![]() |
|
|
View Poll Results: Met welke wagen komt PK Carsport aan de start van de 24 uur van Zolder? | |||
Ferrari 430 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
38 | 54.29% |
Aston Martin DBRS9 |
0 | 0% |
Ascari ZW1R |
1 | 1.43% |
Corvette Z06 |
10 | 14.29% |
Porsche 997 |
0 | 0% |
Ford Mustang |
0 | 0% |
Dodge Viper Coupe |
1 | 1.43% |
Mosler MT900 |
1 | 1.43% |
Lamborghini Gallardo |
13 | 18.57% |
Anders |
6 | 8.57% |
Voters: 70. You may not vote on this poll |
![]() |
|
Thread Tools | Rate Thread |
|
||||
|
||||
vind je? als ik mij niet vergis staan de Thiersen aan de leiding in klasse 3? en dan halverwege overstappen naar klasse 1
![]() of zouden ze hem pas volgend jaar inzetten?
|
||||
|
||||
Als ik hen was zou ik klasse 3 verlaten en trachten mee te rijden in de top van klasse 1. Het seizoen winnen zal uiteraard ni lukken maar met een beetje geluk staan ze wel op het einde van een wedstrijd op het podium. Zal misschien veel afhangen van de geldschieters?
|
|
||||
|
||||
Ivm Thiers'en:
enerzijds kunnen ze proberen in hun klasse kampioen te worden anderzijds, kunnen ze ook proberen hun wagen beter te leren kennen en er ervaring mee op te doen door er reeds dit jaar mee te racen |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand een idee wat er gebeurd is met dat Pagani Zonda project waar ze een paar jaar geleden mee bezig zouden zijn geweest???
|
||||
|
||||
Heb voor de Viper gekozen, oke er rijden er dan wel veel rond maar toch.
PK wilt kampioen worden, en een wagen die kan uitrijden in 24U. Viper is zéér snel, zie maar hoe Bouvy in Spa vorig jaar reed in FIA GT3. Dus volgens mij moet hij met Anthony en Bert ook een te duchten Kampioenenwagen zijn. Nuja moest het een Ascari of F430 worden zou ik ook zeer tevreden zijn hoor ![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Is er iemand in staat om een "artist impression" te maken van een 430 in Sporza groen?
Confidentiality Notice: This communication and any accompanying attachments contain confidential information intended for a specific individual and purpose. This communication is private and protected by law. If you are not the intended recipient, you are hereby respectfully notified that any disclosures, copying, forwarding or distribution, or the taking of any action based on the contents of this communication is strictly prohibited. |
|
||||
|
||||
Wel als je weet dat de Corvette absoluut niet geschikt is voor een 24-uurs race. Bron: via-via-via van een van de mensen die aan de motoren werkt. Het schijnt dat bepaalde onderdelen niet ontworpen zijn voor races van dergelijke duur en dan ook nog eens erg lastig te vervangen zijn.
|
|
|||
|
|||
Ik zou ze persoonlijk wel eens graag met een Maserati Gran Sport GT3 zien rondtoeren...
|
|
||||
|
||||
Die wagen was zo slecht dat hij al niet meer te zien is in de FIA GT3! De kans dat PK Carsport hiermee op de proppen zal komen lijkt mij bijzonder klein...
|
||||
|
||||
hoe zit het eigelijk met die jaguar gt3 ?? het zou mooi zijn moest pk mat zo een auto komen !!
wanneer maken ze eigelijk bekent met welke wagen ze verder gaan ? |
|
||||
|
||||
Alles wat de diversiteit van het Belcar veld ten goede komt, is goed voor mij.
Dus laat die Ferrari of Ascari maar komen! |
|
|||
|
|||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
PK kennende: de week voor de 24 uren
|
||||
|
||||
Ze zullen er wel weer een heel showke van maken zoals in het tussenseizoen 2005-2006...
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|