|
|
||||
|
||||
Het autosportprogramma van Wim Jeuris zal zich dit jaar afspelen in de Dutch Supercar Challenge. Samen met teammaat Ronald vetters zal de symapthieke Hasselaar een Saker de sporen geven in het populaire Nederlandse kampioenschap. RSTT zal overigens ook dit jaar de Saker van de nodige service voorzien op de raceweekends. Afgaande op wat onze redactie in de wandelgangen hoort, is Jeuris alvast niet de enige die komend seizoen de Belcar inruilt voor de Dutch Supercar Challenge...
Meer info: http://www.racingworld.be/nieuws/756...Challenge.html
|
||||
|
||||
Leuk voor de vrouwelijke autosportfans die vandaag nog reageren:
"Zolder wordt in het week-end van de GT1-wedstrijd een heus "Glitter and Glamour" weekend ; alle vrouwen die zich via de website www.zolderglamourdays.be registreren voor 17 maart kunnen gratis toegang krijgen tot de GT1-wedstrijd en het Glamour Village dat in de paddock te Zolder zal worden opgezet." bron: racingworld.be Doen zou ik zeggen |
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk initiatief! Nu gaat mijn zus denken dat het iedere autosportevent van dat zal zijn. |
|
||||
|
||||
Je hoeft je niet in te schrijven, op de site v zolder staat gewoon dat vrouwen gratis inkom hebben.
|
|
||||
|
||||
Dat inschrijven is dan ook niet enkel voor de inkom, maar om toegang te krijgen tot de 'Glamour village'.
|
|
||||
|
||||
ik heb mijn vrouw eens ingeschreven, maar ik heb tot vandaag nog geen confirmatie mailtje gezien :-)
|
|
||||
|
||||
Heb ook nog niks gezien...
|
|
||||
|
||||
Hier het zelfde.
|
|
||||
|
||||
Zou je da wel doen joeng?
|
|
||||
|
||||
Onder begeleiding van een man dan
|
|||
|
|||
De broers Franssen gaan BGDC rijden met hun BMW en gaan geen belcar rijden met de porsche die ze vorig jaar gekocht hebben. De 24u rijden ze misschien.
autosport.be
|
||||
|
||||
Gewoonlijk kost ze geld... nu is het voor een keer eens gratis ;-) |
|
||||
|
||||
Quote:
Of anders gezegd: je bent 1/3 van je klanten kwijt! Dat is een ramp!
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. Last edited by Mark; 21-03-2011 at 23:28. |
|
||||
|
||||
Quote:
BRON: Endurance-info.com
|
|||
|
|||
Quote:
|