![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
-Coast Racing: Porsche 996 GT3| Philippe Dentant
Ik stuur je wat gegevens door, als er iets ontbreekt hoor ik het wel |
|
||||
|
||||
@ kurtvaes: nee, geen rekenfout. Ik geloof dat er een speciale manier is om de foto's gecomprimeerd op de microdrive te zetten. Als ik de foto's op de pc zet zijn het er wel degelijk veel meer dan er eigenlijk op de microdrive kan. Dit weekend heb ik 235 foto's genomen met een totale grootte van 1,85 GB.
@ alarma: Fototoestel is een Canon EOS 300D @ mecano: ![]() |
|
|||
|
|||
Hoe kom jij dan aan 8mb met een 300d? de 300d en de 10d hebben dezelfde manier van wegchrijven en dezelfde CMOS, of schiet jij op RAW medium? dat zou het namenlijk verklaren
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
iemand een foto van Qvick -Thiers - en Lambert samen ??
|
|
||||
|
||||
Ja ik heb er een van gezien maar waar was dat terug...
|
||||
|
||||
gevonden op racefotos.be
|
||||
|
||||
thx
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Ah op die fiets, lekker vaag allemaal, ik kan overigens wel in 6 verschillenden standen fotograferen in RAW
|
|
||||
|
||||
Dat weten we dan ook weer. En nu terug on topic!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
||||
|
||||
Ik zal het even wat eenvoudiger maken voor het op te zoeken:
ik heb dus foto's nodig van= 2.GLPK Porsche 996 gt2 5.RTM Porsche 996 gt2 6.AD-Sport Porsche 996 gt2 7.AD-Sport Porsche 996 gt2 17.RS Racing Porsche 996 gt2 20.Point Preparation viper 39.Coast Porsche 996 gt3 44.GPR Porsche 996 gt3 voila ![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|