![]() |
|
|
||||
|
||||
Quote:
![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
ben gisteren nog eens komen kijken
vind het elk jaar opnieuw een leuk evenement, met een gemoedelijke sfeer die op afstand bediende tanks waren een grappig en leuk gevonden extra t.o.v. vorig jaar (mannen met hun speelgoed ![]() er was minstens nog een club met civiele voertuigen dacht ik zijn jullie in de prjizen gevallen ?
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]() Ik zal in de loop van de week een kort verslag maken en enkele sfeerbeelden tonen. ![]()
|
|||
|
|||
Hej,
Op de site van KMK kan je al een fotoreportage bekijken. Sfeerbeelden, Wedstrijdmodellen, en de volledige uitslag van de wedstrijd. http://www.kmk-scaleworld.be/scaleworld/show.html Grtz, G |
|
||||
|
||||
Sennake hoorde weer tot de slokkoppen zie ik
![]() herinner me toch enkele van de modellen die in de prijzen vielen onder meer de U-boot aan de kade bij de militaire voertuigen
![]() Last edited by Mario; 13-09-2011 at 11:56. |
|
||||
|
||||
Quote:
Last edited by Sennake; 13-09-2011 at 12:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
Die strijd heb ik al meer dan 50 jaar geleden opgegeven...
|
|
|||
|
|||
Quote:
![]() Maar het mag gezegd geworden, het was een zeer leuke beurs. Voor iedereen wat wils op een goei lokatie (parking, voldoende ruimte in de zalen, goei demo's,....). Het was voor mij de eerste KMK beurs en zeker niet de laatste ![]() Een wedstrijd van hoog niveau, bij mijn (ons) weten viel er niet direct één model uit de boot dus een applausje voor de jury om de beslissingen te nemen.
|
|||
|
|||
Tedju...
T'is weer nie Just... Ah wat de Guy heeft gelijk , Ik geef het ook op ![]() Toch bedankt voor de comment. Het is mijn taak om het net af te schuimen achter comment en hiermee rekening te houden voor een volgende editie. De volgende editie gaat er meer geinvesteerd worden in civiel ! Het project wat Andre en mezelf hebben opgestart blijkt zen vruchten af te werpen. In verschillende shows zien we dat onze tak van de hobby meer en meer erkening krijgt ! Geen loooooze woorden hoor ! Wacht maar tot SW 2012 (9 september) Merci voor de reactie's. (en sorry voor vrijdag maar zal der nie zijn wegens nabespreking van de beurs) Grtz, G ![]() |
|
||||
|
||||
Ook een toffe dag gehad op de beurs en het was weer mooi georganiseerd.
Een geslaagde mix van handelaars en en clubstanden met wat wils voor iedereen. Ook het wedstrijdgedeelte was weer de moeite en het aantal civiele voertuigen groeit enorm met de jaren. Dus goe bezig. Ook de demo van André, dit keer eerder een infosessie over wat te gebruiken en hoe, heeft mij weer rijker gemaakt. En mijne naam was juist geschreven ![]() Enkel mis ik een fotoke van mijne Peugeot in de galerij van de wedstrijdmodellen..... Grts, Guido
|
||||
|
||||
![]() ![]() Brons voor mijn Lancia 037. ............en mijn achternaam hebben ze ook verkeerd geschreven helaas. Het is van der Aa (Ik kan het ook niet helpen) Ik heb wel een leuke dag gehad mannen ik vond het zeer de moeite waard. ![]() Ik heb wel weer teveel gekocht, maar ja, ik heb dan ook als smoes gebruikt dat ik 2 kits verkocht heb. Nou, see you next friday... ![]()
|
||||
|
||||
Quote:
![]() Maar ondertussen staan de foto's al op mijne pc en komt er morgen wel een klein verslag met de nodige prentjes van mijnentwege. ![]()
Thread Tools | |
Rate This Thread | |
|
|