De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Reply

Thread Tools Rate Thread
Old 04-04-2004, 20:35
Raceboy's Avatar
Raceboy Raceboy is offline
Administrator

Location: Oud-turnhout in het weekend en Antwerpen in de week
Quote:
Originally posted by The Interceptor

Hezemans ging in het begin van de race wel heel hard vond ik, net te hard dus, want erafgegaan in 1e linkse.
tegen wauters-wauters opgereden.

Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:36
NGT Racing's Avatar
NGT Racing NGT Racing is offline
De Paddock Regular

Quote:
jammer van de Corvette, er zat anders wel een knap resultaat in!! problemen met versnellingsbak heb ik vernomen.

Hezemans ging in het begin van de race wel heel hard vond ik, net te hard dus, want erafgegaan in 1e linkse.
En Palttala heeft anders ook wel knap gereden vond ik, snel maar gecontroleerd, en dat resulteerde dan in een 3e plek!
Als ik het goed begrepen heb is Mike wel een beetje geholpen in de eerste linkse, vandaar de schade aan de achterkant op de AD porsche
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:36
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
Heeft de Porsche van WAUTERS/WAUTERS aangereden. Daar zal weer een hartig woordje gepraat worden...

C U
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:37
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

spijtig voor palttala.. hij reed lang op kop en dan.. palttala was sneller dan longin.. maar van sande 3-4 seconden per ronde op kumpen.. spijtig voor PSI 3&4 wat in het begin 1&2 was
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:39
PorscheGT's Avatar
PorscheGT PorscheGT is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by FLAT6
Als ik het goed begrepen heb is Mike wel een beetje geholpen in de eerste linkse, vandaar de schade aan de achterkant op de AD porsche
Was Hart niet gestart?? dan heeft de omroeper zich vergist die zei Hart...
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:40
Pascal Pascal is offline
A4993

Quote:
En Palttala heeft anders ook wel knap gereden vond ik, snel maar gecontroleerd, en dat resulteerde dan in een 3e plek!
En dan net een pit-stop maken als de safety-car de baan opkomt. Bij het uitrijden staat het licht op rood en moeten ze wachten tot de safety-car voorbijkomt. Daardoor een ronde verloren. Ze lagen op dat moment een ronde voor en verliezen door dit feit vermoedelijk ook de race. Al moeten we erbij zeggen dat het snelheidsverschil tussen de beide piloten op de nummer 9 er ook wel voor een deel zal mee te maken hebben.

C U
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 20:49
Mark's Avatar
Mark Mark is offline
Pain in the Ass :)

Quote:
Originally posted by Pascal
Hopelijk krijgen we een even spannende verderzetting van de competitie. Maar als het aan mij ligt : zonder regen.
Dit soort weer vind ik niet verkeerd............droog starten, effe plensen...........dan weer droog spoor, afgemaakt met een kleine hagelbui. Prachtige acties gezien......super.

Leek wel of de Belcar een afspraak had met Pluvius, de rest van het programma heeft niet tot nauwelijks last gehad van de regen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 22:24
Baron's Avatar
Baron Baron is offline
Touring car racing !!!!!

Quote:
En dan net een pit-stop maken als de safety-car de baan opkomt. Bij het uitrijden staat het licht op rood en moeten ze wachten tot de safety-car voorbijkomt. Daardoor een ronde verloren. Ze lagen op dat moment een ronde voor en verliezen door dit feit vermoedelijk ook de race. Al moeten we erbij zeggen dat het snelheidsverschil tussen de beide piloten op de nummer 9 er ook wel voor een deel zal mee te maken hebben.

C U
Dat verschil in snelheid tussen Palttala en Van Sande was heel opvallend. Het doet een beetje denken aan de situatie Selleslagh - Vannerum op de Corvette vorig jaar.
Met twee gelijkwaardige piloten op de nummer 9 had PSi zeker de wedstrijd kunnen winnen.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 22:32
JPMontoya's Avatar
JPMontoya JPMontoya is offline
De Paddock Enthousiast

Verslag Gillet Vertigo Streiff !

> www.renaudkuppens.be <
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 22:43
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by Marcosmeister
spijtig voor palttala.. hij reed lang op kop en dan.. palttala was sneller dan longin.. maar van sande 3-4 seconden per ronde op kumpen.. spijtig voor PSI 3&4 wat in het begin 1&2 was
Hart is de race begonnen, denk dat Hezemans niet aan racen is toegekomen, de commentator had dus gelijk.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 22:44
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular

heeft er iemand in de 2 de ronde het manouvre gezien van die Red-Bull porsche (Vosse?) in de eerste linkse??? even driften voor het insnijden, al leek het niet gepland...
en daarna in de bergaf een prachtig inhaal manouvre gezien van de ford mondeo. de belcar was gewoon prachtig
Old 04-04-2004, 22:58
The Interceptor's Avatar
The Interceptor The Interceptor is offline
De Paddock Regular

Quote:
Originally posted by alarma
Hart is de race begonnen, denk dat Hezemans niet aan racen is toegekomen, de commentator had dus gelijk.
de commentator zei inderdaad altijd Hart, maar gezien de snelheid geloofden we eerder dat Hezemans aan het rijden was, als dat echt Hart was en als die niet in de fout ging, hadde ze gewoon los gewonne ..

(mja als als als ... )

Van die Red Bull Porsche is me niets speciaals opgevallen daar, ik stond aan buitenkant 1e linkse. Wel ging Palttala daar een vd eerste rondjes nogal breed, even met buitenste wielen over de cerbs, maar hield gewoon controle, en GLPK Viper kon er net niet voorbij!

was idd een heel knappe race, en vooral het eerste gedeelte was heel schoon met die top 6
Old 04-04-2004, 23:06
Sennake's Avatar
Sennake Sennake is offline
Administrator

Quote:
Heeft de Porsche van WAUTERS/WAUTERS aangereden. Daar zal weer een hartig woordje gepraat worden...

C U
Na herhaaldelijk herbekijken van de beelden die toonden dat Wauters eerst van zijn lijn afweek om zijn banden te gaan koelen, waardoor wagen nr 12 dacht vrije baan te hebben en tegen Wauters aanreed omdat die ondertussen zijn originele lijn weer opzocht, heeft de koersdirectie het als koersfeit geklasseerd. Uit goede bron vernomen.

* WWW.SENNAKE.BE *

Last edited by Sennake; 04-04-2004 at 23:17.
Reply With Quote
Old 04-04-2004, 23:15
Stefan Stefan is offline
De Paddock Regular

Was toch echt Hart, hier een foto op de startopstelling, je ziet Hart nog net in de auto zitten

Reply With Quote
Old 04-04-2004, 23:23
marcel's Avatar
marcel marcel is offline
De Paddock Enthousiast

Quote:
Originally posted by alarma
Was toch echt Hart, hier een foto op de startopstelling, je ziet Hart nog net in de auto zitten

en Hezemans ernaast

Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)

Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules