|
|
||||
|
||||
De deelnemers voor de Belcarrace in Spa staan online, met voorlopig twee BMW Z4, twee Ferrari's voor Vita4one, 2 Porsches voor GEPA (gerund door Prospeed), een Signa Viper, een MS Racing Mercedes + alle reguliere deelnemers en nog enkele nieuwkomers zoals de Marcos! In totaal komen we op 31 wagens, zo zou het altijd moeten zijn...
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is die Signa Viper een GT3. Die Freeman (Gelade Patrick GEPA) Porsche zullen waarschijnlijk wel GTO+ zijn net als die BMW van Shelton.
|
|||
|
|||
het zou wel eens kunnen dat ie weer gaat rijden want het schijnt dat één van de mercedessen plat is
|
|
|||
|
|||
waar is die dan platgereden?
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Dat klinkt goed, vollere velden en gelukkig geen endurance meer..................
We zijn weer terug in het jaar 2000. Toen reed ook alles samen.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Ik ben niet zeker hé, maar enkele weken terug schreef ik dit in een persartikel en werd er door enkele mensen geroepen (incl. journalist JC) dat ze geen lessen dienden te krijgen van niemand. Men schreef het zelfs in Turbo magazine om even na te trappen. Het 2 uur online plaatsen van een tekstje dat misschien niet online had mogen staan (foutje van de bewuste journalist?) deed bij velen de wenkbrauwen fronsen, pfff. Resultaat: 200 telefoons en tientallen mails.
Neen ik weet van niets , en neen het zal geen verbetering zijn. 5 weken later: we doeken Belcar en BTCS op en komen met iets nieuws... effe raden: de nieuwe DSMEC? Misschien zat ik er met het artikel toch niet zo ver naast Als ik de uitnodiging lees dan staat er letterlijk en ik citeer: "Het is inderdaad op de vooravond van de 12H van Spa dat Speedworld kleur zal bekennen voor wat betreft de toekomst van de Belgische Kampioenschappen op circuit". Moet ik nu uit die zin afleiden dat Speedworld de toekomst gaat bepalen van de Historics, BGDC, BSOT, 2CV, Smart Cup, enz... ik denk het niet. Eigenlijk maak het allemaal niet zo veel uit. Hou jullie mailbox en de gekende websites maar in de gaten dinsdag 14 juni rond 10.00 Groetjes
|
||||
|
||||
Quote:
Van wie of wat deze tekst is weet ik niet dus don't shoot at me please. Ik heb er dat bijgezet omdat ik op dit forum al reacties heb gekregen (en terecht natuurlijk) dat ik soms de bron vergeet te melden.
BMW M3 GT2 - BMW Motorsport Last edited by NetForce84; 09-06-2011 at 21:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
We hebben dus 9 jaar stilgestaan. 2008-2009 DSMEC was goed (dacht ik toch) Daar waar bv VLN-ADAC-DSC elk jaar opnieuw verder kunnen werken aan een bestaand iets moet in België eerst de kelk leeg om dan opnieuw te beginnen bouwen. Mmmm 2012 overgansjaar? 3 regeltjes aanpassen in het BGDC reglement en iedereen kan daar gaan rijden. Ze hebben al 30 wagens. Kom je snel aan een vol startveld de sfeer en de spirit is perfect. BGDC en DSMEC, ik zie niet veel verschil op uitzondering van de Porsches die ontbreken en de diesels die niet mogen rijden. @ Jo en André: begin de 996 'en maar al klaar te zetten, ze gaan opnieuw kunenn bollen
Special Open Trophy Bezoek onze website voor meer info betreffende het kampioenschap www.specialopentrophy.com | info@specialopentrophy.com Last edited by BSOT; 09-06-2011 at 21:49. |
|
||||
|
||||
No prob. Wou gewoon even reageren op het artikel van Autosport.be
|
||||
|
||||
Quote:
Laat ik vooral de hoop de uitspreken dat we eindelijk weer eens mooie autosport gaan zien in nationale weekends. Hoe, wat, wie? Als het er maar komt! Geef mij mijn pleziertje terug in het weekend Het stukje zojuist gelezen, in de basis klopt de gedachte. Nu maar hopen dat iedereen wil meewerken/meedenken en even niet denkt aan zijn eigen belang/€'s. Echter in sommige lagen van de autosport in BE zijn mensen actief op bepaalde nivo's die in een normale baan niet veel verder komen dan de functie van klaploper.
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
|||
|
|||
Quote:
jonges toch, het heeft weer lang geduurd, zucht...
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Geen Kuismanen Competition FORD GT in de 3de Race.
Bron : Markus Paltalla ( facebook ) |
|
|||
|
|||
De Signa Viper staat precies ook niet meer op de deelnemerslijst, of heeft die er nooit opgestaan?
Rate This Thread | |
|
|