![]() |
|
|
|||
|
|||
New Race Festival - Warm Up en Race
Om te beginnen de weersverwachtingen. Hopelijk blijft het droog maar de kans op regen is bestaande. Dit kan zoals we weten een heel ander raceverloop geven. Vooral als het tijdens de race begint te regenen of begint op te drogen.
Volgens het KMI : Quote:
C U |
|
|||
|
|||
Re: New Race Festival - Warm Up en Race
Quote:
zie: www.RJ-online.be Het Belcar New Race Festival heeft het niet voor de wind!! ![]() Voor het juiste weer voor vandaag: Kijk door het raam ![]() |
|
||||
|
||||
overwinning voor de kampioen van 2003 van GLPK
hier volgt de top 10 1KUMPEN A LONGIN B Chrysler Viper GTA 2 MENTEN Jos VERBERGT Tim Porsche 996 GTA 3 PALTTALA M VAN SANDE L Porsche 996 Bi GTA 4 VOSSE V BOUVY F Porsche 996 Bi GTA 5 KUISMAMEN P HASENBICHLER Chrysler Viper GTA 6 LAMBERT Y LEFORT C Porsche 996 GT GTB 7 MAES Ruben TANGHE O Porsche 996 GTA 8 RADERMECKER V MUYTJENS O Ford Mondeo SIL 9 CHOUVEL Martia HORION G Jaguar X-Type SIL 10 THIERS F THIERS Kurt Porsche 996 GT GTB bron: RIS
![]() Last edited by Maarten; 04-04-2004 at 20:24. |
|
||||
|
||||
en wat met de corvette?
|
|||
|
|||
Uitgevallen bij de sacramentsheuvel
|
|
||||
|
||||
ja, gecrashed? motor kapot? ophanging?
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb de race gevolgd in de chicane, en de laatste ronde dat hij daar voorbij kwam, reed de Corvette al niet meer op racesnelheid. |
|
||||
|
||||
Naar het schijnt water in Elektronica voor Corvette...
|
||||
|
||||
ik stond in de bergaf en daar parkeerde hij, niet zo ver van waar vanerum parkeerde met de clk
|
||||
|
||||
Wat een vreemd weer vandaag ... de wolken kwamen steeds op vervelende momenten opzetten ...
|
|
|||
|
|||
Was inderdaad vreemd weer, op een gegeven moment gewoon regen terwijl de lucht zo blauw was als het maar zijn kon.
|
|
|||
|
|||
Maar we hebben vandaag wel nog eens een race gehad waar heel wat spanning te beleven viel hé
|
|
||||
|
||||
Dat wel, maar soms leek het erop alsof de weergoden zelf niet wisten wat ze wilden ... 20 minuten voor het einde nog een korte hagelbui gehad.
|
|
|||
|
|||
Eén van de meest spannende races in de Belcar ooit als je het mij vraagt. Dit omwille van de diverse leiderswissels, zowel voor als na de regen.
Ook enkele spannende momenten gezien, net voor de eerste safety-carperiode, in het afgaan van de sacramentshelling. Meerdere piloten kwamen daar in de problemen en gingen al driftend en schuivend in de richting van de Villeneuve-chicane. Gelukkig zonder brokken. Hopelijk krijgen we een even spannende verderzetting van de competitie. Maar als het aan mij ligt : zonder regen. C U |
|
||||
|
||||
jammer van de Corvette, er zat anders wel een knap resultaat in!! problemen met versnellingsbak heb ik vernomen.
Hezemans ging in het begin van de race wel heel hard vond ik, net te hard dus, want erafgegaan in 1e linkse. En Palttala heeft anders ook wel knap gereden vond ik, snel maar gecontroleerd, en dat resulteerde dan in een 3e plek!
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|