![]() |
|
|
||||
|
||||
Ik ga dat ook doen denk ik
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
Een kleine update, veel is er nog niet gebeurt. ben alvast aan de motor begonnen. Heb hem eerst gedryfit en dan gezien dat er niet al te veel speling op stond. De speling die er wel tussen was hebk met putty dicht gemaakt en geschuurd. Dan heb ik het gehele deel in de primer gezet en daarna van de nodige kleuren voorzien.
enkele foto's ![]() ![]() De motor is helemaal nog niet af ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er knap uit
![]() |
|
||||
|
||||
Beetje doorgewerkt aan dit model, heb niet veel tijd eigenlijk door school.
En aan deze werk ik dan ook nog eens op een heel traag tempo omdat ik het er goed van wil afbrengen. Beetje aan de motor doorgewerkt: ![]() ![]() en de 4 slicks zijn ook al klaar, de velgen zijnniet gespoten maar geverfd met een penseeltje: ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit, de banden misschien nog wat opschuren
![]() |
|
||||
|
||||
de banden zijn opgeschuurt hoor, alleen is het op de foto niet echt duidelijk.
Maar toch bedankt om het op te merken ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
geen probleem, wel goed dat je zo'n dingen opmerkt. Alsk ze zou vergeten zijn kan ik ze nog aanpassen.
|
|
||||
|
||||
Om de banden nog een beetje meer realisme te geven ... de decals behandelen met een setting solution en dan het geheel met matte vernis overspuiten ...
|
|
||||
|
||||
Quote:
en die matte vernis is dat niet erg als je ook het loopvlak van de band er mee spuit ? |
|
||||
|
||||
Microsol is inderdaad een mogelijkheid.
Matte vernis op het loopvlak zal je niet zien, en als het een probleem geeft schuur je hem gewoon weg. |
|
||||
|
||||
Welke matte vernis gebruik jij, op dominomodel vind ik alleen de B503. En die vertrouw ik niet echt na wat ik hier op dit forum heb gelezen.
|
|
||||
|
||||
Kleine update
Ik heb een beetje verder gewerkt, de motor is klaar om op de bodemplaat te bevestigen. Het mist/spray licht is ook aan de motor toegevoegd. De bodemplaat staat nu in de primer, eerst heb ik al de zichtbare injector markings dichtgemaakt of weggeschuurd. Gisteren heb ik een bestelling gedaan bij dominomodel. Dus nu wacht ik nog tot die aankomt dan kan ik verder doen, want mijn bus ts-29 is leeg.
Verder heb ik ook de uitlaatjes gemaakt. Heb hier putty gebruikt om de groeven die je verkrijgt door de 2 onderdelen op elkaar te plakken dicht te maken. de bodemplaat: ![]() de motor met het lichtje: ![]() de uitlaten: ![]() |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit
![]() |
|
||||
|
||||
Dit ziet er een zeer goed en interessant topic uit, eentje om te volgen...
Tom |
![]() |
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests) | |
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|