Avatar
HHugo HHugo is offline
Moderator
 
Join Date: Jan 2002
Location: Dadizele
Posts: 1,588
Blijkbaar en poging om meer inhaalpogingen aan de busstop uit te lokken voor de F1...
Reply With Quote
  #4  
Old 13-10-2003, 22:15
A.J.'s Avatar
A.J. A.J. is offline
De Paddock Sponsor
 
Join Date: Feb 2003
Location: ZOLDER
Posts: 2,637
Deze werken aan de busstop chicane waren eigenlijk al voor dit seizoen gepland. Maar aangezien er geen GP was zijn de werken verschoven.

Wat betreft die bomenkap tussen post 5 en 6 :
Ik weet niet waarom maar misschien was het om het publiek (steeds in zeer grote getale op de rechte lijn) een beter overzicht te geven. Heb daar bij de 24u gestaan en nu heb je er zicht op pif-paf, post 21 tot busstop chicane,... echt de moeite.
__________________
http://www.skylimitevents.com
Reply With Quote
  #5  
Old 13-10-2003, 22:56
TiBo's Avatar
TiBo TiBo is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: De Metropool
Posts: 1,609
Als ze het maar niet gaan verknoeien hé, want wat Herman Tilke de laatste jaren getekend heeft is niet altijd een groot succes gebleken!
__________________
Reply With Quote
  #6  
Old 13-10-2003, 23:21
Guido's Avatar
Guido Guido is offline
De Paddock Fanatic
 
Join Date: Feb 2003
Location: N/A
Posts: 9,648
Ik zie dat er hele ruimte voorzien is voor de paddock, jippie
Reply With Quote
  #7  
Old 09-11-2003, 03:31
schumivill's Avatar
schumivill schumivill is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2002
Location: Roeselare
Posts: 607
Vaarwel Busstop Chicane?

Wat ik hieruit opmaak wel,weer een verandering aan een circuit die volgens mij geen verandering nodig heeft.Let op het cirkeltje,"new track section 2004".

__________________
Reply With Quote
  #8  
Old 09-11-2003, 09:28
krikke's Avatar
krikke krikke is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium
Posts: 787
Bizar dat ze net voor Blanchimont begint nog bronze aanduiden... Wij mochten er in 2002 in géén geval nog naar boven. Enkel de "silver" mannen mochten door...
Reply With Quote
  #9  
Old 09-11-2003, 10:56
R@ce@holiC's Avatar
R@ce@holiC R@ce@holiC is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2002
Location: Hasselt
Posts: 1,525
gaan ze hem scherper maken dan? althans dat is wat ik van de foto afleid

/MOD: threads samengeplakt.

Last edited by Raceboy; 09-11-2003 at 11:54.
Reply With Quote
  #10  
Old 20-11-2003, 00:27
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Sep 2003
Location: Turnhout / Leuven
Posts: 1,702
De hele bedoeling van die aanpassing aan de busstop is om die bocht wat 'natuurlijker' te maken, alle andere bochten zijn vrij natuurlijk behalve de busstop-chicane ... meer inhaalpogingen gaan hier toch niet door komen denk ik!!

Nu nog hard werken voor de exames zodat ik geen tweede zit heb en een weekendje naar Spa kan einde augustus
Reply With Quote
  #11  
Old 20-11-2003, 00:36
Oneliner's Avatar
Oneliner Oneliner is offline
Administrator
 
Join Date: May 2001
Location: Antwerpen
Posts: 3,670
Depaddock krijgt weer die parkeerplaats voor al die vieze vrachtwagens.

Kunnen wij nu nooit eens goeie plaatsen krijgen?
Ben is benieuwd naar al die aanpassingen stiekem...
__________________
Reply With Quote
  #12  
Old 21-11-2003, 02:07
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
Quote:
Originally posted by The Interceptor
De hele bedoeling van die aanpassing aan de busstop is om die bocht wat 'natuurlijker' te maken, alle andere bochten zijn vrij natuurlijk behalve de busstop-chicane ... meer inhaalpogingen gaan hier toch niet door komen denk ik!!
Heeft er helemaal niets mee te maken.

Een doorn in het ook is de vangrail bij het begin van de pitlane. Ik bedoel hiermee de vangrail tussen îste en deceleratiepiste. Deze staat volledig "open", enkel beschermd door wat bandenstapels, en is een zeer gevaarlijke situatie. Vraag maar aan Fisico die daar eens frontaal is opgereden. Enkele jaren geleden heeft men getracht dit euvel te verhelpen door de inrit van de pitlane te leggen in het midden van de busstop. Dit om te vermijden dat men te pitlane tegen een "te hoge" snelheid kon inrijden. Dit is echter maar een gedeeltelijke oplossing want indien men een remprobleem heeft bij het aanremmen van de Bus stop blijft de snelheid hoog en blijft het gevaar van de vangrail bestaan.

C U
Reply With Quote
  #13  
Old 26-03-2004, 01:02
Pascal Pascal is offline
A4993
 
Join Date: May 2001
Location: Belgium, Diest
Posts: 2,462
De Bus Stop is nog steeds niet aangepast. Een bezoekje aan de toren van de veiligheid, in de loop van vorige week, leerde ons dat de aanpassingen zouden gebeuren in juni. Dus opnieuw uitgesteld. Duidelijk is dat de aanpassing er moet zijn voor de F1.

C U
Reply With Quote
  #14  
Old 06-07-2004, 19:10
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)
 
Join Date: May 2001
Location: In het land der Nomaden
Posts: 14,563
Quote:
Originally posted by Marshal
Dan is de bomenkap en de reeds uitgevoerde grondwerkzaamheden aan die zijde ook duidelijk. Nu nog een verklaring vinden voor de bomenkap tussen de Kemmel en de dubbele linkse.........
Ook deze aap komt uit de mouw, gaat het verhaal van het "verkorte F1 circuit" dan toch waar worden? Het lijkt er wel op..............

Quote:
Een eerste variant van de omloop begint halfweg de rechte lijn van Kemmel. Daar gaat het naar rechts voor een afdaling in een dubbele rechts-links combinatie richting Stavelot, waar de aansluiting ligt met de bestaande omloop. In deze versie zijn Combes, Bruxelles, dubbele linkse, pifpaf en dubbele rechtse van Stavelot weggelaten. Meer info over de andere varianten op http://www.pitstoptv.be
__________________
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
  #15  
Old 06-07-2004, 20:55
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Jaja, binnenkort houden ze nog een kartcircuit over.
Reply With Quote
Reply


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 01:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.