![]() |
|
|
||||
|
||||
Zeg dat wel. Ik ga eens kijken hoever ik kan gaan met deze kit op gebied van carrosseriebouw, ik ga er een gecleande versie van maken. Aan 1 zijde is de sierstrip al weggeschuurd en ook de deurklinken zijn verwijderd en dichtgeplamuurd. De voorspoiler is al gedeeltelijk geschuurd en misschien worden die kleine vierkante luchtinlaten ook nog dicht gemaakt. Zoals je kan zien is er nog een hoop werk aan te doen.
![]()
|
||||
|
||||
Gisteren heb ik de karrosserie nog wat verder onder handen genomen.
-Alle sierlijsten zijn weggeschuurd. -De kleine vierkantige luchtinlaten in de voorspoiler zijn vervangen door ronde gaten, hiervoor heb eerst een gat geboord en daarna er een stukje aluminium buisje in gestoken. Daarna heb ik de gaten afgewerkt met milliput. Ook de binnenkant van de voorspoiler werd verstevigd met milliput. De grote opening in het midden van de spoiler werd wat groter gemaakt. Onder de voorspoiler wordt later nog een lip aangebracht. -de kleine groeven in de wielkastverbedingen zijn eveneens met milliput toe gesmeerd. Als alles is uitgehard en geschuurd ga ik eens kjiken of ik de wielkasten nog verder ga bewerken ( schuiner maken ?) Tot zover deze update
|
||||
|
||||
Tevreden over de polyester putty?
|
|
||||
|
||||
Tot nu toe heb ik met milliput gewerkt, maar ik ben van plan om de afwerking met die polyester putty van Tamiya te doen. Er moet toch nog een laagje over om de kleine gaatjes hier en daar nog weg te werken.
|
||||
|
||||
Mooi werk als het gedaan is
![]() |
|
||||
|
||||
Hmmm, je hebt er ook je handen vol aan he. Je witte Milliput is nog beter dan die grijze van mij. Makkelijker als je gaat primen...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|