|
|
||||
|
||||
BMW en Jägermeister fans : dit mag je niet missen!
Released in 1977 as the second model in the 1/24 Sports Car Series, the BMW 320i Racing is being re-released as a limited edition item in the famous Jagermeister orange. New parts have been included to obtain an even more realistic replica. Bron : www.tamiya.com Last edited by Sennake; 14-12-2003 at 12:50. |
|
||||
|
||||
Is deze al te vinden in Belgie ?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zullen we in België nog even moeten wachten.
Da's nog een BMW van uit de tijd dat de racewagens er nog echt 'woest' uitzagen. Niet voor in mijn collectie echter |
|
||||
|
||||
Hm, mercie voor de heads-up!
Wat mij vooral interesseert is ditte ; New parts have been included to obtain an even more realistic replica. Wie weet wat daaronder moet verstaan worden. K heb trouwens de gewone bouwdoos van deze eens ingezien, was wel ca va, alleen lijkt het wat schamel vergeleken met hun nieuwste racewagens-realisaties. Over nieuwe racewagens en Tamiya gesproken, de Nismo van t japanse touringchampionship zal binnenkort ook gereleased worden met een speciale set tamiya PE incluis... Haal die spaarcentjes maar boven. Ciao Oli |
|
||||
|
||||
Sjieke dinges maar ik denk toch een beetje boven mijn budget...
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zie die toch liever op schaal 1/1 rondrijden dan als model. Lijken me meer pooierbakken...
|
||||
|
||||
Tja, onze Amerikaanse collega's op automotive forums worden allemaal gek van zo'n bakken, wij Europeanen zijn daar over het algemeen niet zo wild van...
Denk ik toch nadat ik het erover gehad heb met Huudo in Essen... |
|
||||
|
||||
Dat lijken me zo'n beetje van die "the fast and the furious"auto's... (te breed om gezond te zijn)
|
||||
|
||||
Den "nieuwere" versie van die BMW met Jägermeister reclame die in den DTM heeft gereden vink machtiger !!
|
|
||||
|
||||
"vinken" vangen is niet meer toegelaten
jan |
|
||||
|
||||
Quote: