![]() |
|
|
||||
|
||||
Je mag gerust foto's plaatsen op dit forum.......maar dan wel graag met bronvermelding
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
coco, even verduidelijken. Het speelt geen rol wie de foto nu genomen heeft, Mark, Bob of iemand anders. Wat Mark bedoeld is dat wanneer je foto's post, er gevraagd wordt om even een linkje te zetten naar waar je de foto vandaan hebt gehaald. Niet meer of niet minder. Zelfs al haal je de foto vandaan bij racingsportscars.com of huudo.com of ergens anders, is het minste wat je kan doen dat er even bijvermelden dmv die link.
Geen enkel probleem voor de rest en zeker niet opblazen tot iets wat het niet is. Dus de volgende keer, graag opnieuw foto's. We letten er niet altijd zo op, maar Mark wilde hier wellicht graag even de puntjes op de "i" zetten, gezien de foto "initieel" van bij hun komt. ![]() |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Dit model spreekt niemand aan zeker?
![]() |
|
||||
|
||||
Waarom zou ons dat niet aanspreken?
|
||||
|
||||
Er komt blijkbaar weinig reactie op ja t'is omdat geen rally is zeker?
|
|
||||
|
||||
Er is wel interesse in dit model. Vind het tot nu toe mooi ogen. En dat er niet veel interesse is in dit model zoals jij sugereerd zou ook kunnen komen omdat we niet 24 u achter onze pc hangen
![]() |
|
||||
|
||||
Het is niet omdat we wat minder reageren, dat er niet gelezen wordt, zeg ik altijd.
Wees maar gerust, iedereen weet dat ge met deze wagen bezig zijt. De reakties komen wel ![]()
|
||||
|
||||
Ik dacht eerst, veel jonge gasten kennen die racewagen niet, zal wel kloppen ook.Maar geef toe rally heeft toch grotere interesse dan circuitwagens .en ik bouw natuurlijk allebei .
|
|
||||
|
||||
Natuurlijk is er interesse. Volstaat te kijken naar het aantal views van deze thread: 274 views en 24 replies. Lijkt me toch leuk. Ter vergelijking, de 307WRC thread van Wild Goose had 273 views en 23 replies.
Als er geen views zouden zijn en helemaal niets gepost wordt, dàn is er geen interesse. Zelfs al zou het maar interessant zijn voor 1 persoon, dan nog loont het de moeite om het te tonen. Misschien doordat we wat rustiger en bezadigder te werk gaan en niet zo vaak in online-koor "fantastisch" roepen ![]() De meesten hier - in tegenstelling tot andere fora - plekken ook daadwerkelijk veel modellen. En je kan niet tegelijk én veel plekken én veel posten. Veel actieve bouwers wil ook zeggen dat je forum wat rustiger loopt. ![]() |
|
||||
|
||||
Ok, sorry ik zeg niets meer .
![]() |
|
||||
|
||||
Hoe is het met de rest van de decals gegaan ?
|
|
|||
|
|||
hé coco, allesinds is dit een zeer leuke thread, wist zelfs niet dat deze wagen met zo'n livery had rond gereden. Dus mijn aandacht had je zeker.
Dat er misschien minder gereageerd wordt (alhoewel, ge moogt zeker niet klagen) kan twee dingen betekenen. Of er is geen interesse of er zijn geen opmerkingen ivm de bouw. Dat er voor zo'n threads geen interesse bestaat geloof ik niet dus is het meestal wel het tweede. Nu dit forum is niks zonder foto's maw het is moeilijk om te zeggen dat iets waauw is aan de hand van 1 foto. Het zou ook niet fair zijn t.o.v. anderen die wel veel foto's posten en dan dikwijls wel eens hunne bak vol krijgen ![]() ![]() ![]() Drie opmerkingen / vragen: 1. de luchthapper. Op het model zitten er nog twee splitters in, was die op het echte model, moeilijk te zien op de foto. Misschien heb je nog andere foto's ? 2. neus Waar de neus in het chassis duikt zie ik op het echte model nog een "bubbel". Deze mis ik op het model. Misschien correct omdat de livery niet 100 % overeenkomt met de foto ? 3. de panel-lines. welke techniek gebruik je? Ik heb de indruk dat die afwijkt van hetgeen we hier gewoon zijn. Vind ze zeker en vast geslaagd. Keep up the good work. zeg nu nog dat we niet volgen ![]()
|
||||
|
||||
De rest van de decals gaat redelijk.foto's zullen volgen
![]() |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|