De Paddock
- Direct Access -
De Paddock Modelbouw Forum
De Paddock Autosport Forum

Go Back   De Paddock > Autosport > Belcar Original
Home FAQ Members List Calendar F1 Prono Search Today's Posts Mark Forums Read Links

Closed Thread
 
Thread Tools Rate Thread
  #46  
Old 29-04-2004, 21:48
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
@ Supra: Het gaat hier wel over de crash van de Corvette hé en niet met hoeveel wiellertoeristen ge door de villeneuve kunt.
__________________
  #47  
Old 29-04-2004, 21:56
Stranger Stranger is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Rotterdam, Nederland
Posts: 505
Quote:
Originally posted by The Interceptor uit al die fotoverslagen die hier op't forum al gepost zijn, wel opvallend dat er nauwelijks foto's van de Corvette in de race zelf genomen zijn. [/B]
Niet al te beste kwaliteit, maar 't is er toch weer eentje.
  #48  
Old 29-04-2004, 21:59
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
De kwaliteit is toch niet zo slecht hé. BTW nice picture. Ik vond hem er zo wel apart uitzien.
__________________
  #49  
Old 30-04-2004, 16:44
Supra's Avatar
Supra Supra is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Apr 2003
Location: Maasmechelen
Posts: 544
LOL
__________________
  #50  
Old 30-04-2004, 17:42
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Waar slaat dat nu weer op?
__________________
  #51  
Old 03-05-2004, 19:32
Nicki_Mks's Avatar
Nicki_Mks Nicki_Mks is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: May 2004
Location: Vilvoorde
Posts: 752
Mijn mening over de crash is dat Lamot iets te vroeg en te hard op het gas is gaan staan en dat hij een stukje beton of gras heeft meegepakt. Althans, dat is waar de badensporen op wijzen. Ikzelf stond wat verder en kon enkel nadien een foto maken. Jammer maar helaas, ik denk dat dit nogmals aantoont dat de Corvette wat teveel power heeft, als zelfs de beste piloten van België elke meeting wel een keer de muur rammen...

Wat de warm-up discussie betreft, een kwartiertje op race day is in elk geval onontbeerlijk, maar een toptijd willen neerzetten is te riskant. Ik had zondag echt de indruk dat alle deelnemers het zeer kalmpjes aan deden, behalve de Corvette dus...

Nicki


Edit: foute link, sorry!

Last edited by Nicki_Mks; 03-05-2004 at 20:26.
  #52  
Old 05-05-2004, 13:04
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zolder
Posts: 373


hier een side view van de Corvette
  #53  
Old 05-05-2004, 19:34
Thomaske Thomaske is offline
De Paddock Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Location: Koersel
Posts: 2,741
Dus als ik het goed heb heeft niemand foto's van de crash zelf ofwel soms
  #54  
Old 05-05-2004, 19:41
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
NA de crash wel
__________________
  #55  
Old 05-05-2004, 19:43
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zolder
Posts: 373
gij stond toch op post 4 of hebt gij geen foto gemaakt maar iemand anders?
  #56  
Old 05-05-2004, 19:46
fordje's Avatar
fordje fordje is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Feb 2002
Location: Kapellen
Posts: 1,240
@Thomaske:
Waarom toch zo zitten pushen achter die foto van een crash?
Dat de wagen s'ochtends van de baan ging is op zichzelf al erg genoeg. Dat je dan nog gaat zitten kicken op een gehavende wagen lijkt me iets té ver.

@Nicki Mks:
De oorzaak van de crash zou volgens info die heb ontvangen niet liggen aan een stuurfout, maar aan een mechnisch defect aan de stuurinrichting. Ik heb het bericht niet geverifieerd, maar de "bron" lijkt me wel vrij betrouwbaar. Trouwens: ongeacht wat de oorzaak van alles ook was;

What's done is done.

Feit is dat het team een knappe inspanning heeft geleverd om de wagen tegen 16 uur terug op de baan te hebben. (dat ze later weer uitvielen moet de teleurstelling nog groter gemaakt hebben)
De "heropstanding" van de wagen op zichzelf is naar mijn meer nieuws dan de eeuwige vraag naar foto's van chrashes, geaccidenteerde wagens of geblesseerde piloten.

mss goed om dit onderwerp ineens maar af te sluiten. Zoniet dreigt weer een hopeloze discussie...
  #57  
Old 05-05-2004, 19:48
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zolder
Posts: 373
groot gelijk fordje
  #58  
Old 05-05-2004, 19:53
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
Quote:
Originally posted by Vertigo Streiff
gij stond toch op post 4 of hebt gij geen foto gemaakt maar iemand anders?
Euhm, met de WS stonde we op de 3 en trouwens ik heb niet gezegd dat ik daar foto's van heb hé.
__________________
  #59  
Old 05-05-2004, 19:56
Vertigo Streiff Vertigo Streiff is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Dec 2003
Location: Zolder
Posts: 373
och dat is waar dat was bij TC bij WS stond ge niet op post dat is waar ja
  #60  
Old 05-05-2004, 19:59
ICEMAN's Avatar
ICEMAN ICEMAN is offline
De Paddock Regular
 
Join Date: Mar 2003
Location: LIMBURG
Posts: 1,848
__________________
Closed Thread


Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
Thread Tools
Rate This Thread
Rate This Thread:

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On

Forum Jump


All times are GMT +2. The time now is 00:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.2
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.